Jaahas ei näköjään voi enää käydä ruokakaupassakaan, kun kaikki etoo. Ei pysty suunnitteleen yhtään mitään ruokajuttuja :D Nyt iskikin sitten iltapäiväyökötys, kattotaan koska sitä on mentävä pöntölle. Mun on nyt erityisesti tehnyt tässä rskaudessa mieli kaikkee kirpeetä, erityisesti sitruunalimsa tuntuu helpottavan. Samoin raikas vesi ja jääpalat on hyvä juttu. Ja suolasta kans tekee mieli. Mut ei yhtään makeeta!
Mun oli kans pakko tehdä tänään testi ja vahvoja viivoja näytti :) Alapäätä on nyt pakottanu ja alamahassa nippailuja. Iskias hermo tuntuu kans oikkuilevan. Mut ihanaa että saa olla kotona ja levätä.
Mun esikko synty keväällä ja kesä oli tosi kuuma. Mö koin ne ekat kuukaudet taas vauvan kanssa ahdistavina, kun hormoonit jylläs ja hiki oli koko ajan kun vauvaa joutu kanniskeleen. Liinassa pidun paljon ja tuntu aina oltiin molemmat märkinä. Vaunuissakin oli ihan hiessä.Et nyt toivottiinkin syysvauvaa vaikka ei Se kesä varmaan helppo vattankaan kanssa oo. Mut sit ihanaa kun saa syksyllä vaunutella raikkaassa säässä, päiväkoti aukee Ym arki käynnistyy. Kaikki aina hehkutti että Eiks oo ihana kun ei tarvi vauvaa pukee Ym. Mä en sitä nähnyt niin. Musta vauva nukkui paljon paremmin kun Se oli kylmemmil keleillä kääritty paketiksi vaunuihin, nukahti aina jo pukemisvauheessa. Ei tykännyt nukkua vaan pelkässä bodyssa kun ei ollut semmosta pesää ympärillä.
Meillähän alkaa kaikki aika alusta. Esikko käy jo yksin tuossa pihassa leikkimässä ja on kavredien kanssa. On varmasti paljon avuksikin vauvan kanssa. Toisaalta kiva että voin antaa vauvalle kans aikaa niinku esikollekin. Voidaan sitten käydä jossain aina kun esikko on päiväkodissa jne. Voi apua mihin Tää aika on mennyt! Justhan toi Eka vasta synty <3