Tammikuun höpinät

Kyse oli pelkästä jännityksestä. Maanantaina hcg oli 123 ja tänään 104... tätä on vaikea uskoa todeksi, mutta kannattaa vaan luottaa omiin tuntemuksiin, turhaan ei ollut olo ettei kaikki ole hyvin :sad001

Voi ei, voimia <3 Eikö tuossa tilanteessa sitten ole enää toivoa? Kommentoiko ne nyt asiaa enemmän?

Katsoin tuloksen oma kannasta. Arvonhan olisi pitänyt normaalisti tuplaantua tässä välissä, eli aika selvä tilanne :sad001Huomenna soitan neuvolaan, ja kysyn mitäs nyt, tartteeko jotkut tyhjennys lääkkeet vai pitääkö vaan odotella että alkaa vuotamaan. Tänään kyllä tullut paperiin veriviiruja, muttei sen enempää.

Kyse oli pelkästä jännityksestä. Maanantaina hcg oli 123 ja tänään 104... tätä on vaikea uskoa todeksi, mutta kannattaa vaan luottaa omiin tuntemuksiin, turhaan ei ollut olo ettei kaikki ole hyvin :sad001
Voi ei! Oon niin pahoillani. Se on jännä miten itse tietää ettei kaikki oo kunnossa. Minulla itsellä oli se sama olo keskenmenneessä raskaudessa. Heti plussatestin jälkeen tuli olo että tästä raskaudesta ei vauvaa tule vaikkei halunnu uskoa. Kovasti tsemppiä. Aika auttaa.

Eilen jäi paperiin vaalenpunaista limaa :sad001 Soitin neuvolaan ja terkkarin pitää jutella lääkärin kans että miten edetään asiassa. Tarvitseeko tyhjennyslääkkeet tm, jos ei pian ala vuotamaan itsekseen kunnolla.
Hyvä että kävin verikokeissa, sitä muuten elättelisi vieläkin toiveita, kun ei kerta ole kipuja ja vuotokin olematonta...
Hyvää loppu odotusta teille muille, ja kiitos tuesta :Heartred

Hui kamala! Mä oon täällä loistanut poissa olollani, ollut niin kiirettä ja vilskettä joka suuntaan, että ihan oon unohtanut. Nyt kun vihdoin saa hengähtää niin voi elämä tätä väsymyksen ja nälän määrää. Mulla myös kohtu pullahtanu nyt jotenkin esille, näkee jos ei ole vaatteita päällä että pömpöttää ja on sellainen kova. En tiedä sit onko turvotuksesta vai mistä. Lauantaina tulee viinkoja täyteen 8+0 ja ens perjantaina eka neuvola. Jännittää!

Voimia marsupilami! :sad001

Ootteko muuten käyneet influenssarokotusta ottamassa? Nyt sen vois ilmeisesti vielä ottaa... Ikinä en oo ottanut aikaisemmin, mutta oon kyllä paljon ihmisten kanssa tekemisissä töissä ja rupesin vaan miettimään pitäiskö nyt seki sitten.

Minä olen itse ottanut, koska työnantaja tarjosi/painosti, mutta mies ei ole. Mietityttää olisiko varminta että mieskin pttaisi sen vielä. Eikö vielä tosiaan ole myöhäistä?

En oo ottanut influenssarokotetta kun 2016, ennen esikoisen syntymää. Siinä oli vielä niin, että se piti ottaa viimeistään 2 viikkoa ennen synnytystä, eikä se minulla ehtinyt ihan kahta viikkoa vaikuttaa. Mutta eikai tuo mitään haitannut, ei oltu influenssassa.
En oo kyllä kipeänäkään yleensä kun kerran vuodessa, jos sitäkään, ja en oo tainnut sairastaa influenssaa koskaan. Kuulun vielä muutenkin riskiryhmään, mut en oo nähnyt tarpeelliseksi silti rokottautus. En käy sitä nytkään.

Jostain uutisesta se tänään tuli mieleen ja googlasin, niin kaipa sen vois vieläkin ottaa. Kaks viikkoa vaan kestää, että alkaa vaikuttaa, mutta epidemia ei lähtenyt mitenkään vauhdilla käyntiin vielä. Enpä mäkään oo sen kun kerran varmaan 15 vuotta sitten sairastanut, että ei sinänsä kauheen todennäköinen...

Mä oon ottanut sen takia, että opiskelen hoitoalalla ja teen harkoissa töitä sairaiden ihmisten kanssa, joilla on huono vastustuskyky. Eipä tuosta oo mulle tullut kahella kerralla, kun olen ottanut mitään haittaa ainakaan.

Takaisin