Kaislanen
Näppärä viestien naputtelija
Sama täällä, useampi viesti puuttuu. Saas nähdä saanko viestit kasaan huomiselle vai meneekö perjantailleMulla onkin sitten kirittävää jos pitää olla kirjoitettuna 30 viestiä..
Enää vissiin 26 uupuu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama täällä, useampi viesti puuttuu. Saas nähdä saanko viestit kasaan huomiselle vai meneekö perjantailleMulla onkin sitten kirittävää jos pitää olla kirjoitettuna 30 viestiä..
Enää vissiin 26 uupuu..
Mä kerroin jo! Oli kyllä tosi helpottavaa kun nyt ei tartte ihan lähimmiltä työkavereilta salata. Jos on esihenkilöllä yhtään tolkkua (kaikilla ei varmaan ole, mutta jospa useimmilla) niin onnittelee asioiden tilasta ja ei juuri muuta.Onko kukaan vielä kertonut töissä raskaudesta?
Mun on varmaan pakko esihenkilölle kertoa kun eka neuvola tietty ajottuu just työajalle, vähän jännittää![]()
Kerroin meidän töiden välittäjälle, että osaavat olla laittamatta mulle mitään raskaana olevalle haitallisia juttuja. Esihenkilölle pyrin kertomaan mahdollisimman myöhään. Jäi viime kerrasta huono maku, en halua että tää vaikuttaa mihinkään päätöksiin työpaikalla.Onko kukaan vielä kertonut töissä raskaudesta?
Mulla oli eka viikko lamaannuttava väsy. Nyt on vähän tasaantunut. Onneks!Onko kellään muulla oireena väsymystä? Itellä ihan hirvee väsymysmiten pitäs päästä sängystä ylös ja jaksaa työpäivä
![]()
Onneks ei varsinaisesti työtehtävien puolesta oo kiire, kun saan paljon tehdä myös etänä. Alkaa vaan tuntua, että nää raskausoireet pahenee toimistopäivinä, niin joudunko jossain vaiheessa kertomaan oireideni takia.Onko kukaan vielä kertonut töissä raskaudesta?
Mun on varmaan pakko esihenkilölle kertoa kun eka neuvola tietty ajottuu just työajalle, vähän jännittää![]()
Onneks ei varsinaisesti työtehtävien puolesta oo kiire, kun saan paljon tehdä myös etänä. Alkaa vaan tuntua, että nää raskausoireet pahenee toimistopäivinä, niin joudunko jossain vaiheessa kertomaan oireideni takia.![]()
Tervetuloa mukaan ja onnea plussasta!Tervehdys! Pomppaan myös mukaan keskusteluihin. Plussa saatu perjantaina ja nyt on lähtenyt viivat vahvistumaan niin uskaltauduin tänne.Luin viestiketjun läpi ja nyt sitten varmaan pitääkin alkaa tykittämään viestejä kunnolla jotta pääsee salaiseen ryhmään.
![]()
Mulla on ollut edellisissä raskauksissa voimakkaat kiinnittymiskivut, mutta ne kesti max 1h. Tässä raskaudessa ei ollut kipuja.Onko teillä ollut kellään kiinnittymiskipuja? Ja jos on, niin millä dpo? Toiveikkaana pohdin, että olisiko mun parin päivän kivut kenties siitä johtuvaa. :)
Mulla olkoi menkkamaiset jomottelut joskus dpo 6-7, mutta yltyi kovemmiksi dpo 9-11. Sen jälkeen ei ole oikeastaan ollut enää mitään muuten kuin ohimenevästi. Siitä oliko ne kiinnittymiseen liittyviä, en osaa sanoa varmuudella.Onko teillä ollut kellään kiinnittymiskipuja? Ja jos on, niin millä dpo? Toiveikkaana pohdin, että olisiko mun parin päivän kivut kenties siitä johtuvaa. :)
Mukavaa, että olette aktivoituneet täällä tammikuisissa ja salainen ryhmä kiinnostaa.Tuleeko se kutsu automaattisesti sitten?