Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä ajattelin tehä viikon päästä digin jos siihen sais sitten 3 sillon pitäis olla 5+2 viikot. Siihen asti teen tikkutestejä ja haluan myös leffaviivat yhdenlainen harrastus tämäkinAamun 4+0 testaan tasan niin kauan että saan leffaviivat
View attachment 122416
Noilla viikoilla raskaustesti ei kerro mitään siitä onko kohdussa kaikki hyvin vai. Hcg on niin korkea että vahvan viivan saisit kuitenkin testiin. Odottavan aika on pitkä, hurjasti tsemppiäPystyykö raskaustestistä näkemään onko tullut keskenmeno? Vai voiko ne mennä sekaisin jos ”ns liian pitkällä raskaus” Mietin kuumeisesti ostaisinko raskaustestin ennen varhaisultraa johon vielä 3pvä
Mä tein 5+2 ja tuli 3+Onko joku tehnyt Clearblueta ja saanut 3+ tulokseksi? Millä viikoilla? Mietin että koska korkkaisin tuon kaapissa marinoituvan digin
Mullakin on varmaan 15 testiä odottamassa loppusäilytyspaikkaaOi voisinkin kuvata nuo pissatestit tuolta kaapista ja ehkä raskia hävittää ne
Melkein sama kun aloitti testit niin ajoissa digit hävitin kun ne oli niin hankala säilöäMullakin on varmaan 15 testiä odottamassa loppusäilytyspaikkaa
Mä heitin just tänään mun 10 testiä roskikseen ku siivoilin kaappejaOi voisinkin kuvata nuo pissatestit tuolta kaapista ja ehkä raskia hävittää ne