Tammikuisten tuumailut

Mulla menossa on 4+4 ja tänään sain pregcheckiin tällaisen. Eka viiva oli piirtynyt noin vahvaksi ennen kuin toista viivaa edes näkyi. Kai se kertoo että hormonitasot nousee. Keskenmennessä ei viivat vahvistuneet kunnolla ja ainakin nyt näyttää vahvistuvan hyvin.
Hienot viivat:Heartred
 
Minustakin kannattaa ottaa kaikki energia irti, jos siis sitä vain on :) Mullahan aikalailla kiinnitymisen jälkeen energiatasot laskivat, mutta nyt on jo n. viikon (?) verran ollut enenevissä määrin energinen fiilis. Yritänkin hyödyntää sitä kotihommien kanssa, mutta tosiaankin myös muillakin osa-alueilla on hyvin kiireistä niin hyvä että jaksaa tehdä asioita!

Huomenna sitten teen näillä näkymin viimeiset testit kun ilmoitan klinikalle testituloksen. Ja siitä kahden viikon kuluttua onkin varhaisultra, voi kun aika rientäisi niin pääsisi näkemään, onko siellä ihmisen alku oikeassa paikassa, ja ettei ole mikään tuulimuna, ja että syke olisi oikeanlainen :Heartred:Heartblue
 
Ai niin, osaisiko joku auttaa viikkojen laskemisessa? Minulla on aina ollut säännöllinen (vaikka lyhyt) kierto, mutta nyt oli tätä plussaa ennen keskenmeno.

LA ja viikot täytyy varmaan laskea ovulaation perusteella? Ovulaatiotesti oli positiivinen 1.5. Menkat on aina alkaneet siitä 14 päivän päästä. Olisko sitten 15.5. ollut 4+0..?

Ei ole tämmöistä tarvinnut ennen miettiä, onko jonkun muun? :)

En kyllä osaa sanoa tarkkaan, mutta jos hedelmöityspäivä on tiedossa, niin kyllähän sitäkin voi käyttää laskukaavana :) Meillä siis lapsettomuushoidot taustalla ja IVF/ICSI. Tällöin tarkka hedelmöityspäivä tiedetään, niin käytin sitä sitten laskuissa. Nyt siis menossa 4+4 mutta jos laskisin aiemmista kuukautisista, niin tulisi 5+3.
 
En kyllä osaa sanoa tarkkaan, mutta jos hedelmöityspäivä on tiedossa, niin kyllähän sitäkin voi käyttää laskukaavana :) Meillä siis lapsettomuushoidot taustalla ja IVF/ICSI. Tällöin tarkka hedelmöityspäivä tiedetään, niin käytin sitä sitten laskuissa. Nyt siis menossa 4+4 mutta jos laskisin aiemmista kuukautisista, niin tulisi 5+3.
Kiitos Vilja!
Lasketko siis niin että hedelmöityspäivä on 2+0? Esim. mulla ovistesti positiivinen 1.5. (jolloin myös lähinnä ovista oleva yhdyntä), jolloin seuraavan päivän eli 2.5. voisi ajatella olevan se hedelmöittymispäivä..?

Noin laskien tänään olis 5+2 ja LA 23.1.

Alkuraskauden ultran varaamista mietin ja haluaisin että syke voisi siellä jo näkyä tai saisi aika varman tiedon, siksi tätä pähkäilen Fiksuinta varmaa pelata varman päälle ja odotella siihen että tällä omalla matikalla on jo 7+.
 
Kiitos Vilja!
Lasketko siis niin että hedelmöityspäivä on 2+0? Esim. mulla ovistesti positiivinen 1.5. (jolloin myös lähinnä ovista oleva yhdyntä), jolloin seuraavan päivän eli 2.5. voisi ajatella olevan se hedelmöittymispäivä..?

Noin laskien tänään olis 5+2 ja LA 23.1.

Alkuraskauden ultran varaamista mietin ja haluaisin että syke voisi siellä jo näkyä tai saisi aika varman tiedon, siksi tätä pähkäilen Fiksuinta varmaa pelata varman päälle ja odotella siihen että tällä omalla matikalla on jo 7+.

