Tammikuisten höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ootko kokeillut sitä tiktok-vinkkiä itse tehdystä sorbetista? 😂 siihen muistaakseni tarvittiin vain jääpaloja, suolaa ja haluamaansa mehua tai limsaa. Olisi kylmää, mutta ei maitoista 🤔 Ja kuulemma helppoa tehdä.
Enpä oo kyllä kokeillut, mutta sorbetti vois olla kyllä tosi jees! Kiitän vinkistä! Mulla ois pakastimessa myös sellanen slushiemukihomma ja sillä vois saada kans hyviä slushieja! 😍

Tehtiin tytön kanssa smoothiemehujäitä pakkaseen, niinkin simppeliä kuin mansikoita, banaania ja vähän omenamehua sekaisin blenderissä ja muoteissa pakkaseen, on muuten hyvää 😋 Ja noita voi tehdä mistä vaan hedelmistä ja marjoista 😋

Tehtiin tytön kanssa smoothiemehujäitä pakkaseen, niinkin simppeliä kuin mansikoita, banaania ja vähän omenamehua sekaisin blenderissä ja muoteissa pakkaseen, on muuten hyvää 😋 Ja noita voi tehdä mistä vaan hedelmistä ja marjoista 😋
Kuulostaa ihan superhyvältä, nami!

Ai juku korvapuusteja! 🤤
Mä ostin tänään niitä pussismoothieita just sitä varten että ne on aivan super käteviä ottaa mukaan kun lähtee kotoa johonkin! Jännitin vähän lauantain junamatkaa, kun viiliä ei voi ottaa mukaan, piltin kuskaaminen on vaivalloista ja banaani pitää syödä nopeasti ettei se pilaannu, niin nää smoothiet pelastaa mun elämän. 😂 Super kiitos sille joka ne vinkkasi!
Sitten pussiin suolakeksejä mukaan niin eiköhän sillä yhden junamatkan pärjää. 😅

Mulla kans kahvi jäi pois jo aaaiikaa sitte.
Nyt juon sillon tällön noita pikakahvipusseja - toki makeita ovat.

Ai juku korvapuusteja! 🤤
Mä ostin tänään niitä pussismoothieita just sitä varten että ne on aivan super käteviä ottaa mukaan kun lähtee kotoa johonkin! Jännitin vähän lauantain junamatkaa, kun viiliä ei voi ottaa mukaan, piltin kuskaaminen on vaivalloista ja banaani pitää syödä nopeasti ettei se pilaannu, niin nää smoothiet pelastaa mun elämän. 😂 Super kiitos sille joka ne vinkkasi!
Sitten pussiin suolakeksejä mukaan niin eiköhän sillä yhden junamatkan pärjää. 😅
Mitä pussismoothieita? 😳 kuulostaa nerokkaalta!

Voi, korvapuusteja 🥰 Löytyisiköhän viikonloppuna energiaa leipoa, olisi kiva tehdä myös.

Onko teillä muilla järkyttävän turvonnut vatsa? Mulla on niin turvonnut ja kova, että voisin olla jo 5kk raskaana 🥹😅 ja nimenomaan tuo alavatsa pömpöttää. Vähän mietityttää, että onkohan varmasti normaalia 😅

Voi, korvapuusteja 🥰 Löytyisiköhän viikonloppuna energiaa leipoa, olisi kiva tehdä myös.

