RouvaAA Ihania uutisia sieltäkin suunnalta :) Onnea paljon!!!
Voi tsemppiä kovasti kaikille, joilla pienokaiset, hormoonit tai vaivat pitävät hereillä. Meillä onneksi esikolla on hyvät unenlahjat ja vuosia jo nukkunut heräilemättä. Nostan teille kyllä hattua, jotka pienellä ikäerolla lapset hankitte! Onhan lapsista seuraakin ihan erilailla kun ikäero pieni. Itsekin olisin ehkä halunnut jossain vaiheesa, mut en vaan jaksanut. Ja ehkä ne pienet siellä kotona saa ajatukset pysymään muualla kun omissa olotiloissa :) Ja kaikkihan tietysti ollaan erilaisia :) Mä oon nyt nukkunu vähä paremmin, mut masentavaa herätä ennen kelloo pissalle, kun tietää et se eka nousu tietää pahaa oloo eikä sit oo enää toivookaan nukahtaa uudelleen kun paha olo hiiipii
Jollain tapaa tähän yrjöömiseen ja pahaan oloonkin alkaa tottua. Aamulla ylös, väkisin jotain napaan ja sit jo nouseekin ylös ja pöntön kautta töihin. Töissä yritin sit siinä jotain pientä laittaa suuhun ennen kentälle lähtöä, parin asiakkaan jälkeen lumihankeen oksentaan
Siis mulla ei se oksennus tuu sillai ihan yhtäkkiä, mut on vaan niin huono olo mahassa et on pakko oksentaa. Et kyl mä vähä kerkiä paikkaa suunnitteleen. Se tietty olo ei vaan helpota ilman oksua. Sit pari tuntia sitä tyhjän mahan kärsimystä, niin sit tuntu et alkaa taas maha vetää. Sit lounas menikin ihan ok ja loppupäivä muutenkin aika kivasti. Onneks oli kyllä löysä päiväkin. Mut kauheesti joutuu aamulla miettiin, mitä välipalaa ottaa mukaan ym missä yrjöö ja missä välissä :D Kiskaltakaan ei viittiis koko ajan jotain suuhun hakee, kun tulee sekin kalliiks. Sit taas iltapäivällä ranskalaiset ja dippi uppos kummasti :D Voi helv..
Mutta Jeeeee töistä kuitenkin selvitty ja huomenna uudelleen!!! Sit onkin pari iltavuoroo, et täytyy varmaan niillekin kehittää joku oma selviytymiskeinonsa. Mulle kuitenkin on hirveen tärkeetä et pääsisin ees vähä käymään töissä, et pysyis siinä normielämässä kiinni ja näkin muitakin naamoja kun tätä kotiväkee. Mies se meillä taitaa olla raskaana kun jaksaa kiukutella
Se on nyt niin pirun rankkaa, kun joutuu pikkasen enemmän ottaan osaa kotihommiin ym, Mä kun meillä yleensä tykkään touhuilla :) Mut nyt saa luvan jaksaa jos mäkin jaksan!
