Tammikuisten höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kummasti tuo leikkinurkka aktivoitui, kun kaikki yrittävät saada 30 viestiä täyteen. :tears:

Onko kukaan vielä kertonut töissä raskaudesta?

Mun on varmaan pakko esihenkilölle kertoa kun eka neuvola tietty ajottuu just työajalle, vähän jännittää😅

Mun on varmaan pakko esihenkilölle kertoa kun eka neuvola tietty ajottuu just työajalle, vähän jännittää😅
Mä kerroin jo! Oli kyllä tosi helpottavaa kun nyt ei tartte ihan lähimmiltä työkavereilta salata. Jos on esihenkilöllä yhtään tolkkua (kaikilla ei varmaan ole, mutta jospa useimmilla) niin onnittelee asioiden tilasta ja ei juuri muuta. 😅

Kerroin meidän töiden välittäjälle, että osaavat olla laittamatta mulle mitään raskaana olevalle haitallisia juttuja. Esihenkilölle pyrin kertomaan mahdollisimman myöhään. Jäi viime kerrasta huono maku, en halua että tää vaikuttaa mihinkään päätöksiin työpaikalla.

Onko kellään muulla oireena väsymystä? Itellä ihan hirvee väsymys😵‍💫 miten pitäs päästä sängystä ylös ja jaksaa työpäivä😶
Mulla oli eka viikko lamaannuttava väsy. Nyt on vähän tasaantunut. Onneks!

Onneks ei varsinaisesti työtehtävien puolesta oo kiire, kun saan paljon tehdä myös etänä. Alkaa vaan tuntua, että nää raskausoireet pahenee toimistopäivinä, niin joudunko jossain vaiheessa kertomaan oireideni takia. 😵

Onneks ei varsinaisesti työtehtävien puolesta oo kiire, kun saan paljon tehdä myös etänä. Alkaa vaan tuntua, että nää raskausoireet pahenee toimistopäivinä, niin joudunko jossain vaiheessa kertomaan oireideni takia. 😵

Tää kyl mietityttää kans. Viimeks oli paljon pahoinvointia. Sillon en kyl ollu täyspäiväisesti töissä, niin lopulta jouduin vaan yhen kerran olemaan sen takia poissa. Nyt jos pitää olla enemmän, niin mitenkähän sen sit töissä selittää? 😬 3 pv voi olla omalla ilmoituksella, mut tuleeko sit lääkärintodistukseen jo syy, minkä takia on poissa? No toivottavasti ei niin pahana iskisi. 😅

Mää en haluis töissä kertoo kuin vasta rakenneultran jälkeen. Niin tein viimeksikin. Tosin sillon kyllä muutama tarkkasilmäinen huomasi jo aiemmin ja yks jopa jo ihan alkuraskauden aikana tuli kuiskaten kysymään koska meidän vauva syntyy 😄 vähän jörkyttyneenä silloin kysyin, että mistä sää sen näit niin silmistä kuulemma sen näkee. Nyt jännitän koko ajan tän kyseisen ihmisen näkemistä 😂 Pelkään vaan että kun jään juhannuksesta lomalle ja palaan sit elokuussa niin mulla on sinä aikana kasvanut iso maha 😄

Varmaan esikoiselle kerrotaan myös vasta silloin. Niin pieni vielä, että ajattelen, että hänen on helpompi ymmärtää kun on jo vatsaa ja ehkä tuntuu liikkeitäkin.

Sukulaisille ja kaukana asuville kavereille kerrotaan varmaan sitä mukaan kun nähdään. Mieluummin kuitenkin kerrotaan kasvotusten niin ei viitsi odotella esim ekan ultran yli. Se voi siirtää kertomista kauas. Ja sitä paitsi ollaan menossa viettään juhannusta mun vanhempien ja sisarusten ja sisarusten lapsien kanssa niin kyllä ne arvaa kun en yhtään mitään ota.

Tervehdys! Pomppaan myös mukaan keskusteluihin. Plussa saatu perjantaina ja nyt on lähtenyt viivat vahvistumaan niin uskaltauduin tänne. 🤗 Luin viestiketjun läpi ja nyt sitten varmaan pitääkin alkaa tykittämään viestejä kunnolla jotta pääsee salaiseen ryhmään. 😁✌🏻

Tervehdys! Pomppaan myös mukaan keskusteluihin. Plussa saatu perjantaina ja nyt on lähtenyt viivat vahvistumaan niin uskaltauduin tänne. 🤗 Luin viestiketjun läpi ja nyt sitten varmaan pitääkin alkaa tykittämään viestejä kunnolla jotta pääsee salaiseen ryhmään. 😁✌🏻
Tervetuloa mukaan ja onnea plussasta! 😍

Me kerrottiin jo eilen isovanhemmille ja miehen siskolle,
Koska töissä muutamat on saanu tietää oireistani päätellen, enkä ole sitten kieltänyt.
Meillä on onneksi ihana työyhteisö.
Esihenkilölle en viä halua kertoa.

Haaveena4, ohjeiden mukaan salaiseen ryhmään pääsyä pitää pyytää yv:llä ylläpitäjiltä kun kriteerit täyttyy :)

Onko teillä ollut kellään kiinnittymiskipuja? Ja jos on, niin millä dpo? Toiveikkaana pohdin, että olisiko mun parin päivän kivut kenties siitä johtuvaa. :)

Onko teillä ollut kellään kiinnittymiskipuja? Ja jos on, niin millä dpo? Toiveikkaana pohdin, että olisiko mun parin päivän kivut kenties siitä johtuvaa. :)
Mulla on ollut edellisissä raskauksissa voimakkaat kiinnittymiskivut, mutta ne kesti max 1h. Tässä raskaudessa ei ollut kipuja.

Mulla olkoi menkkamaiset jomottelut joskus dpo 6-7, mutta yltyi kovemmiksi dpo 9-11. Sen jälkeen ei ole oikeastaan ollut enää mitään muuten kuin ohimenevästi. Siitä oliko ne kiinnittymiseen liittyviä, en osaa sanoa varmuudella. 😂

Tuleeko se kutsu automaattisesti sitten?
Mukavaa, että olette aktivoituneet täällä tammikuisissa ja salainen ryhmä kiinnostaa.☺️
Ainostaan foorumin adminilla eli Vargynjalla on oikeudet hallinnoida salaisia ryhmiä, joten kun täytätte kriteerit ja haluatte tulla liitetyksi salaiseen ryhmään, lähettäkää yksityisviestiä hänelle. Ylläpito ei seuraa tai pidä kirjaa yksittäisen jäsenen viesteistä liittyen salaisiin ryhmiin, joten jäsenen tulee itse pyytää pääsyä ryhmään.
Toivottavasti teille tulee aktiivinen ja ihana ryhmä ja saatte vertaistukea toisistanne vielä pitkään.❤

Terveisin Bella Swan, moderaattori

Olen kertonut yhdelle kaverille, mutta emme taida vielä muille kertoa. Ehkä varhais- tai nt-ultran jälkeen. 😊
Mutta jos yhtään edelliseen raskauteen tulee niin saattaa paljastua jo aiemmin tämän jäätävän turvotuksen puolesta, joka varsinkin illalla on huomattava. Olen suht hoikka niin aika nopeasti maha on esille pullahtanut 🤭

Takaisin