Tammikuisten plussatestien kuvia

View attachment 121954
Täällä yks neuroottinen viivan vahvistumisen tarkkailija, viime kierrossa kemiallinen 😅 kohtalontovereita?
View attachment 121954
Täällä yks neuroottinen viivan vahvistumisen tarkkailija, viime kierrossa kemiallinen 😅 kohtalontovereita?
Mulla kanssa oli toissa kierrossa kemiallinen raskaus. Lauantaina 4+0 päivänä testi oli suurinpiirtein samannäköinen kuin sinun dpo 17 testi. Ehkä täytyy tehdä loppuviikosta uusi ja toivoa, että olisi entisestään vahvistunut. Ja niin siis hienosti sulla vahvistunut viiva oikeaan suuntaan, viikon aikana! 🙂
 
Nyt on kyllä pakko laittaa tänne kun paljon törmännyt ton viikkotestin keskusteluihin. Ihmiset jakaneet paljon tällästä taulukkoa.

cb:n digital raskaustestin viitearvot :)
raskaana 1-2 = 25-200
raskaana 2-3 = 200-20 000
raskaana 3+ = yli 20 000

MUTTA itse testin ohjeissa lukee kuvanmukaisesti? jcPNPKp0UPrc2ioae2HgAxf9Ra1FG6Fk_med.jpg
 
Nyt on kyllä pakko laittaa tänne kun paljon törmännyt ton viikkotestin keskusteluihin. Ihmiset jakaneet paljon tällästä taulukkoa.

cb:n digital raskaustestin viitearvot :)
raskaana 1-2 = 25-200
raskaana 2-3 = 200-20 000
raskaana 3+ = yli 20 000

MUTTA itse testin ohjeissa lukee kuvanmukaisesti? View attachment 122051
Huutelen täältä sivusta, että kirjoittelin omassa lasketun ajan ryhmässä näistä CB:n arvoista. Tässä se kirjoitus, siinä on oma kokemus ja sit tietoa mitä olen löytänyt siitä missä vaiheessa näyttelee CB näyttää mitäkin. Varsinkaan se himoittu 3+ ei välttämättä tulekaan ihan helposti eikä se tarkoita sitä, että olisi joku hätä, mut se 2-3:n ja 3+:n välinen raja on jonkin matkaa "yhteinen" ja aiheuttaa siksi aivan turhaa huolta monelle :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Huutelen täältä sivusta, että kirjoittelin omassa lasketun ajan ryhmässä näistä CB:n arvoista. Tässä se kirjoitus, siinä on oma kokemus ja sit tietoa mitä olen löytänyt siitä missä vaiheessa näyttelee CB näyttää mitäkin. Varsinkaan se himoittu 3+ ei välttämättä tulekaan ihan helposti eikä se tarkoita sitä, että olisi joku hätä, mut se 2-3:n ja 3+:n välinen raja on jonkin matkaa "yhteinen" ja aiheuttaa siksi aivan turhaa huolta monelle :Smiling Face With Smiling Eyes:
Tämä olikin jo tiedossa 😊 Lähinnä vaan osui silmään nuo viitearvot kun kahta eri tietoa löytyi. Kuitenkin iso ero tuo 20 000 & 2753 🙈
 
Huutelen täältä sivusta, että kirjoittelin omassa lasketun ajan ryhmässä näistä CB:n arvoista. Tässä se kirjoitus, siinä on oma kokemus ja sit tietoa mitä olen löytänyt siitä missä vaiheessa näyttelee CB näyttää mitäkin. Varsinkaan se himoittu 3+ ei välttämättä tulekaan ihan helposti eikä se tarkoita sitä, että olisi joku hätä, mut se 2-3:n ja 3+:n välinen raja on jonkin matkaa "yhteinen" ja aiheuttaa siksi aivan turhaa huolta monelle :Smiling Face With Smiling Eyes:
Hei mahtavaa, kiitos tästä kommentista, en tiennytkään tätä!
 
Nyt on kyllä pakko laittaa tänne kun paljon törmännyt ton viikkotestin keskusteluihin. Ihmiset jakaneet paljon tällästä taulukkoa.

cb:n digital raskaustestin viitearvot :)
raskaana 1-2 = 25-200
raskaana 2-3 = 200-20 000
raskaana 3+ = yli 20 000

MUTTA itse testin ohjeissa lukee kuvanmukaisesti? View attachment 122051
Kiitos myös tästä, mielenkiintoista! 😲
 
Tämä nyt on ehkä vähän tylsä, kun on digitaalinen testi, mutta kyllä se vahvasti plussaa näyttää 🤩 Ensimmäinen testi tehty tiistaina kp 26/27-29, toinen tänään kp 31/27-29.
 

Liitteet

  • 16052023.jpg
    16052023.jpg
    356.6 KB · Katsottu: 13
  • 21052023.jpg
    21052023.jpg
    310.5 KB · Katsottu: 13
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top