Mä olen käynyt vain kerran neuvolassa ja np- ultrassa.
Mutta tässä kuussa sitten alkaakin tapahtua ihan kunnolla. Tänään oli sokerirasitustesti aamulla. 9.1 menen pelkopolille juttelemaan sairaala/ lääkäri/ veri/kipu yms. peloista ja 14.1 on neuvolalääkärin vastaanotto.
Pissanäytteitä olen vienyt nyt 3 kpl paikalliselle terveysasemalle (sinne koska ei ole ollut neuvola aikaa, jossa se otettaisiin).
Mun on pakko sanoa (vaikka täällä saattaa joku loukaantuakkin..) mutta onneksi ei ole ollut neuvola- käyntejä tms. tätä enempää. Täti siellä ihan iva, mutta käynti meni viimeksi pelkäksi lässyttämiseksi ja kysyttiin mun halusta imettää..joo no tässä aluraskaudessa ei oo tullu ihan heti mieleen alkaa miettiä imetystä taikka muutakaan vielä..ajan kanssa kaikki!
Muutenkin, kun vastaanotto aikaa ei saa työssäkäyvän aikataulujen mukaan ikinä. alkaa niin ottaa pattiin tää meininki! Viimeksi sanoin, että jos ei aikaa tule ennen töitä taikka töiden jälkeen, niin en tule :D Sain sitten klo: 15.15 ajan,heh. Itse meinaan kuitenkin olla töissä ihan loppuun asti ja jatkossakin näitä neuvola käyntejä tulee,en halua aina selitellä täällä töissä, että missä olen ja mihin olen menossa. Kertoakkaan en halua tästä raskaudesta täällä kenellekkään vieläkään. Kerrotaan sitten, kun on ns. pakko ja sittenkin vain omalle esimiehelle!
Olenko näiden tuntemusten kanssa ihan yksin, vai onko hengen heimolaisia?