Tammikuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne saatte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. :smiling-eyes:
Kuinka monta testiä teit?
 
Dpo10-dpo14. Nyt harvennan testausväliä, kun on peräkkäisillä päivillä niin vähän eroa.

PS. Ketjun nimi pitäisi muuttaa - mehän ollaan tammikuisia. :Winking Face:
 

Liitteet

  • 20220506_070751.jpg
    20220506_070751.jpg
    3.4 MB · Katsottu: 73
Mä en varmaan voi lopettaa vielä testailua. Että yllättävän vähällä @M_M päässyt. :rolling: Ylhäällä tämän päivän dpo 14 ja alhaalla taitaa olla dpo 10 lähtien. Taidan testata vielä niin, että saisin lähemmäs leffaviivoja. Ja digin teen vasta kun oletan saavani siihen 2-3 viikkoa. Ja sit lupaan lopettaa!!:tears:
 

Liitteet

  • 20220507_081219.jpg
    20220507_081219.jpg
    826.9 KB · Katsottu: 73
  • 20220507_081228.jpg
    20220507_081228.jpg
    793.1 KB · Katsottu: 72
Ylin dpo 16. Siitä seuraava dpo 14. Hyvin vahvistuu. :folded: Ei taida kauaa mennä että tulis leffaviivat. :smiling face with heart-eyes: Mulla on huomiselle yksi apteekkarin, ylihuomiseksi yksi pc ja sit olis viikkodigi. Sen jälkeen taidan ostaa enää viikkodigin niin että siihen sais 3+. :folded::red-heart:
 

Liitteet

  • 20220509_062819.jpg
    20220509_062819.jpg
    840.1 KB · Katsottu: 70
Tässä mun testeistä kuva. Dpo10 sain ekan plussan. Seuraavana päivänä (eli eilen) tein viel varmistuksen. Tänään en sit enää testannu. Mies kyl kysyi, et teinkö testin. Hänestä olis kai kiva saada vahvempi viiva testiin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: No ehkä muutaman päivän päästä.

Dpo10 tein tosiaan ekaa kertaa testiä tässä kierrossa. Mietin, et olis ehkä saattanut näkyä kyl jo dpo9, niin kuin viime raskaudessakin. Nyt sen viivan selkeesti näki, vaik olikin tosi haalea. Sillon viime raskaudessa dpo9 oli sellanen, ettei ollu ees ihan varma näkyykö siinä jtn. Mut hyvä näin, et voi olla heti varma eikä tartte arvailla. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

IMG_20220508_104638__01.jpg
 
Tässä mun testeistä kuva. Dpo10 sain ekan plussan. Seuraavana päivänä (eli eilen) tein viel varmistuksen. Tänään en sit enää testannu. Mies kyl kysyi, et teinkö testin. Hänestä olis kai kiva saada vahvempi viiva testiin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: No ehkä muutaman päivän päästä.

Dpo10 tein tosiaan ekaa kertaa testiä tässä kierrossa. Mietin, et olis ehkä saattanut näkyä kyl jo dpo9, niin kuin viime raskaudessakin. Nyt sen viivan selkeesti näki, vaik olikin tosi haalea. Sillon viime raskaudessa dpo9 oli sellanen, ettei ollu ees ihan varma näkyykö siinä jtn. Mut hyvä näin, et voi olla heti varma eikä tartte arvailla. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

View attachment 112769
Hyvin on vahvistunut. :smiling-eyes::folded: Mulla aiemmat kemialliset aiheuttaa pelkoa ja sen takia haluan koko ajan testata ja nähdä että viiva varmasti vahvistuu. Koskahan tää pakkomielle loppuu. :rolling:
 
Hyvin on vahvistunut. :smiling-eyes::folded: Mulla aiemmat kemialliset aiheuttaa pelkoa ja sen takia haluan koko ajan testata ja nähdä että viiva varmasti vahvistuu. Koskahan tää pakkomielle loppuu. :rolling:

Kokemuksesta voin sanoa, että loppuu suunnilleen niihin leffaviivoihin. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Siitä ne viivat kun eivät enää juuri vahvistu, joten testaamisesta ei ole enää oikein mitään iloa (vaikka niitä leffaviivoja toki mielellään katseleekin :Smiling Face With Smiling Eyes:).
 
