Tammikuisten höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Millon muuten aiotte kertoa raskaudesta töissä?😁 kai se olis pakko kertoa vasta 2kk ennen laskettua aikaa mutta olis kyllä vaikea pitää piilossa niin kauan, vaikka meillä onkin työvaatteet joilla voi pelata jonkin verran lisäaikaa😂
Mä olen vielä kotona esikoisen kanssa mutta palaan elokuussa töihin ja aion ilmoittaa (toivottavasti siis menee kaikki hyvin :folded:) silloin että olisin kohta jäämässä taas pois :rolling:

Mä olen vielä kotona esikoisen kanssa mutta palaan elokuussa töihin ja aion ilmoittaa (toivottavasti siis menee kaikki hyvin :folded:) silloin että olisin kohta jäämässä taas pois :rolling:

Kuinka vanha sun esikoinen on? 😊

Millon muuten aiotte kertoa raskaudesta töissä?😁 kai se olis pakko kertoa vasta 2kk ennen laskettua aikaa mutta olis kyllä vaikea pitää piilossa niin kauan, vaikka meillä onkin työvaatteet joilla voi pelata jonkin verran lisäaikaa😂

Aion kertoa noin rv12 eli kunhan suurin keskenmenoriski on ohi. Olen itse tiimini esihenkilö, joten sikäli kyllä haluan kertoa mahdollisimman aikaisin, koska äitiysloma aiheuttaa tällä kertaa paljon järjestelyjä.

Varmaan kerron esihenkilölle jo kun ensimmäinen neuvolakäynti on, että sit voi avoimemmin puhua just voinneista ja jos neuvolakäynnit tulee työajalle. Muille työkavereille kerron varmaan vasta syksyllä, ennenkun tää nykyinen työsuhde loppuu

En oo muuten kerennyt noita aikasempia viestejä lukee vielä eli sori jos ootte jo tästä jutellut mutta ootteko vielä kertoneet kenellekkään raskaudesta? Kerrottiin miehen kanssa melkeenpä heti molempien vanhemmille kun ei maltettu pitää salaisuutta mut muille ei vielä olla kerrottu ja tuskin kerrotaankaan ihan lähiaikoina 🌸

En oo muuten kerennyt noita aikasempia viestejä lukee vielä eli sori jos ootte jo tästä jutellut mutta ootteko vielä kertoneet kenellekkään raskaudesta? Kerrottiin miehen kanssa melkeenpä heti molempien vanhemmille kun ei maltettu pitää salaisuutta mut muille ei vielä olla kerrottu ja tuskin kerrotaankaan ihan lähiaikoina 🌸
Mä olen kertonut yhdelle ystävälle, joka tiesi yrityksestä ja aiemmista kemiallisista. Ihanaa kun saa jollekin puhua ja purkaa tuntemuksiaan. 😊
Muoks. Vanhemmille ja sisaruksille taidetaan kertoa varhaisultran jälkeen 7+6.

Yhdelle olen jo kertonut kenen kanssa yrityksestä on ollut puhetta jo aiemmin. Enkä aio muiltakaan salailla koska moni myös tiesi meidän pikkukakkosen yrityksestä. Tuskin kyllä lainkaan julistan missään somessa tms raskausuutista :Grinning Face:

Me ei olla vielä kerrottu kenellekään, ja ajatuksena kertoa aikaisintaan vasta nt-ultran jälkeen🙈

Me ei olla vielä kerrottu kellekään ja neuvolaankaan en ole soittanut. Varmaan perinteisesti siinä nt-ultran jälkeen sitten, vaikka ajateltiin kyllä käydä myös varhaisultrassa oman mielenrauhan takia. Tosin oma äitini on sen verran tarkkasilmäinen, että jos yhtään on mitään huomattavia oireita, niin saattaa ne kyllä bongata 😅

Moikka kaikille!

Oon aivan uus täällä ja sori jos kirjotan ihan väärään paikkaan :tears: ja älkää välittäkö tuosta mun nimimerkistä, yritin siihen keksiä jonku kivan, mut siitä tuliki joku tollanne..?? No anyway. Ajattelin vain kysäistä, että onko täällä muita, joilla raskauden aikana seuranta on ehkä tiheempi? Mä joudun pistään esim verenohennuslääkettä ja sain raskausviikolle 6 ultran tai juuri neuvolasta soitettiin, että tulla jo silloin. Oon jotenki sekasi kaikesta, nii jotaki höpinää ja vertaistukee ylipäätään raskaudesta kaipailisin. Toivottavasti oon oikeassa paikassa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ensimmäinen raskaus ja kaikki on niin uutta ja outoa ja sulattelua :No Evil Monkey:

Olen kertonut yhdelle ystävälle, joka tietää yrityksestä ja aiemmasta keskenmenosta. Perheille kerrotaan sitten ensimmäisen kolmanneksen lopulla.

Siinä ohjeissa oli, että vaan ti ja pe hyväksytään uusia jäseniä! Että huomenna toivottavasti sit! 😊

Huomatkaa myös, että tänne pitää olla kirjoittanut vähintään 30 viestiä. :Slightly Smiling Face: Itse ajattelin liittyä vasta ensi viikolla sen varhaisultran jälkeen. Viimeksi oli sen verran ikävää joutua pyytämään salaisesta ryhmästä poistamista.

Moikka kaikille!

Oon aivan uus täällä ja sori jos kirjotan ihan väärään paikkaan :tears: ja älkää välittäkö tuosta mun nimimerkistä, yritin siihen keksiä jonku kivan, mut siitä tuliki joku tollanne..?? No anyway. Ajattelin vain kysäistä, että onko täällä muita, joilla raskauden aikana seuranta on ehkä tiheempi? Mä joudun pistään esim verenohennuslääkettä ja sain raskausviikolle 6 ultran tai juuri neuvolasta soitettiin, että tulla jo silloin. Oon jotenki sekasi kaikesta, nii jotaki höpinää ja vertaistukee ylipäätään raskaudesta kaipailisin. Toivottavasti oon oikeassa paikassa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ensimmäinen raskaus ja kaikki on niin uutta ja outoa ja sulattelua :No Evil Monkey:

Tervetuloa! Jos laskettu aika on tammikuussa, olet ihan oikeassa paikassa. :smiling-eyes: Nimimerkin voit vaihtaa, kun menet profiiliin (painamalla yläoikealta nimimerkkiä). Nuo Kyfi-nimet ovat foorumin automaattisesti generoimia, eli kannattaa vaihtaa se johonkin sellaiseen, joka on helpompi muistaa.

Takaisin