Okei joo mä ajattelin että hyväksytäänkö sinne samalla kun se on avattu mut huomenna sittenSiinä ohjeissa oli, että vaan ti ja pe hyväksytään uusia jäseniä! Että huomenna toivottavasti sit!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei joo mä ajattelin että hyväksytäänkö sinne samalla kun se on avattu mut huomenna sittenSiinä ohjeissa oli, että vaan ti ja pe hyväksytään uusia jäseniä! Että huomenna toivottavasti sit!![]()
Joo laskettu aika on tammikuussa! Sain vaihdettua nimimerkinki, kiitos neuvostaTervetuloa! Jos laskettu aika on tammikuussa, olet ihan oikeassa paikassa.Nimimerkin voit vaihtaa, kun menet profiiliin (painamalla yläoikealta nimimerkkiä). Nuo Kyfi-nimet ovat foorumin automaattisesti generoimia, eli kannattaa vaihtaa se johonkin sellaiseen, joka on helpompi muistaa.

Turvotus on kyllä jotain ihan uskomatonta! Onko sulla siis ihan aamusta asti sitä turvotusta? Mulla on tällä hetkellä vaan iltaisin.Joo tänään alkoi kauhea turvotus alavatsalla ja näytän kyllä siltä, että oon raskaana.
Aamulla oli ihan tosi kipeä alavatsa ja piti ihan mennä makuulle. Myös väsymys iski kunnolla tänään. Tänään vissiin 5+0!
Uskaltaisitteko syödä italialaista pecorino raastetta joka on terminoidusta maidosta tehty...? Pecorinohan on kova juusto että pitäisi kai olla turvallinen?
Mä uskaltaisin kans! Itseasiassa en olisi tajunnut varmaan edes miettiä että uskallanko syödä.Uskaltaisitteko syödä italialaista pecorino raastetta joka on terminoidusta maidosta tehty...? Pecorinohan on kova juusto että pitäisi kai olla turvallinen?
No tämäpä. Mä en nyt sitten uskaltanut sitä syödä, mutta ihan hirviä ku tekee jotain ruokaa mieli ja sit vasta kesken tajuaa että kaikkea ei saa edes syödä mitä siihen tulis.Mä uskaltaisin kans! Itseasiassa en olisi tajunnut varmaan edes miettiä että uskallanko syödä.![]()
Uskaltaisitteko syödä italialaista pecorino raastetta joka on terminoidusta maidosta tehty...? Pecorinohan on kova juusto että pitäisi kai olla turvallinen?
Jooo tänään oli ihan aamulla tosi järkky turvotusTurvotus on kyllä jotain ihan uskomatonta! Onko sulla siis ihan aamusta asti sitä turvotusta? Mulla on tällä hetkellä vaan iltaisin.![]()
saa nähdä miten huomenna ja jatkossa
Aika jännä, että miestarjoilija edes tietää tuollaisesta! Yleensä miehet tietävät vain suunnilleen sen, ettei saa juoda alkoholia.Uskaltaisin joo, kova juusto. Muistan ku olin viime raskaudessa italialaisessa ravintolassa syömässä. Mulla oli jo ihan selkee raskausvatsa, niin tilatessa (mies)tarjoilija sano mulle, et sulle ei sit parmesania päälle. Vastasin sit, et eiku kyl voi laittaa. Sillä meni ihan pasmat sekaisin.![]()

Mäkin muistan sut! Tervetuloa! Just tänään sattumoisin mietin, et sattuukohan kukaan siitä vanhasta ryhmästä myös tänne.Liitynpä tänne mukaan keskusteluun. Mustikkatäplän muistankin jo marraskuisten 2019 ryhmästä. Mulla jäi siellä keskustelu aika pian vauvan syntymän jälkeen kun vauvavuosi ei ollut mikään helpoin. Senpä takia tätä toistakin harkittiin pitkään ja itse oon vieläkin ihan kahden vaiheilla että oliko tää nyt fiksua.
Muutama siellä on kyllä raskaana kans, mutta eri kuussa laskettu.Mää soitin tänään neuvolaan vaikka olin kans ensin ajatellut että soitan vasta kuun lopussa. Hyvä että soitin kun selvis sit että ekassa neuvolassa pitäis käydä 8-9 viikoilla että saa ajoissa ajan NT-ultraan. Toki käytännöt varmasti vaihtelee kunnittain, mutta näin täällä meillä.Onnea kaikille plussista!Itse tein ekan plussan tiistaina ja nyt menkoista laskettuna 5+1. Testit tummentuneet kivasti mutta pelko keskenmenosta on silti kova. Edellinen raskaus joka meni kesken oli lokakuussa.
Yksi ensikuussa 2v lapsi ennestään joten vähän tietää mitä odottaa saattaa.
Oireet mistä aloin epäillä raskautta oli vuoto nänneistä (??!!) (joka on jo kylläloppunut) ja arat rinnat.
Neuvolaan en ole soitellut enkä soittele vasta kuin joskus varhaisultran jälkeen kun tiedän varmasti onko siellä joku mukana. Varasin ultran kuun loppuun jolloin pitäis olla 7+6.
Ainiin ja edellisestä raskaudesta sen verran että alkuraskaudessa aina viikolle 12 tuli usein vuotoja... tosi raastavaa kun ei löytynyt mstä johtui joten toivon että tämä ei vuotaisi![]()
Mullakin oli toi elohiiri!! Jo sillon ennenkun tajusin että oon raskaanaLiitynpä tänne mukaan keskusteluun. Mustikkatäplän muistankin jo marraskuisten 2019 ryhmästä. Mulla jäi siellä keskustelu aika pian vauvan syntymän jälkeen kun vauvavuosi ei ollut mikään helpoin. Senpä takia tätä toistakin harkittiin pitkään ja itse oon vieläkin ihan kahden vaiheilla että oliko tää nyt fiksua.
Meillä tää toka sai alkunsa ihan heti. 12 päivää ehkäisyn jätöstä tein jo pos testinekaa tehtiinkin sit vähän pidempään. Olin myös noin viikon päästä ovulaatiosta melko varma että oon raskaana ja pari päivää myöhemmin olin jo ihan varma. Ei vaan oo ikinä tuntunut mahassa semmoiselta kuin raskaana ollessa. Nyt se tunne on kyllä jo lähtenyt ja tilalle on tullut jatkuva elohiiri alavatsalla
![]()
Mää vaihdoin tosta syystä viime raskaudessa elmexiin. Se ei vaahtoo niin paljon niin ei myöskään etonut niin paljon. Kannattaa kokeilla jos ei jo oo käytössä.Olin jo ihan unohtanut, miten mahtava yhdistelmä on hampaiden harjaus ja etova olo.![]()
Hyvä lohduttaa näin 5 päivää itse panikoineena, mutta toivotaan että on harmitonta!Mäki liityn tähän vuotavaan sakkiin..toivottavasti ei oo mitään vaarallista. Tosin tuli vaan haaleeta paperiin. Toivottavasti en ala enempää vuotaa ku tuntuu et oireetkin loistaa poissaolollaan.