Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PS. Ketjun nimi pitäisi muuttaa - mehän ollaan tammikuisia.
Hyvin on vahvistunut. Mulla aiemmat kemialliset aiheuttaa pelkoa ja sen takia haluan koko ajan testata ja nähdä että viiva varmasti vahvistuu. Koskahan tää pakkomielle loppuu.Tässä mun testeistä kuva. Dpo10 sain ekan plussan. Seuraavana päivänä (eli eilen) tein viel varmistuksen. Tänään en sit enää testannu. Mies kyl kysyi, et teinkö testin. Hänestä olis kai kiva saada vahvempi viiva testiin. No ehkä muutaman päivän päästä.
Dpo10 tein tosiaan ekaa kertaa testiä tässä kierrossa. Mietin, et olis ehkä saattanut näkyä kyl jo dpo9, niin kuin viime raskaudessakin. Nyt sen viivan selkeesti näki, vaik olikin tosi haalea. Sillon viime raskaudessa dpo9 oli sellanen, ettei ollu ees ihan varma näkyykö siinä jtn. Mut hyvä näin, et voi olla heti varma eikä tartte arvailla.
View attachment 112769
Hyvin on vahvistunut. Mulla aiemmat kemialliset aiheuttaa pelkoa ja sen takia haluan koko ajan testata ja nähdä että viiva varmasti vahvistuu. Koskahan tää pakkomielle loppuu.
Mä oon näköjään dpo25 tehny viime raskaudessa viimeisen raskaustestin Ja sitä ennen 1-3 päivän välein niitä. Ja muistan ostaneeni viel lisää, mut en sit käyttänytkään niitä enää. Jotenkin halusin sillon heti tietää, jos olis menny kesken ja siks seurailin niillä testeillä. Ajatus, et se tulee yllätyksenä vaikka ultrassa, tuntu ihan kauhealta.
Olipas rauhoittava tilasto!!! KiitosValitettavasti testit eivät oikein toimi siinä tarkoituksessa, kun hcg-pitoisuudet ovat silloin niin isoja, ettei viivojen vahvuudessa ole eroja. Testasin viimeksi samana päivänä, kun oli eka ultra, ja tuli edelleen oikein hienot leffaviivat. Ja silti todettiin keskeytynyt keskenmeno. Verestä todettiin hcg:n olevan laskussa, mutta raskaustestit eivät haalenneet vielä yhtään. Viivat haalenivat vasta, kun tyhjennys oli jo ohi.
Minulle rauhoittavinta on ollut katsoa näitä tilastoja, kuinka todennäköistä on, että raskaus ei mene kesken. Jo se, että saa plussan testiin, tarkoittaa, että suuremmalla todennäköisyydellä syntyy elävä vauva kuin että raskaus menee kesken. Ja alussa nuo todennäköisyydet paranevat huimaa vauhtia.
Valitettavasti testit eivät oikein toimi siinä tarkoituksessa, kun hcg-pitoisuudet ovat silloin niin isoja, ettei viivojen vahvuudessa ole eroja.
Dpo tarkoittaa days past ovulation. Eli päivät ovulaatiosta. :) Onnea plussasta! Hurjan luvun sait digiin jos jo nyt 2-3 vkoa!Mitä tarkoittaa DPO? Mä tein suoraan digitaalisen kun menkat oli kaksi päivää myöhässä. Mulla on ollut tarkka kierto, eikä kertaakaan ollut puoleen vuoteen mennyt yli 29 päivää, kun keskiarvo 28.
Ovulaatio oli 16.4. ja tein testin 2.5. eli DPO 17, eli eikös toi 2-3vko ihan oikein?Dpo tarkoittaa days past ovulation. Eli päivät ovulaatiosta. :) Onnea plussasta! Hurjan luvun sait digiin jos jo nyt 2-3 vkoa!