Mä oon näköjään dpo25 tehny viime raskaudessa viimeisen raskaustestin :tears: Ja sitä ennen 1-3 päivän välein niitä. Ja muistan ostaneeni viel lisää, mut en sit käyttänytkään niitä enää. Jotenkin halusin sillon heti tietää, jos olis menny kesken ja siks seurailin niillä testeillä. Ajatus, et se tulee yllätyksenä vaikka ultrassa, tuntu ihan kauhealta.
 
Mä oon näköjään dpo25 tehny viime raskaudessa viimeisen raskaustestin :tears: Ja sitä ennen 1-3 päivän välein niitä. Ja muistan ostaneeni viel lisää, mut en sit käyttänytkään niitä enää. Jotenkin halusin sillon heti tietää, jos olis menny kesken ja siks seurailin niillä testeillä. Ajatus, et se tulee yllätyksenä vaikka ultrassa, tuntu ihan kauhealta.

Valitettavasti testit eivät oikein toimi siinä tarkoituksessa, kun hcg-pitoisuudet ovat silloin niin isoja, ettei viivojen vahvuudessa ole eroja. Testasin viimeksi samana päivänä, kun oli eka ultra, ja tuli edelleen oikein hienot leffaviivat. Ja silti todettiin keskeytynyt keskenmeno. Verestä todettiin hcg:n olevan laskussa, mutta raskaustestit eivät haalenneet vielä yhtään. Viivat haalenivat vasta, kun tyhjennys oli jo ohi.

Minulle rauhoittavinta on ollut katsoa näitä tilastoja, kuinka todennäköistä on, että raskaus ei mene kesken. Jo se, että saa plussan testiin, tarkoittaa, että suuremmalla todennäköisyydellä syntyy elävä vauva kuin että raskaus menee kesken. Ja alussa nuo todennäköisyydet paranevat huimaa vauhtia.
 
Valitettavasti testit eivät oikein toimi siinä tarkoituksessa, kun hcg-pitoisuudet ovat silloin niin isoja, ettei viivojen vahvuudessa ole eroja. Testasin viimeksi samana päivänä, kun oli eka ultra, ja tuli edelleen oikein hienot leffaviivat. Ja silti todettiin keskeytynyt keskenmeno. Verestä todettiin hcg:n olevan laskussa, mutta raskaustestit eivät haalenneet vielä yhtään. Viivat haalenivat vasta, kun tyhjennys oli jo ohi.

Minulle rauhoittavinta on ollut katsoa näitä tilastoja, kuinka todennäköistä on, että raskaus ei mene kesken. Jo se, että saa plussan testiin, tarkoittaa, että suuremmalla todennäköisyydellä syntyy elävä vauva kuin että raskaus menee kesken. Ja alussa nuo todennäköisyydet paranevat huimaa vauhtia.
Olipas rauhoittava tilasto!!! Kiitos :smiling face with heart-eyes:
 
Valitettavasti testit eivät oikein toimi siinä tarkoituksessa, kun hcg-pitoisuudet ovat silloin niin isoja, ettei viivojen vahvuudessa ole eroja.

Siis tämä, niinpä! Mä en tajua miks mä oon niitä testejä sillon tehny koko ajan.

Tykkään myös siitä lohdullisesta sanonnasta, että muista, että odotat vauvaa, et keskenmenoa. :red-heart:
 
Mä yritän olla huomenna testaamatta kun pc en näe tässä kohtaa selkeää vahvistumista päivittäin. Jos testaisin aikaisintaan ylihuomenna sillä taas tai miksei vaikka perjantaina. :smiling-eyes:
 

Liitteet

  • 20220511_061927.jpg
    20220511_061927.jpg
    943.2 KB · Katsottu: 17
Mitä tarkoittaa DPO? Mä tein suoraan digitaalisen kun menkat oli kaksi päivää myöhässä. Mulla on ollut tarkka kierto, eikä kertaakaan ollut puoleen vuoteen mennyt yli 29 päivää, kun keskiarvo 28.
 

Liitteet

  • 20220502_083832.jpg
    20220502_083832.jpg
    2 MB · Katsottu: 55
  • Tykkään
Reaktiot: M_M
Mitä tarkoittaa DPO? Mä tein suoraan digitaalisen kun menkat oli kaksi päivää myöhässä. Mulla on ollut tarkka kierto, eikä kertaakaan ollut puoleen vuoteen mennyt yli 29 päivää, kun keskiarvo 28.
Dpo tarkoittaa days past ovulation. Eli päivät ovulaatiosta. :) Onnea plussasta! Hurjan luvun sait digiin jos jo nyt 2-3 vkoa! :smiling face with heart-eyes:
 
Takaisin
Top