Tammikuun tarinat

Mä oon tilannu Pilkkosilta urheilu kompressio sukat. Tosi hyvät ja kestäneet hyvin pesussa. Tais maksaa 11€ ja ovat kyllä olleet hintansa väärtit. Veli käyttää niitä samoja, tulppa ollu aikoinaan jalassa ja valtimoa poisteltu. Kehunut myös..
 
Moikka, tuun taas väliin huutelee kuulumisia! :) Tänään kävin hcg verikokeessa ja arvo on hyvä, eli hyvältä näyttää :) maanantaihin asti pitäs vielä jännätä ar-ultraa.. Huuh! Tuun sit kertoo kuin kävi :)
 
mannikka: Ihanaa, että syke näkyi! Kaikkea hyvää odotukseen! Sellainen huomio, että kirjoitit tän nyt huhtikuisten tammikuun tarinoihin :)
 
Eleanora, tiedän :wink itse kävin pyörähtämässä huhtikuisissa, mutta jouduin poistumaan heti alkuun :sad001 tulin vaan kertomaan hyvät uutiset :)
 
Ai niin!!! Hups! Pahoittelut, nämä yhdistetyt raskaus+flunssa-aivot ei nyt toimi aivan täysillä! Toivottavasti tosiaan nyt pääset loppuun asti! Tiedän myös miltä keskenmeno tuntuu...
 
Mä oon tilannu Pilkkosilta urheilu kompressio sukat. Tosi hyvät ja kestäneet hyvin pesussa. Tais maksaa 11€ ja ovat kyllä olleet hintansa väärtit. Veli käyttää niitä samoja, tulppa ollu aikoinaan jalassa ja valtimoa poisteltu. Kehunut myös..
Ostettiin Pilkkosilta muutama vuosi sitten sukkia kun lapsen luokka myi niitä retkeä varten. Oli ihanat jalassa ja lämpimät. Valitettavasti kesti sen kevään vaan, reikiä tuli tosi äkkiä. Mutta muuten oli hyvät ja mukavat jalassa. Hinta oli vaan turhan kallis laatuun nähden.
 
^ No voi harmi Iltatähti! Mä en oo vielä joutunu yksiäkään Pilkkosten sukkia heittään pois :sad001 Ja kahdet urheiluliivit/topitkin oon sieltä ostanu muutama vuosi sit ja hyvin toimii vieläkin..
 
Oliskohan ne ollut sitten jostain huonosta erästä noi meidän? Mutta tosi mukavat oli jalassa, siitä ei valittamista.

Asiasta toiseen, tiedättekö sen ikivanhan Arnoldsin mainoksen joka soi radiossa joskus kymmenen-viisitoista vuotta sitten?
Tahtoisitko donitsin? Mä kysyin, tahtoisitko donitsin?

Varmaan pakko kohta mennä ostamaan joku ällömakea sokeripommi, kun toi biisi vaan soi ja soi mun päässä :devil10
 
Pöh, kenen idea on tuoda vesisateet keskellä talvea. grr. tehtiin iglu pihalle ja nyt se taatusti sulaa (romahtaa) kun niin paljon vettä luvassa niin pitkään.
 
Joo on kyllä ja liukas..itekkään en uskaltanut autolla lähtee hoitaan asioita vaan piti sitten kävellä useempi kilometri kauppatavaroiden kanssa...Toisaalta tajusin,että on myös käveltävä varovasti ettei kaadu :D... Menis nyt ohi nää pääkallokelit.
 
Kaikista parasta tässä märässä kelissä on se, kun koira on ollut ulkona ja se tulee takaisin sisälle..... Märkä kirsusta hännänpäähän :grin Vaikka meidän hauveli on aika diiva mitä märkään ja kylmään keliin tulee (tassuttelee ihan sen näkösenä että mitä te nyt mua kidutatte, voisin pissiä sisälle) niin kyllä se hienosti kastuu kokonaan. Varsinkin nyt kun täällä tihkuttaa jotain rännän ja veden sekotusta, namsk.
 
Me käveltiin esikoisen kanssa perhekerhoon niin pistin suosiolla nastat kenkien pohjiin... muutenkin tänään kiristellyt mahaa niin en halunnu vielä lisäksi horjahtaa.
 
Takaisin
Top