Tammikuun tarinat

Ostin H&M stä äitiys-t-paidan kympillä. Näytin miehlellä ja vähän naurettiin, kun näimme kuinka heppoisesta materiaalista peruspaita oli tehty. Ei tuu kauan kestämään...Turhauttaa huonot materiaalit, mutta oli pakko hankkia uusi paita enkä halunnut maksaa paljon (ja oli hyvä hetki käydä shoppailemassa). Toivottavasti kestää nyt edes loppuraskauden...

t.iiik
 
Muokattu viimeksi:
Juu H&M n äippäosasto on tosi kehno.. Mm. Farkkuja löytyy vain skinny fit koossa, mikä itselle ei mennyt päälle edes ilman raskautta. Myös nettikaupasta oli muut farkkumallit vähissä. Jokaista vaatetta tulee sovittaa, sillä kokovaihtelua löytyy. Itse olen M- kokoinen ja tällä hetkellä ostanut sieltä vaatteita S-, M-, ja L- kokoisena. Tuplapakkaukset ovat kiinnitetty niin, että niitten sovittaminen on lähes mahdotonta, esim imetysliiveissä toiset sangat oli kiinnitetty hälylaitteella ja toiset muovikiinnikkeellä. Sinä päivänä kun itse kävin, oli sovituskopeissa niin kova ruuhka, etten voinut edes myyjältä pyytää kiinniitysten poistoa sovitusta varten. Jätin siis kauppaan. Meilläpäin ei oikein muita äippävaatteita myyjiä liikkeitä ole, joten on tullut kirppareita koluttua.

Tämän raskauden aikana kärsivällisyys ei ole ollut hyveeni. Olen paljon muutakin jättänyt ostamatta koska en saanut helposti siitä tietoa. "Normaalissa tilassa" olen hyvinkin kärsivällinen..
 
Oi kun te ootte jo niin pitkällä :) en tiedä muistaako kukaan, mut kävin täällä pikasesti pyörähtämässä.. Käväsin välissä myös heinäkuisissa, ja nyt oon sit syyskuisissa. Kovasti toivon et nyt vihdoin pääsis oikeesti sinne syyskuulle asti. Pääsen ar-ultraan neuvolan kautta 1-2 vkon päästä, siihen asti pitäs jännätä :) tsempit teille kaikille loppuraskauteen! :)
 
Kaikkea parasta sulle mannkka! Pidetään peukut pystyssä että kaikki sujuu kuten toivottu.

Ps kiva kun tulit kertomaan
 
Pari iltaa sitten katselin eri laskettujen aikojen ketjuja ja huomasin että monella huhtikuisissa pyörähtäneellä on onnistunut raskautua uudestaan. Tulin kyllä iloiseksi! Siis onnea Mannikka sinullekin!
 
Muokattu viimeksi:
Tsemppiä Mannikka!! Tuu ihmeessä kertomaan kuulumisia! Monet jää mieleen kun kuulee huonoja uutisia ja aika ajoin miettii, et mitäköhän heille nyt kuuluu..
 
^^ Mä voitin kerran, ehkä reilu vuos sit, tossa rupattelu kisassa 30€:n lahjakortin mammaksi.fi verkkokauppaan ja ostin sitten koko rahalla kortonkeja :joyful: Toi on tosi kiva kilpailu ja siel on monesti hirveen hyviä palkintoja! Kannattaa seurata ja pölistä!!
 
Aika hurjia viestimääriä täytyy kirjotella että ihan tuolla kärjessä keikkuu :D Ois kyllä hurjan kiva voittaa jotain, mä tosin ihan aniharvoin voitan mitään vaikka kuinka arvontoihin yms osallistuis. Kerran voitin teatteriliput, mutta sitten se oli ihan kökkö esitys...
 
Aika itestään niitä viestejä vaan sit tulee ku pääsee vauhtiin :grin Ja viimeistään sit ku kaikki tääl on äippälomalla ja synnytykset lähenee, ni sit alkaa juttua tulee niin paljo et hyvä jos perässä pysyy :wink
 
Mä vähän ahdistuin tuosta kun huomasin kuin korkeelle sijoitun tammikuun pölinöissä :hilarious:
Tosin en yllättynyt kyllä! Niin en ole ihan varma mitä aattelen koko kilpailusta...
Oonhan mä tässä ollu saikulla ja liikuntakiellossa koko tammikuun niin mitä muuta sitä tekis ku roikkuis netissä... Etenkin kun tututki asuu niin kaukana ja hekin töissä päivät. :sad001 Ja jos mun saikku tässä jatkuu niin mihinköhän mun sijoitus nouseekaan....
Sitä paitsi teidän kanssa on kiva pölistä niin tähän koukuttuu!!! Ja hyödyllistäkin, sillä paljon vinkkejäkin saanu :joyful:
 
Tykkään Ruusa, mutten siitä, että joudut olemaan saikulla (mikä toivottavasti on kaikille itsestäänselvyys). Joo, paljon hyviä vinkkejä ja ideoita kaiken muun kivan höpötyksen lisäksi :)
 
Anna tulla vaan Ruusa! Mä hehkutin kakkosen foorumilla, että voi ku esikoisen aikaan olisin tajunnu kans tulla tämmöseen paikkaan. Melkoinen henkireikä välillä tämä foorumi. Mulla ei esikoisen aikaan ollu ketään läheistä kaveria, kellä olis ollu lapsia. Olis kyllä monta kertaa tullu tarpeeseen tämmönen vertaistuki!
 
Mullakin on mutama tuttu raskaana, mutta asuu kauempana ..Ois kiva tavata muita raskaana olevia lähempää. Muuten menee aika paljon vaan yksin kotosalla...Ois kiva saada enemmän sosiaalista elämää :).
 
Onko jollain teillä hyviä kokemuksia jostain tukisukista (merkki/malli)? Jalat alkaa vähän turvota ja tukisukilla pystyis vähän estämään tuollaista (ja pienempi riski suonikohjuihinkin....)
 
Onko jollain teillä hyviä kokemuksia jostain tukisukista (merkki/malli)? Jalat alkaa vähän turvota ja tukisukilla pystyis vähän estämään tuollaista (ja pienempi riski suonikohjuihinkin....)

Ite ostin kahdet eri merkkiset kaupasta. Toiset n. 17e (olivat aivan surkeat muutaman pesun jälkeen), toiset oli n. 25e ihan käytettävät ja kestivät pesussakin. Merkkejä en muista, mutta Prismasta molemmat.
Kolmannet tilasin netistä (Napra-Rehab firmasta ja äitiystukisukat kohdasta värilliset sukat) n. 25e ja noista olen tykännyt eniten.
 
Mulla oli lentomatkalla myös nuo napiaisen mainitsemat sukat Napra-Rehabilta. Oli tosi hyvät eivätkä tuntuneet epämiellyttäviltä. Muuten en ole niitä vielä tarvinnut, mutta vannomatta paras :)
 
Takaisin
Top