Tammikuun tarinat

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2016' aloitti winks, 1 tammi 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Kyfixfix Seurustelun sensei Toukokuunmammat 2014

Mä oon tilannu Pilkkosilta urheilu kompressio sukat. Tosi hyvät ja kestäneet hyvin pesussa. Tais maksaa 11€ ja ovat kyllä olleet hintansa väärtit. Veli käyttää niitä samoja, tulppa ollu aikoinaan jalassa ja valtimoa poisteltu. Kehunut myös..
    • Tykkään Tykkään x 1
  2. mannikka Keskustelujen kuninkuusravaaja Elomammat 2016 Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2018 Syysmammat 2016

Moikka, tuun taas väliin huutelee kuulumisia! :) Tänään kävin hcg verikokeessa ja arvo on hyvä, eli hyvältä näyttää :) maanantaihin asti pitäs vielä jännätä ar-ultraa.. Huuh! Tuun sit kertoo kuin kävi :)
    • Tykkään Tykkään x 4
  3. Babuu Näppärä viestien naputtelija

Mä oon niiiiiiin liekeissä ku kohta näkee beben!! :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 1
  4. mannikka Keskustelujen kuninkuusravaaja Elomammat 2016 Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2018 Syysmammat 2016

Noni, ultrassa käyty ja syke näky! ❤ ihanaa, jospa nyt päästäs loppuun asti :) rv6+6
    • Tykkään Tykkään x 7
  5. Eleanora Kommentoinnin ninja

mannikka: Ihanaa, että syke näkyi! Kaikkea hyvää odotukseen! Sellainen huomio, että kirjoitit tän nyt huhtikuisten tammikuun tarinoihin :)
  6. mannikka Keskustelujen kuninkuusravaaja Elomammat 2016 Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2018 Syysmammat 2016

Eleanora, tiedän :wink itse kävin pyörähtämässä huhtikuisissa, mutta jouduin poistumaan heti alkuun :sad001 tulin vaan kertomaan hyvät uutiset :)
    • Tykkään Tykkään x 2
  7. Eleanora Kommentoinnin ninja

Ai niin!!! Hups! Pahoittelut, nämä yhdistetyt raskaus+flunssa-aivot ei nyt toimi aivan täysillä! Toivottavasti tosiaan nyt pääset loppuun asti! Tiedän myös miltä keskenmeno tuntuu...
    • Tykkään Tykkään x 1
  8. Pöllönen Kommentoinnin ninja Maaliskuiset 2021

Mannikka ihanaa! Tuu vaan tänne kertomaan miten raskaus etenee! Nyt en malta odottaa että kirjoitat seuraavan kerran :woot:
    • Tykkään Tykkään x 1
  9. Kyfixfix Seurustelun sensei Toukokuunmammat 2014

Hienoa mannikka ja onnea odotukseen!!!
    • Tykkään Tykkään x 1
  10. Iltatähti79 Kommentoinnin ninja Huhtimammat 2016

Ostettiin Pilkkosilta muutama vuosi sitten sukkia kun lapsen luokka myi niitä retkeä varten. Oli ihanat jalassa ja lämpimät. Valitettavasti kesti sen kevään vaan, reikiä tuli tosi äkkiä. Mutta muuten oli hyvät ja mukavat jalassa. Hinta oli vaan turhan kallis laatuun nähden.
  11. Kyfixfix Seurustelun sensei Toukokuunmammat 2014

^ No voi harmi Iltatähti! Mä en oo vielä joutunu yksiäkään Pilkkosten sukkia heittään pois :sad001 Ja kahdet urheiluliivit/topitkin oon sieltä ostanu muutama vuosi sit ja hyvin toimii vieläkin..
  12. Iltatähti79 Kommentoinnin ninja Huhtimammat 2016

Oliskohan ne ollut sitten jostain huonosta erästä noi meidän? Mutta tosi mukavat oli jalassa, siitä ei valittamista.

Asiasta toiseen, tiedättekö sen ikivanhan Arnoldsin mainoksen joka soi radiossa joskus kymmenen-viisitoista vuotta sitten?
    Tahtoisitko donitsin? Mä kysyin, tahtoisitko donitsin?

Varmaan pakko kohta mennä ostamaan joku ällömakea sokeripommi, kun toi biisi vaan soi ja soi mun päässä :devil10
    • Hauska Hauska x 2
  13. winks Päivystävä dosentti Huhtimammat 2016

Ja piti sitten välittää donitsihimoa muillekin :)
    • Hauska Hauska x 1
  14. Iltatähti79 Kommentoinnin ninja Huhtimammat 2016

Winks, mitä sitä yksinään kärvistelemään :)
  15. winks Päivystävä dosentti Huhtimammat 2016

Iltatähti, heh. joo samassa veneessä ollaan,
    • Tykkään Tykkään x 1
  16. winks Päivystävä dosentti Huhtimammat 2016

Pöh, kenen idea on tuoda vesisateet keskellä talvea. grr. tehtiin iglu pihalle ja nyt se taatusti sulaa (romahtaa) kun niin paljon vettä luvassa niin pitkään.
  17. Eleanora Kommentoinnin ninja

winks, niinpä, masentava keli :/
  18. Esikoinen2016 Puuhakas puhuja

Joo on kyllä ja liukas..itekkään en uskaltanut autolla lähtee hoitaan asioita vaan piti sitten kävellä useempi kilometri kauppatavaroiden kanssa...Toisaalta tajusin,että on myös käveltävä varovasti ettei kaadu :D... Menis nyt ohi nää pääkallokelit.
  19. Ginger Kunnioitettu kommentaattori Toukoäidit 2020 Huhtimammat 2016

Kaikista parasta tässä märässä kelissä on se, kun koira on ollut ulkona ja se tulee takaisin sisälle..... Märkä kirsusta hännänpäähän :grin Vaikka meidän hauveli on aika diiva mitä märkään ja kylmään keliin tulee (tassuttelee ihan sen näkösenä että mitä te nyt mua kidutatte, voisin pissiä sisälle) niin kyllä se hienosti kastuu kokonaan. Varsinkin nyt kun täällä tihkuttaa jotain rännän ja veden sekotusta, namsk.
    • Hauska Hauska x 1
  20. Eleanora Kommentoinnin ninja

Me käveltiin esikoisen kanssa perhekerhoon niin pistin suosiolla nastat kenkien pohjiin... muutenkin tänään kiristellyt mahaa niin en halunnu vielä lisäksi horjahtaa.