Onko teillä muilla järkyttävän turvonnut vatsa? Mulla on niin turvonnut ja kova, että voisin olla jo 5kk raskaana 🥹😅 ja nimenomaan tuo alavatsa pömpöttää. Vähän mietityttää, että onkohan varmasti normaalia 😅
Siis näitä lapsille tehtyä soseita:
1654836412955.png

Kaupassa lasten osastolla on paljon erilaisia ja eri makuisia. :)
Sekä hillo-osaston vieressä on aikuisille brändättyjä vastaavia, mutta ne on varmaan sisällöltään ihan samaa kamaa. 😁🤔
Itse en olisi viime raskaudessa selvinnyt pahoinvoinnista jos mulla ei olisi öisin ollu yöpöydällä sellainen mehukatin päärynäpussi. 🤭
Nytkin kannan koko aika laukussa mukana sellaista. 🤭

1654840066622.png

ON! 😅😵
Joka raskaudessa ollut melkeen heti plussauksesta alkaen. 😅 Näyttää, että olisi paljon pidemmälläkin raskaana. 😅
Onneksi se jossain vaiheessa alun jälkeen vähän rauhoittuu. 😅

Noitahan mun on siis haettava ja kokeiltava! Kiitos vinkistä 😍

Huh! Lohduttavaa kuulla 😂 Kieltämättä välillä hiipii mieleen, että mitäs jos onkin paljon pidemmällä kuin tietääkään 😂 ehkä se varhaisultra kuitenkin kannattaisi niin saisi mielenrauhan sen suhteen. 🙊

Oooh ai että aikuisille on ihan omia eri hyllyllä, onpa kivaa! Tänään oli aamulla ekaa kertaa sellanen olo, että sängyn vieressä ois pitänyt olla joku smoothiepussi. Oli vähän huono olo, mutta se tasottui aika nopsaan. Voi se smoothiepussi kuitenkin osoittaa arvonsa tulevina aamuina, joten alan pitää pussia yöpöydällä. :tears:
Kieltämättä turvotus on varsinkin iltaisin niin paha että maha näyttää siltä kuin tässä oltais jo puolivälissä raskautta. :tears::Speak No Evil Monkey:

Täällä myös mahan turvotusta ollut heti alusta saakka, mut niin muistan olleen edellisessäkin raskaudessa ihan paisunut olo jo aikaisesta, sitten vasta myöhemmin tuli ihan vauvamaha näkyviin 😊

Mulla on kans ihan tosi iso maha etenkin iltaisin. Aamulla vähän pienempi 😅 Mää en muista, että mulla olis viime raskaudessa ollut tämmöistä ja ekan mahakuvan löysin viikoilta 16+0 jossa mun maha on pienempi kuin nyt 😅 No, eiköhän tää tästä kuitenkin vielä tasoitu ja turvotus rauhoittuu. Luulen kyllä, että se ihan oikee vauvamahakin tulee mulla nyt aiemmin näkyviin kuin viimeksi.

Täälläkin kamala turvotus ja illalla ylävatsa ihan kova. Mies jo huolehti että pitääkö mennä lääkäriin 😅 Mulla ei taida olla edellisestä kuin yksi kuva just ennen kun lähdin synnärille😄 Tuli näkyviin myöhään ja ei ollut kovin iso maha missään vaiheessa.

Meillä oli tänään se varhaisultra ja sieltä ei löytynyt eloa enää. 6+3 viikkoja vastaan tyyppi, mutta pitäisi olla 9+3. 😢 Alkaispa vuoto nyt spontaanisti vaikkei se todennäköistä olekaan 😔 Poistun myös ja jatketaan yrittämistä.
Oon pahoillani. Voimia toipumiseen! ❤

Meillä oli tänään se varhaisultra ja sieltä ei löytynyt eloa enää. 6+3 viikkoja vastaan tyyppi, mutta pitäisi olla 9+3. 😢 Alkaispa vuoto nyt spontaanisti vaikkei se todennäköistä olekaan 😔 Poistun myös ja jatketaan yrittämistä.
Olen tosi pahoillani. Paljon voimia fyysiseen toipumiseen ja asian käsittelyyn. <3

Olen pahoillani ❤️😔 kaikkea hyvää teille. Toipumista ja voimia ❤️

Celesta! 😭💔
Ihan kamalaa... 😞
Olen todella pahoillani! :sorry:
Paljon voimia menetyksen fyysiseen ja henkiseen toipumiseen. <3

Takaisin