Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kovasti vinkistä! Haeskelenpa tuon kirjan jos se netistä löytyy. Neuvola-aika ois 2.2. jotta sieltäkin saa varmasti infoa mukaan mutta ei malta odottaa sinne saakka. Ja onhan tässä joka päivä tullut aika lailla surffailtua netistä kaikenmoista...

Mulla on Nokian puhelin joten tähän ei valitettavasti saa tuota appsia (Pregnancy Plus -nimisen appsin tähän löysin, sekin on kyllä mukava).

Jäin koukkuun.. ku aBun nimimerkistä tuli yhtäkkiä mieleen se studio julmahuvin "practical english, Abu" ja nyt taitaa mennä yö julmahuvien parissa ku uni ei tuu..

Miuk: kiva tietää, kiitos! Ehkä ne siellä pankissa myöntää lainan, jos muuten asiat kunnossa ja lainaahan ehtii lyhentää sit kun palaa työhön takas :)

Ehkä pitää nyt tää kriittisin aika odottaa ja sit lähtee kattelemaan neliöitä lisää ja pyytämään pankista lupaa :)

Tervetuloa minunkin puolesta uusille ja PePa sun nimimerkki vaikuttaa jotenkin tutulta, oletko kirjoitellut Raskaaksi 2014 ketjuun joskus? Ja paljon onnea kaikille plussista! <3 :)
Mulla olis huomenna omien laskujen mukaan vähintään sen 4+0.. tutkinnon osia suoritan kuulkaas viikoilla 6 ja 7 ja nehän on ne yleisesti pahimmat pahoinvointi ja väsymysviikot, jestas!!!!

Snuzzle: mullaki on nokian puhelin, mutta kirjottelen välillä myös tuon appsin kautta samsungin tabletilla. Täytyypä kattoo myös tuo nokian appsivalikoima :)

Kiivimami, taisin joo jonkun aikaa kirjoitella mutta se sitten jäi kun alkoi turhauttamaan kun ei sitä plussaa alkanut kuulumaan :) Melkein vuosi ehdittiin yrittää ennen tätä plussaa <3

Snuzzle Noista kirjoista, mulla on sellanen kun Suomalainen vauvakirja ja olen kyllä tykännyt. Siinä on asiaa raskausajasta, synnytyksestä, vauva-ajasta, taaperoajasta jne. Kaikenkaikkiaan tosi kattava kirja, suosittelen :)

Mä olen miettinyt tuota Suomalaista vauvakirjaa. Hyvä tietää, että se on ollut hyvä :)

Mä sorruin kans vielä tänään testaamaan. No ihan yksiselitteinen plussahan tuo oli. Vielä pari liuskaa ja digi on tuolla, niin pitäähän ne käyttää pois :D
Mites joko neuvolat varattu? Mille viikoille saitte ekat käynnit? Mä en oo vielä päässy linjoilla läpi, mut eipä taida vielä kiirus ollakaan sen kans.
Ootteko muuten hampaita hoidattanu aiempien raskauksien aikana? Mulla on juurihoito omien tuntemusten perusteella tulossa yhteen hampaaseen kun juilii niin perkuleesti hetkittäin. Mietin vaan et onks ne puudutukset yms ihan ok raskaana oleville? Sain ajan vasta helmikuun alkuun hammaslääkärille...

Mulla on ultra rv8 (siis heti 7+1) enkä tiedä pitäiskö soittaa neuvolaa vasta sitte... Tuhlasin tänään vikan digin ja se anto 3+ et kaippa täs tukevasti tiineenä ollaan mut jotenki haluisin tietää mitä ja missä siel on ennen soittoa neuvolaan, tuntuu niin hassulta tää oireiden vähäisyys ja lievyys! Vaikka sinänsä pidän ihan mielelläni tän olon :grin

Sannis mulle just hammaslääkäri sanoi että hyvin voi puuduttaa jne raskaanakin. Juurihoidetusta hampaasta voi ottaa röntgenkuvankin ku laitteet on niin hyviä mutta sitä koko purukaluston kuvaa ei mielellään oteta, vaikka senkin vois suojan kanssa ihan hyvin ottaa.

Takaisin