Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 121954
Täällä yks neuroottinen viivan vahvistumisen tarkkailija, viime kierrossa kemiallinen kohtalontovereita?
Mulla kanssa oli toissa kierrossa kemiallinen raskaus. Lauantaina 4+0 päivänä testi oli suurinpiirtein samannäköinen kuin sinun dpo 17 testi. Ehkä täytyy tehdä loppuviikosta uusi ja toivoa, että olisi entisestään vahvistunut. Ja niin siis hienosti sulla vahvistunut viiva oikeaan suuntaan, viikon aikana!View attachment 121954
Täällä yks neuroottinen viivan vahvistumisen tarkkailija, viime kierrossa kemiallinen kohtalontovereita?
Huutelen täältä sivusta, että kirjoittelin omassa lasketun ajan ryhmässä näistä CB:n arvoista. Tässä se kirjoitus, siinä on oma kokemus ja sit tietoa mitä olen löytänyt siitä missä vaiheessa näyttelee CB näyttää mitäkin. Varsinkaan se himoittu 3+ ei välttämättä tulekaan ihan helposti eikä se tarkoita sitä, että olisi joku hätä, mut se 2-3:n ja 3+:n välinen raja on jonkin matkaa "yhteinen" ja aiheuttaa siksi aivan turhaa huolta monelleNyt on kyllä pakko laittaa tänne kun paljon törmännyt ton viikkotestin keskusteluihin. Ihmiset jakaneet paljon tällästä taulukkoa.
cb:n digital raskaustestin viitearvot :)
raskaana 1-2 = 25-200
raskaana 2-3 = 200-20 000
raskaana 3+ = yli 20 000
MUTTA itse testin ohjeissa lukee kuvanmukaisesti? View attachment 122051
Tämä olikin jo tiedossa Lähinnä vaan osui silmään nuo viitearvot kun kahta eri tietoa löytyi. Kuitenkin iso ero tuo 20 000 & 2753Huutelen täältä sivusta, että kirjoittelin omassa lasketun ajan ryhmässä näistä CB:n arvoista. Tässä se kirjoitus, siinä on oma kokemus ja sit tietoa mitä olen löytänyt siitä missä vaiheessa näyttelee CB näyttää mitäkin. Varsinkaan se himoittu 3+ ei välttämättä tulekaan ihan helposti eikä se tarkoita sitä, että olisi joku hätä, mut se 2-3:n ja 3+:n välinen raja on jonkin matkaa "yhteinen" ja aiheuttaa siksi aivan turhaa huolta monelle
Hei mahtavaa, kiitos tästä kommentista, en tiennytkään tätä!Huutelen täältä sivusta, että kirjoittelin omassa lasketun ajan ryhmässä näistä CB:n arvoista. Tässä se kirjoitus, siinä on oma kokemus ja sit tietoa mitä olen löytänyt siitä missä vaiheessa näyttelee CB näyttää mitäkin. Varsinkaan se himoittu 3+ ei välttämättä tulekaan ihan helposti eikä se tarkoita sitä, että olisi joku hätä, mut se 2-3:n ja 3+:n välinen raja on jonkin matkaa "yhteinen" ja aiheuttaa siksi aivan turhaa huolta monelle
Kiitos myös tästä, mielenkiintoista!Nyt on kyllä pakko laittaa tänne kun paljon törmännyt ton viikkotestin keskusteluihin. Ihmiset jakaneet paljon tällästä taulukkoa.
cb:n digital raskaustestin viitearvot :)
raskaana 1-2 = 25-200
raskaana 2-3 = 200-20 000
raskaana 3+ = yli 20 000
MUTTA itse testin ohjeissa lukee kuvanmukaisesti? View attachment 122051