Tammikuun porinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Auroora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Höh, ei ole tuntunut selkeitä liikkeitä juurikaan enää tuon jälkeen. :(

Höh, ei ole tuntunut selkeitä liikkeitä juurikaan enää tuon jälkeen. :(

Täällä on edelleen että välttämättä en huomaa joka päivä liikkeitä. Lauantai-iltana piti ihan vähän yrittää sängyssä töniä ja tuuppia vähän että jos sattuis heräämään ja vastaamaan. Heräshän se kiukkuisena ja monotti niin että tais kädessäki tuntua :D aiemmissa ei oo kyll auttanu tuuppia ja töniä. Näillä viikoillahan ne pääsee vielä nii piiloon että välttämättä tunnu joka päivä liikkeitä

Höh, ei ole tuntunut selkeitä liikkeitä juurikaan enää tuon jälkeen. :sad001

Miulla oli viime ma-ti aamusta iltaan riehumista mahassa, sen jälkeen tuntunu vaan yks potku mut perjantaina oli ultrassa kaikki hyvin :) et ilmeisesti ei kuitenkaan joka päivä tunnu vaikka pitäiski muutamia hillumishetkiä.

Illalla tuntui taas liikkeitä. :) Tämä seesteinen ja oireeton vaihe on vaan tosi outoa alun pahoinvoinnin jälkeen.

Musta tuntui yhdessä välin että aloin jo piristymään, mutta nyt väsyttää taas aikalailla.. missä se energinen vaihe viipyy? :D

Huomenna neuvola onneksi. Jos kuulisi sydänäänet.
Taisin äsken tuntea ekaa kertaa selkeästi pikkuisen tuuppimista :Heartbigred

Musta tuntui yhdessä välin että aloin jo piristymään, mutta nyt väsyttää taas aikalailla.. missä se energinen vaihe viipyy? :D

Huomenna neuvola onneksi. Jos kuulisi sydänäänet.
Taisin äsken tuntea ekaa kertaa selkeästi pikkuisen tuuppimista :Heartbigred

Kyllä se energianlähde sieltä alkaa löytyä kunhan päivät pitenee ja mennään kevättä kohti! :cool: Nuo pakkasetkin saattaa hieman lannistaa, ainakin liikkumisintoa. Onneks ne ei enää montaa kuukautta kestä. laughing7

En ole varma tunsinko jo liikkeitä tänä aamuna, vaikea sanoa kun ei ole kokemusta :D
Ihan kuin harjoitussupistuksia ollut useampana päivänä, ei kuitenkaan kivuliaita. Nivuskipua myöskin on ollut, nopeissa nousuissa tai käännöksissä.
Mulla nyt ruvennut hieman pahoinvointi helpottamaan, ihanaa niin jaksaa puuhata taas normaalin tapaan! Nyt niin huippu kelit ollut lumikenkäillä koirien kassa, nautin :)

Eka ultra oli viime viikolla, ja laskettu aika siirtyikin viikkoa aiemmaksi kuin mitä varhaisultrassa oli arvioitu.
Huojentavaa, että eka kolmannes takana ja kaikki näytti hyvältä, nyt menossa 14+2. Ihmeellisen paljon kaikkia tunteita tähän raskauteen silti liittyy, päällimmäisenä onnea ja innostusta, mutta myös hämmennystä, pelkoa ja epävarmuutta. Seuraava etappi taitaa olla rakenneultra maaliskuun alussa..
Nyt on pahoinvointi ja väsymys vähän helpottaneet, mutta olo on edelleen turvonnut. Mistä sitä edes tietää, että onko kyseessä alkava vauvamasu vai vaan turvotusta? :grin

Mulla rv17+ eikä vieläkään erotu vauvamahaa muuta kuin makuuasennossa. Sekin tapahtunut nyt viimeisen viikon aikana vasta. :)

Mulla nyt viikkoja 16+6, maha erottuu koko ajan enemmän, mutta liikkeitä en tunne ollenkaan :sorry:
Toisaalta mietin että hoksaisinko edes liikkeiks, vaikka tuntisinkin...

Tulipa tänään kahvilassa syötyä fetatasku, kotona hoksasin sen hitsin fetan. Taidan huomenna soittaa sinne ja kysyä siitä fetasta, muuten hysteria saa vallan :nailbiting:
Miten muut, onko tullut syötyä noita "mustan listan" tuotteita?

Tulipa tänään kahvilassa syötyä fetatasku, kotona hoksasin sen hitsin fetan. Taidan huomenna soittaa sinne ja kysyä siitä fetasta, muuten hysteria saa vallan :nailbiting:
Miten muut, onko tullut syötyä noita "mustan listan" tuotteita?

On tullut syötyä fetaa, muita juustoja, metukkaa, lakuja ja salmikkia jne... :) mä oon aika lepsu ruokarajoitusten suhteen. Tai siis että en jaksa stressailla syömisistä tai muistakaan.
Älä säkää stressaa yhdestä fetasta :) oot sen jo syönyt etkä mahda asialle enää mitään ;)

Täällä kans syöty useasti fetaa ja aion syödäkkin. En kyl myöskään ota turhaa stressiä ruuasta vaan yritän vaan syödä järkevästi ja monipuolisesti

On tullut syötyä fetaa, muita juustoja, metukkaa, lakuja ja salmikkia jne... :) mä oon aika lepsu ruokarajoitusten suhteen. Tai siis että en jaksa stressailla syömisistä tai muistakaan.
Älä säkää stressaa yhdestä fetasta :) oot sen jo syönyt etkä mahda asialle enää mitään :wink

Juurikin töiden puolesta noita listeria juttuja luin, ja jestas mikä hössötys siitä itsellä alkaa. Kuinka ennen ihmiset on pärjännyt, eikä tästä listeriasta ole edes kovin kauan varoiteltu. :woot:

Juurikin töiden puolesta noita listeria juttuja luin, ja jestas mikä hössötys siitä itsellä alkaa. Kuinka ennen ihmiset on pärjännyt, eikä tästä listeriasta ole edes kovin kauan varoiteltu. :woot:

Mä kyllä hössötän hirveästi kans, mutta johtuu suureks osaks siitä kun kuulin että äidin kaveri sai muinoin listerian briejuustosta ja sen myötä sitten keskenmenon vaikka oli jo pitkällä raskaana :sorry:

Mut varmaan joku kultanen keskitie olis hyvä tuolta ohjeviidakosta löytää...

Takaisin