Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klik: Mulla on ihan samanlainen tunne kun sulla, et kun toi pahoinvointi on nyt hävinnyt nii on ihan outo olo, että oltiinkos tässä raskaana vai mitä? Mulla ei vielä oikein oo kunnolla alkanu mahakaan näkyyn. Hassua kyllä kun pari viikkoo sitten oon nähny sen ultrassa ja kuullu sydänäänet niin eiköhän tässä jo pitäis alkaa oleen sellanen olo että ihan oikeesti on raskaana :)
Meilläkin on jo hankintoja harkittu. Tutulta ostetaan varmaan turvakaukalo ja ehkä muutakin kamaa esim sitteri jotka ollu yhdellä lapsella käytössä. Rattaita oon vasta netistä kattellu ja vähän kyselly mielipiteitä. Oon kyllä ihan sekasin niitten kanssa ku on niin monenlaisia enkä oikein vielä tiedä millasiin tarkotuksiin mä tuun niitä käyttään. Tarttis myös olla aika kevyet ja kätevät ku ite oon aika pienikokoinen joten olis kiva että mä pystyisin ite nosteleen niitä myös autoon. Yks tuttu sano et sen mies ei anna sen ollenkaan nostella yhdistelmiä autoon koska se pelkää et se naarmuttaa autoo. Menis kyllä elämä hankalaks jos meillä kävis noin!
Turvakaukaloista vielä sen verran että törmäsin yhdessä oppaassa sellaiseen tietoon että lasta ei saisi pitää kaukalossa muuten kuin kuljetuksen ajan ja parin ensimmäisen kuukauden aikana vain 30-45 minuuttia päivässä. Ootteko muut kuullu tämmösiä suosituksia? Kun nykyäänhän on paljon rattaitakin joihin vaan kiinnitetään se kaukalo ja lähdetään esim shoppailemaan. Että onko sellaiset rattaat hyvä idea sitten ollenkaan?
Kiva kun ootte kokeneemmat kommentoineet tota turvakaukaloasiaa :) Näin ensimmäisellä kerralla on niin paljon opittavaa. Mä en siis tollasia turvakaukalorattaita haluais mutta mies niistä innostui kun yksi tuttumme kehui kuinka kätevät ne ovat. Itse en oikein usko että niillä olisi kauheasti käyttöä ja mieluummin muutenkin ihan kunnon rattaissa vauvaa pitäisin.
Meillä on nyt ennen vauvan syntymää tarkoitus ostaa asunto ja tänään mennään katsomaan yhtä kiinnostavaa. Toivottavasti se olisi hyvä! Olisi kiva kuitenkin päästä muuttamaan jo hyvissä ajoin ennen kesää.