Tammikuun tarinat

Mitä vikaa (jos siis siistit ja ehjät) käytetyissä rintapumpuissa on? Osathan pestään ja keitetään. Ja jos kumiosat alkavat tuntua blääh, niin sitten osta varaosan - samalla tavalla kuin tuttipullon suuosa.
 
Ei varmasti olekaan mitään vikaa :)
Itsestä vaan tuntuu kuin rintapumppu ois tavallaan hygieniatarvike... Jotenki verrattavissa hammasmukiin tai alusvaatteisiin... Kuitenkin "eritteiden" kanssa tekemisissä. Tosin tavallaanhan sen vois rinnastaa keittiötarvikkeisiin :D Elintarvikehan se maitokin on.
Ja siis jos sen 10min keittää niin steriiliksihän sen pitäis tulla.
En kyllä mitään kallista pumppua olekaan hankkimassa jos jollain perus käsipumpulla pärjään. (tosin aika kalliita nuokin näyttää olevan)
 
Mullakin käytetty pumppu, enkä oo pitänyt sitä pahana. Tosiaan kun voi keittää ennen käyttöä ja käytön väleissä.
 
Pitäkää mua vaan naurettavana, mutta mua inhottais käyttää jonkun toisen käyttämää rintapumppua, vaikka oikeasti järjellä ajateltuna eihän siinä pitäisi mitään vikaa olla :joyful:
Ajattelen muutenkin liikaa hygienia-asioita omassa kodissani, vaikka pihalla riennän kylkimyyryä ravassa.. :hilarious:
 
Kaverilta saadun mäkin voisin (ehkä) ottaa.
Ja siis tiedän kyllä että ihan järjetöntä mullakin tuo epäluulo käytettyihin pumppuihin!!! Siinähän menetän jonkun 50€...
En tiedä paljonko liittyy siihenkin että koko ajatus pumppaamisesta (uudellakin pumpulla) tuntuu tällähetkellä jotenkin epäilyttävältä ja jota en oikein halua ajatella :S
 
Mites teillä alkanut vuosi? Mä tuttuun tapaan olin kuskina ja yhtä väsynyt varmastikkin kun juhlijatki :D...Vähän ehkä tylsää kun joutunut nyt kohta puoli vuotta olla van kuskina, mutta ens vuonna sitten ehkä välilä pääsee itsekkin kunnolla mukaan :). Tosin juominen ei enää niin kiinnosta, mutta onhan se kiva välillä rentoutua kunnolla hyvässä seurassa :)
 
Me käytiin miehen ja esikoisen (2v3kk) iltapäiväkävelyllä harjun päällä, melkein jopa kilsan matka tuli kokonaisuudessaan :wink Mulla meneeki ehkä loppuilta sen tähden sohvalla...
 
Mukava uuden vuoden aatto tuli vietettyä mummin luona. Olin hommannut taaperollemme vähän poksuserpentiiniä, ilmapalloja ja tähtisadetikkuja. Niitä sit ihmeteltiin, herkuteltiin ja valettiin tinaa ihan hauskasti meni näin! :) en voi käsittää että mun laskettu on jo kolmen kuukauden päästä!
 
Olin koko päivän töissä ja totesin taas, etteikö mitään muuta työtä olis tarjolla :facepalm::shifty: (ensihoitaja olen)
 
Täällä kanssa eilen ja tänään pitkät päivät töissä.. Mutta onneksi nyt helpottaa, seuraavat työpäivät ennen äippälomaa onkin max. 9h
 
Teillä on oikea asenne...kiitos! Siis on vain reilu kolme kuukautta jäljellä. Mun mielessä on tänään pyörinyt ihan toinen levy :-(

Rintapumppu hygieniatuote itselle vai lapselle? Vauvahan voi saada jo sairaalassa toisen äidin antamaa maitoa.

Tuli just mieleen entisajat kun on ollut imettäjiä rahvaalla. Puistatus :-)
 
Niin no, on oma äitini melkein 30v sitten luovuttanut äidinmaitoa sairaalaan kun hänellä tuli yli tarpeiden, että on sitä varmaan moni muu pikkuinen juonut. Tuolloin äidinmaidosta jopa maksettiin. Kuulemma pesukoneen osti niillä rahoilla :joyful:

Kuten jo sanoin minulla vain on tämä päähänpinttymä rintapumpun suhteen, ei siinä mielestäni mitään väärää jos joku ostaa käytetyn. Jokainen tekee kuten parhaaksi näkee :)
 
Ja mullakaan ei mitään tietoa kenen hygieniatuotteena sitä pumppua aattelin ja mietin itsekin tuota että kyllähän sitä maitoa luovutetaankin...mikä tietty on loistava juttu. Että ei multakaan tuu yhtään hyvää tai järkevää argumenttia! Oon sitä mieltä että ootte oikeassa muut !:hilarious:
Itsestä vaan tuntuu silti että mieluummin ostan jonku halvemman uuden kuin hienon mtta käytetyn tämän tuotteen kohdalla..:confused:Etenkin kun en keltään tutulta sitä saa, vaan pitäis ihan vierailta ostaa.
Sairaalan laite taas tuntuis sikäli turvallisemmalta jopa että luottaisin paremmin siihen että sairaala puhdistanut pumpun hyvin kuin että minä itse puhdistan sen hyvin....
 
Täällä meni uuden vuoden aatto kotona. Mies ampui takapihalla muutaman pienen paukun ja me tytön kans katottiin ikkunasta. Neidin silmät kyllä niin kirkastui ja suu aukesi siitä raketin loisteesta :D Tyttö meni sit nukkumaan 21.00, mies 22.00 ja mä 23.00 :hilarious: Ei sitä vaan enää jaksa valvoa...varsinkaan kun tyttö on tuollainen aamuvirkku :rolleyes:
 
Hui, kohta alkaa taas normityöt ja paluu arkeen. Katsotaan miten tuo tarhaan totuttelu taas sujuu...
 
Takaisin
Top