Joo siis juurikin noin, hedelmöityspäivä on 2+0 :) Toki jos ovulaatio on viivästynyt pari päivää, vaikka testi ja olot olisivat sen kertoneet, niin silloinhan se sitten voi heittää muutamilla päivillä. Mä varailin varhaisultran 6+5, kun paikasta mistä varasin mainittiin sykkeen saattavan näkyä 6+3. Ja ainahan se on varmempaa varata muutama päivä myöhemmäksi, jos siltä itsestä tuntuu :)
 
Hei mä olen ilmeisesti merkinnyt väärän päivän edellisten menkkojen alkipäiväksi ja nyt sit la heittää päivällä. En vielä ala muuttamaan sitä vaan muutetaan sit ultran jälkeen jos se heittää ja la muutetaan. Menkoista laskettuna nyt ois 5+0.
 
Kesken oli mennyt. Kohtu jo tyhjentynyt itekseen, matkalla vielä tulossa jotain niin cytoteciä naamariin että homma nopeutuisi.

Tsemppiä teille, toivottavasti saatte pienokaiset syliin asti :Heartbigred
 
Olen niin pahoillani Tönä :sad001 Voimia suruun ja halauksia. Toivotaan että vuoto on nopeaa ohi.

Ja sitten kun jaksat ajatella sinne asti niin tsemppiä uuteen yritykseen. Mulla kävi km viime kuussa, ja vuodon lopulla lääkäri katsoi ultralla että nätisti siellä jo uudet follit kasvoi ja raskauduin heti uudestaan.

Mutta voimia nyt tähän suruun ja luopumiseen ja kurjaan oloon :Heartred
 
Kesken oli mennyt. Kohtu jo tyhjentynyt itekseen, matkalla vielä tulossa jotain niin cytoteciä naamariin että homma nopeutuisi.

Tsemppiä teille, toivottavasti saatte pienokaiset syliin asti :Heartbigred
Voimia!! :Heartred
 
Kesken oli mennyt. Kohtu jo tyhjentynyt itekseen, matkalla vielä tulossa jotain niin cytoteciä naamariin että homma nopeutuisi.

Tsemppiä teille, toivottavasti saatte pienokaiset syliin asti :Heartbigred

Tönä, olen niin pahoillani :sad001 Voimia :Heartred *rutistaa isosti*
 
Tönä, voimia :Heartred uskotaan, että seuraava raskaus päättyy onnellisesti :smiley-angelic001
 
Täällä keskeytynyt keskenmeno. Ensiviikolla saan tyhjennyslääkkeet. :sad001
Onnea teille muille odotukseen :Heartred
 
Voimia ja halauksia kaikille kellä keskenmeno pilasi odotukset :sad001 :Heartred

Oma km 10/2020 ja tuntui ikuisuudelta tärppi pitkine kiertoineni. Nyt tärppi tuli ja oma arvion mukaan helmikuun ihan alkuun osuu ovulaatiosta laskettuna, mutta neuvolan laskuri tulee näyttämään 28.1. Helmikuiset ovat kovin hiljaisuudessa vielä, niin elelen hetken täällä. Täytyy katsoa mihin ultrissa sit päivä sijoittuu tarkemmin, voi olla että tämäkin puoli kutsuu (jos kaikki menee hyvin:nailbiting:). Miten tämä tuntuukin tämä alku ikuisuudelta..
 
Voimia ja halauksia kaikille kellä keskenmeno pilasi odotukset :sad001 :Heartred

Oma km 10/2020 ja tuntui ikuisuudelta tärppi pitkine kiertoineni. Nyt tärppi tuli ja oma arvion mukaan helmikuun ihan alkuun osuu ovulaatiosta laskettuna, mutta neuvolan laskuri tulee näyttämään 28.1. Helmikuiset ovat kovin hiljaisuudessa vielä, niin elelen hetken täällä. Täytyy katsoa mihin ultrissa sit päivä sijoittuu tarkemmin, voi olla että tämäkin puoli kutsuu (jos kaikki menee hyvin:nailbiting:). Miten tämä tuntuukin tämä alku ikuisuudelta..
:greet025 Hellurei! Mulla laskettu tammikuun alussa ja minäkin käyny lueskelemassa joulukuisia sillä ajatuksella että vaaveli voi ihan hyvin syntyä joulukuun puolella, edellinen syntyi viikkoa ennen laskettua ja sekin jo riittäisi että tulis loppuvuoden lapsi :happy:

joo hitaasti tosiaan aika kulkee..kun odottaa jotain oikein kovasti :joyful:
 
Ihana kuulla että on toinenkin sompailija siellä @elo! Vaikeahan se on miettiä milloin se sitten osuu kun kaikki niin arvaamatonta. Juurikin tuo, ja ajatella että on vasta niin alussa :D kai tähän odottamisen ajatukseen tottuu kun vähän alkuinto laantuu :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: elo
Takaisin
Top