Mulla on kans torstaina. Olisin toivonut jo aiemmin mut neuvola aika venähti niin pitkälle joulun takia et en sit saanu aikaisemmaksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
i.ssa Mihin aikaan meet? :)
Onneksi tuo olo lähti seuraavana päivänä ja tänään illalla otan viimeisen tabletin. Huomenna on onneksi neuvola lääkäri jossa otan asian esille.Tuli vaan tuosta maha-asiasta mieleen, että oletko antibioottikuurien yhteydessä kokeillut saccharomyces boulardii -hiivasientä sisältäviä tuotteita kuten Precosaa tai muita vastaavia? Itselläni auttaa tuo paljon maitohappobakteereja paremmin aina vatsan kuntoon kuurin ohessa. Ei se kaikille sovi, voi turvottaa, hiiva kun on, mutta kokeilemisen arvoinen. Toivottavasti olo paranee pian ja etenkin että kuuri tehoaisi!
Mulle ainakin terkkari ja lääkäri sanoi sen vaan johtuvan kohdun kasvukivuista!Mulla on viimeisten muutaman päivän aikana ollut alavatsakipuja Ei ole kokoaikaa, mutta inhottavia tuollaisia menkkakipujen tyylisiä tuntemuksia. Aina kaikkea pahinta sitten pyörittelee mielessään. Mulla ei juurikaan ole tän raskauden aikana ollut alavatsakipuja niin sillä pelottavat.
Mulla oli ekassa raskaudessa tuollaista ja samoin nyt tässäkin. Sellaisia pieniä inhottavia kipeitä vihlaisuja. Viimeksi sanottiin, et ne on kohdun venymiskipuja niin samoja on varmaan nyttenkinMulla on viimeisten muutaman päivän aikana ollut alavatsakipuja Ei ole kokoaikaa, mutta inhottavia tuollaisia menkkakipujen tyylisiä tuntemuksia. Aina kaikkea pahinta sitten pyörittelee mielessään. Mulla ei juurikaan ole tän raskauden aikana ollut alavatsakipuja niin sillä pelottavat.
Mulla ei ole vihlaisuja vaan ihan sellasta menkkakipujen tapaisia jomotuksia, jotka jatkuu aika kauan kerrallaan ja sitten jossain vaiheessa menevät ohi, kunnes alkavat taas uudelleen. Toivottavasti ovat vain näitä venymiskipuja.
Mulla ei ole vihlaisuja vaan ihan sellasta menkkakipujen tapaisia jomotuksia, jotka jatkuu aika kauan kerrallaan ja sitten jossain vaiheessa menevät ohi, kunnes alkavat taas uudelleen. Toivottavasti ovat vain näitä venymiskipuja.