Hansulainen
Jostain jotain jo tietävä
Johan täällä tapahtuu 
Itseänikin hieman alkoi jänskättää kun aamulla vessaan mennessä tuli ISO kasa limaista vuotoa, yksi pieni hieman kiinteämpi paakku ja liman seassa pari verijuovaa (anteeksi yksityiskohdista)
Limaista vuotoa ollut jo noin viikon, muttei ihan tossa määrin saatika veristä.. Saapas nähdä onko pieni jo tuloillaan, sitähän ollaan odotettu jo viikoilta 31+6. Hyville viikoille on toinen nyt kumminkin onneksi malttanut odottaa, nyt ei enää vauvan puolesta niin paljon pelota..
Nyt pakkaamaan sairaalakassi loppuun ettei ainakaan sitä tartte enää stressata!
Tsemppiä kaikille synnärille lähtijöille ja odotukseen kyllästyneille!

Itseänikin hieman alkoi jänskättää kun aamulla vessaan mennessä tuli ISO kasa limaista vuotoa, yksi pieni hieman kiinteämpi paakku ja liman seassa pari verijuovaa (anteeksi yksityiskohdista)
Limaista vuotoa ollut jo noin viikon, muttei ihan tossa määrin saatika veristä.. Saapas nähdä onko pieni jo tuloillaan, sitähän ollaan odotettu jo viikoilta 31+6. Hyville viikoille on toinen nyt kumminkin onneksi malttanut odottaa, nyt ei enää vauvan puolesta niin paljon pelota..Nyt pakkaamaan sairaalakassi loppuun ettei ainakaan sitä tartte enää stressata!
Tsemppiä kaikille synnärille lähtijöille ja odotukseen kyllästyneille!
Illalla taas muutama kipee supistus tuntu selän puolella, mut yöllä ja tänään ei mitään.. nooh.. Vauva tulee sit kun on niin päättänyt! Mun (ja tietty muunkin perheen..) on vaan odoteltava..
Samoin muille, joille on merkkejä ilmaantunut!
Mulla on sitä vielä vähän jääkaapissa, vieraiden piti tulla eilen mutta eivät tullukaan. Jos eivät tänäänkään tule, niin syödään kyllä se pois tuolta homehtumasta!!

- tällasia löysin :
Graah...myöhäistä... Olen muutenkin aika ansiokkaasti täyttänyt päiväni (esim. viime ja edellisviikolla kävin hammaslääkärissä) periaatteella "nyt-kun-vielä-voi". Onneksi itse en ole törmännyt minkäänlaisiin kauhisteluihin noista menoistani. Puhelimet on keksitty ja kaupungin keskusta täynnä ihmisiä...eikä täällä Hervannassa kovin kauas ihmisistä muutenkaan pääse. Kotonakin on kaikenlaista kesken...kaikenlaisia käsityöprojekteja on vielä kesken huima määrä.