Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo kävin nyt tilailemaan noita odotus-imetys-vaatteita, niin tosi huonosti boobin vaatteissa kokoja missään verkkokaupassa. Harmittaa kun löytää jonkun ihanan vaatteen ja sit alasvetovalikossa on jäljellä tasan yhtä kokoa ja se ei oo se oma.

Jep! Tässä juuri kohta hörpin smoothieta :) ja vihreää teetä, joka on ainoa mitä mieli tekis :D siinä vaan vähän heikosti mitään..

Mäkin googletin samantien ja huokasin helpotuksesta! Kummasti kyllä heräs :D sitä kuitenkin kuluu monta isoa kuppia päivittäin..

Juu, no onneksi ne ei ole se mun juttu :) vihreä tällä hetkellä ainoastaa.

Smoothie meni alas! Ainakin 100ml, mutta se tuntuu tällä hetkellä erävoitolta, kun se ei edo ajatuksena jälkikäteenkään :) täytyy ehkä käydä hakemassa lidl:in 1e smoothieta lisää!

Tänään 5+0 eli kuudes viikko lähti käyntiin :) Pakko oli heti googletella mitä tällä viikolla tapahtuu ja paljonhan tuo tapahtuukin! Päällimmäisenä se, että pikkuisen sydän alkaa lyömään <3

Ja hyvä aBu että sait jotain alas! Ei muutakun smoothieta napaan vaan! :) Puhuit muuten aiemmin että sulla on vielä yks digi käyttämättä, millon meinasit testata? Ite ajattelin jos huomenna testaisi viimeisen kerran kun pitäisi tulla jo se 3+ :D

Kiitos noista äitiysvaate vinkeistä, jokohan sitä uskaltaisi itsekin tilailla.... :rolleyes:

Minullakin 5+1 ja itse hämmennyin eilen kun lueskelin, että tällä viikolla pitäisi sydämen alkaa lyödä. Aika mahtia <3

Digitesti olisi tarkoitus tehdä. Kyllähän sen nyt kuulus antaa se 3+ jo kaiken järjen mukaan. Teen sen varmaan illalla tai sitten huomenna :)

Minulla äitiysvaatteet tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta. Ei mitään ajatusta edes, että minkä kokoisia voi tarvita jossain vaiheessa. Pienintäkään turvotusta ei ole, niin vaikea ajatella moista.. :>

No joo, tuntuu ne äitiysvaatteet aika kaukaisilta mutta voisi kyllä tilata edes jotkut housut ja liivit niin on sitten jotain mitä laittaa päälle kun alkaa normivaatteet ahdistamaan :grin

Nelroni Ei ole kauaa enää siihen! Äkkiä ne päivät kuluu :) Itse olen suunnitellut samalle viikolle alkuraskauden ultraa mutta en ole vielä uskaltanut varata.

Tuntuu et eilenhä sitä plussasi, eli kyl se aika menee nopiaa :) Apua mie en ole edes ajatellu mammavaatteita :D

Reilu viikko jo plussasta, aika hurjaa :)

Tämä smoothie uppoaa ainakin hetkellisesti! Kuinka ihanaa onkaan saada jotain sisäänsä. Toki se maistuu hitaasti ja pienissä erissä, mutta.. On sitä jo mennyt kuitenkin useampi dl :)

Takaisin