Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä soitin seuraavana päivänä neuvolaan kun testi oli positiivinen. Äitini ja keskenmenon saanut ystäväni sanoi että lähde sillä ajatuksella että niin kauan kun sulla ei ala kuukautiset/verenvuoto ja testi on ollu positiivinen niin oot raskaana! Mulla kuitenkin ollu aina säännöllinen kierto. Tuo ajatus on auttanu aika paljon :) ennenvanhaa esim. sillonku muaki on ootettu ei edes ollu mitää varhaisultria ja äitini kertoi että raskaustesti piti mennä tekemään terveyskeskukseen ja se maksoi aika paljon (pienituloiselle..) joten niissä ei rampattu kokoajan vaan uskottiin kerralla. Mun on pakko aatella tällasia et osaisin olla edes jonkinverran iloinen plussasta koska oon niin kova stressaaja ja "mitä jos" tyyppi :D

Mä poltin tänään kolmesta sormesta päät.. Meillä on uuden vuoden vieraita kylässä ja yks oli paistellut kananmunia. Meillä normaalisti kukaan kajoa hellaan tietämättäni, niin normisti olin nojaamassa. Refleksit toimi ja sormen päät ainoastaan palo :D

aBu hui, onneksi et koko kämmenellä ehtinyt nojaamaan!

Oon tehnyt testin joka aamu ekasta plussasta ja vielä on kolme testiä kaapissa, jotka teen varmaan tässä seuraavina aamuina. Crazy testlady kai, mutta ihan sama :D on mukava kattoa kun viiva on päivä päivältä tummempi :P

Ma tein halvan liuskatestin viime oliko se ny lauantai vai sunnuntai joka negaa the. Eilen tein digin joka sit anto pregnant 1-2. Yks digi ois viela piilossa, katotaa teenko sen parin viikon kuluttua.

Meinasitteko menna varhaisultraan?? Ma en aio, maksaa liikaa :( eka ultra mulla vasta puolessa valissa, on kylla piiiitka aika odottaa...

DarkMimosa, eikö np-ultra oo paljon ennemmin? Joskus rv13 tietämillä? Sit rakenneultra noin rv23 vai miten se meni?

Esikoisen aikaan meillä rakenneultra oli jo viikon 20 paikkeilla ja np vkolla 12. Mutta näissä lienee vähän paikkakuntakohtaisiakin eroja?

Mä oon tehnyt.. vaikka miten monta. Esikon ajalta oli kaapit väärällään testejä jotka menossa vanhaks ja kaveri antoi vielä jossain vaiheessa omat ylimääräiseks jääneensä.. Kokeilin semmostaki että tein kaks saman merkkistä halpatestiä ihan samasta "näytteestä" ja toiseen tuli aika vahva viiva ja toiseen hailakka haamu :eek: Että eipä näköjään kannata pelästyä kun se näykyy olevan ihan tikusta kiinni miten vahvan saa, ainaki näin alkumetreillä... Aattelin vielä tehä digin sitte jos pääsen 16 dpo asti, pisteenä iin päälle että nyt nautitaan raskaudesta eikä ootella tätiä.

Mutta niinhän niissä sanotaan kai ainakin aika monessa, että plussa se haaleakin on :) itse teen vielä tänään yhden (mielenrauhan vuoksi!) Ja sitten vielä digin viikkonäytöllä jossain kohti :)

Pakkohan se nyt oli sortua tekemään taas testi! Miten sitä ei osaa luottaa positiiviseen? Nyt huoli heräsi, kun mystisesti kontrolliviiva oli haaleampi kuin se toinen. Mutta plussa se vaan on. Pitäisikö tässä jo uskoa? :D sen viikkotestin teen vielä muutamien päivien päästä ja sitten saa riittää. Sitten se on uskottava!!

Mä oon tehny kaks testiä, rv 4+1. Lähdetään lauantaina kotiin sukulaisreissulta, aion hakea vielä testin ja katsoa miten on viivat vahvistunut. :)

Mansku, yritän ajatella samalla tavalla. :)

Ai niiiin! Pitääpä kaivaa sekin korurasian pohjalta. Mä selailen äitiysvaatteita netistä :D

Mä selailin tänään jo vaunuja.. :) kai tää tästä rauhottuu ku koulu alkaa ni saa muutakin ajateltavaa..

Bola koru voisi kyllä olla kiva :) itsekin niitä katsellut. Vaatteet tuntuu vielä niin kaukaiselta, että niitä en ole vielä miettinyt :)

Moikkamoi! Täällä kanssa yksi malttamaton syyskuinen odottelija mukaan :) Useampana päivänä oon haamuja tehnyt, mutta tänään oli jo aika selkee, eli uskaltaudun tänne mukaan :) Toinen lapsi tulossa, esikoinen löytyy 9/13. 10 kuukautta ehdittiin kuumeilla, ennen kun toivottu plussa tuli (hassu sattuma, että myös esikko tuli yk10) :D LA olisi omien laskujen mukaan 11.9. :)

Takaisin