Tammikuun tarinat

Heippa kaikille ja Naskulle vielä kovasti voimia!
Kirjoittelinkin jo tuossa pari päivää sitten pitkän selostuksen, mutta enkös sitten painanut peruuta-nappulaa... harmitti niin paljon, että jäi kokonaan sitten kirjoittamatta. No josko tällä kertaa!
Herkuista ootte puhunut. Mullakin kyllä suolanen vetää enemmän puoleensa kuin makea. Poikkeuksena ehkä jäätelö ja no, hedelmistä viinirypäleet...
Mulla on ollu mammahousut jo tukevasti viime vuoden puolelta jalassa, eikä normaalit enää kyl meniskään. Painoa on tullu ehkä yhteensä n. 3 kiloa, ekassa neuvolassa oli tullu lisää no n. 2 kiloa normaalipainoon, ni vähän säikähdin, mut nyt olikin sit tullu vaan 700g... Kattelin äitin neuvolakorttia (musta tietty) ja sille oli tullu painoa yhteensä vaan 7kg!!! Okei olin keskonen n. 5 vkoa, mut silti... Hmm.. ei taida olla tyttäressä äitinsä perinteen jatkajaa :) Mut ei sillä niin väliäkään, kunhan on terve vauva!
Nyt on viikkojen vieriessä tullu jotenkin tajuttua, kuinka peruuttamattomasti (ja ihanasti) meiän elämä taitaa muuttua ens kesänä. Jotenkin aluks kaikki tuntu niin kaukaiselta, mut eihän tohon oo enää loppujen lopuksi kovin paljoa aikaa... ja sit meillä onkin jo vauva... Hassua!
Mun olo on ollu mitä mainioin. Vieläkin tulee noita ruokavaliojuttuja sillai hitaalla sytytyksellä, et ai enhän mä sittenkään voi tota syödä. Niinku tänään töissä, ku mutustin jotain siemenistä leipää ja rupesin sit vaan pohtimaan, et jaa, millasia ne olikaan ne pellavan siemenet. Googlen kuvahaullahan se selvis, et leipä oli niitä aivan pullollaan :)
Jokos kohta siirrytään helmikuiseen keskusteluun, onks se sit höpinät vai hölinät? ;)
Hauskaa kuunvaihdetta kaikille!
ElliX ja pupu
 
Takaisin
Top