aBu Mulla on pääasiassa ollut vain aamuisin sellainen olo, et pakko mennä oksentaan. Pari kertaa maksimissaan päivässä nyt ollut. Iltasinkin on välillä tooosi huono, ällöttävä olo ja yökinkin mut sit se vaan jotenkin menee ohi kun menee vaan maate ja rupee vaikka selaileen tätä foorumia. Mä en niin kestäis, jos olis yölläkin paha olo. Unet on kyllä niin tärkeitä. Mä sain saikkua ihan sillä perusteella, et olo oli vaan niin huono, et ei olis jaksanut. Nyt taas kokeillaan ja sit uudelleen saikkua, jos voimat loppuu. Onhan se kuluttavaa yritää viettää ns normielämää semmosen korventavan ällötyksen kanssa
Onko sullla abu kuinka liikkuva työ? Mulle sopis nyt paljon paremmin et sais olla toimistolla tai siis ylipäätään vaan paikoillaan ihan ittekseen. Jotenkin tää liikkuva työ ja tosiaan kaikki sumpliminen eväiden, oksentelujen ym kanssa rassaa. olis vaan helpompi olla vallan pois 
Voi tsemppiä kovasti kaikille, joilla pienokaiset, hormoonit tai vaivat pitävät hereillä. Meillä onneksi esikolla on hyvät unenlahjat ja vuosia jo nukkunut heräilemättä. Nostan teille kyllä hattua, jotka pienellä ikäerolla lapset hankitte! Onhan lapsista seuraakin ihan erilailla kun ikäero pieni. Itsekin olisin ehkä halunnut jossain vaiheesa, mut en vaan jaksanut. Ja ehkä ne pienet siellä kotona saa ajatukset pysymään muualla kun omissa olotiloissa :) Ja kaikkihan tietysti ollaan erilaisia :) Mä oon nyt nukkunu vähä paremmin, mut masentavaa herätä ennen kelloo pissalle, kun tietää et se eka nousu tietää pahaa oloo eikä sit oo enää toivookaan nukahtaa uudelleen kun paha olo hiiipii

Jollain tapaa tähän yrjöömiseen ja pahaan oloonkin alkaa tottua. Aamulla ylös, väkisin jotain napaan ja sit jo nouseekin ylös ja pöntön kautta töihin. Töissä yritin sit siinä jotain pientä laittaa suuhun ennen kentälle lähtöä, parin asiakkaan jälkeen lumihankeen oksentaan
Siis mulla ei se oksennus tuu sillai ihan yhtäkkiä, mut on vaan niin huono olo mahassa et on pakko oksentaa. Et kyl mä vähä kerkiä paikkaa suunnitteleen. Se tietty olo ei vaan helpota ilman oksua. Sit pari tuntia sitä tyhjän mahan kärsimystä, niin sit tuntu et alkaa taas maha vetää. Sit lounas menikin ihan ok ja loppupäivä muutenkin aika kivasti. Onneks oli kyllä löysä päiväkin. Mut kauheesti joutuu aamulla miettiin, mitä välipalaa ottaa mukaan ym missä yrjöö ja missä välissä :D Kiskaltakaan ei viittiis koko ajan jotain suuhun hakee, kun tulee sekin kalliiks. Sit taas iltapäivällä ranskalaiset ja dippi uppos kummasti :D Voi helv..Mutta Jeeeee töistä kuitenkin selvitty ja huomenna uudelleen!!! Sit onkin pari iltavuoroo, et täytyy varmaan niillekin kehittää joku oma selviytymiskeinonsa. Mulle kuitenkin on hirveen tärkeetä et pääsisin ees vähä käymään töissä, et pysyis siinä normielämässä kiinni ja näkin muitakin naamoja kun tätä kotiväkee. Mies se meillä taitaa olla raskaana kun jaksaa kiukutella
Se on nyt niin pirun rankkaa, kun joutuu pikkasen enemmän ottaan osaa kotihommiin ym, Mä kun meillä yleensä tykkään touhuilla :) Mut nyt saa luvan jaksaa jos mäkin jaksan!aBu Mulla on pääasiassa ollut vain aamuisin sellainen olo, et pakko mennä oksentaan. Pari kertaa maksimissaan päivässä nyt ollut. Iltasinkin on välillä tooosi huono, ällöttävä olo ja yökinkin mut sit se vaan jotenkin menee ohi kun menee vaan maate ja rupee vaikka selaileen tätä foorumia. Mä en niin kestäis, jos olis yölläkin paha olo. Unet on kyllä niin tärkeitä. Mä sain saikkua ihan sillä perusteella, et olo oli vaan niin huono, et ei olis jaksanut. Nyt taas kokeillaan ja sit uudelleen saikkua, jos voimat loppuu. Onhan se kuluttavaa yritää viettää ns normielämää semmosen korventavan ällötyksen kanssa
Onko sullla abu kuinka liikkuva työ? Mulle sopis nyt paljon paremmin et sais olla toimistolla tai siis ylipäätään vaan paikoillaan ihan ittekseen. Jotenkin tää liikkuva työ ja tosiaan kaikki sumpliminen eväiden, oksentelujen ym kanssa rassaa. olis vaan helpompi olla vallan pois