Tammikuisten höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me ollaan lähdössä kanssa reissuun parin viikon päästä, ja matkaseurueelle varmaan on pakko asiasta kertoa. Mietittiin puolison kanssa, että onko tulevalle isoisälle ja tulevalle enolle järkeä tehdä mitään paljastusyllätystä näin varhaisessa vaiheessa, vai pitäisikö vaan täräyttää faktat tiskiin, jotteivat ihmettele juomattomuuttani. 😅 Mielipiteitä tai vinkkejä?

Me ollaan lähdössä kanssa reissuun parin viikon päästä, ja matkaseurueelle varmaan on pakko asiasta kertoa. Mietittiin puolison kanssa, että onko tulevalle isoisälle ja tulevalle enolle järkeä tehdä mitään paljastusyllätystä näin varhaisessa vaiheessa, vai pitäisikö vaan täräyttää faktat tiskiin, jotteivat ihmettele juomattomuuttani. 😅 Mielipiteitä tai vinkkejä?

Ite varmaan vaa suoraan kertoisin et "meille tulee vauva! Laskettu aika sillon ja sillon" 😅 mut mä en ookkaa sellanen yllätysihminen, mutta varmasti yllätys on kiva, jos itse sellaisen tykkää tehä!😊 kumpi tuntuu susta paremmalta tavalta kertoa niin mee sillä😊

Haluatteko kertoa vielä? Jos ette, niin kyllähän näihin tilanteisiin on kikkoja, miten peittää juomattomuutensa (esim. alkoholiton olut/siideri/skumppa). Kyllähän jotkut kertovat jo tosi aikaisessa vaiheessa, mutta mielestäni sen pitää lähteä siitä, että itse haluaa kertoa. Itse olen kertonut vain yhdelle ystävälle, joka tietää yrityksestä ja keskenmenosta. Perheille emme ole vielä kertoneet, koska emme ole halunneet kertoa yrityksestäkään, ja keskenmenon jälkeen olin myös ihan iloinen, ettei tarvinnut kertoa kovin monille.

Huomenta!
Uusi nimi taas joukossa, toivottavasti loppuun saakka ☺️

Tällä hetkellä taitaa olla neuvolan automaattilaskurin mukaan 5+1, mutta nettilaskureiden mukaan 5+6. Tiedä häntä 😊

Mä en tiedä, merkkaako lyhyt kierto niin paljoa ja huomioiko neuvolan laskuri sen. Aika näyttää 😉

Meillä ensiviikolla ulkomaanreissu, enkä tiedä, kerrottaisiinko matkaseuralle. Toki vanhempi lapsi (8v.) lähdössä myös mukaan, joten juomattomuudesta ei ehkä niin kamalasti tulisi ihmettelyä..

Huomenta!
Uusi nimi taas joukossa, toivottavasti loppuun saakka ☺️

Tällä hetkellä taitaa olla neuvolan automaattilaskurin mukaan 5+1, mutta nettilaskureiden mukaan 5+6. Tiedä häntä 😊

Mä en tiedä, merkkaako lyhyt kierto niin paljoa ja huomioiko neuvolan laskuri sen. Aika näyttää 😉

Meillä ensiviikolla ulkomaanreissu, enkä tiedä, kerrottaisiinko matkaseuralle. Toki vanhempi lapsi (8v.) lähdössä myös mukaan, joten juomattomuudesta ei ehkä niin kamalasti tulisi ihmettelyä..
Tervetuloa! 😍 Neuvolan laskuri taitaa laskea aina sen keskimääräisen 28 päivän mukaan. Mulla vähän kans jännä tilanne tuon suhteen, kun kierto on normaalistikin lyhyt ja nyt edellisen kierron kemiallisen vuoksi vielä lyhyempi, vain 22 päivää. 😅

Onko kellään muulla oireena väsymystä? Itellä ihan hirvee väsymys😵‍💫 miten pitäs päästä sängystä ylös ja jaksaa työpäivä😶

Onko kellään muulla oireena väsymystä? Itellä ihan hirvee väsymys😵‍💫 miten pitäs päästä sängystä ylös ja jaksaa työpäivä😶
Mulla on ihan lamaannuttava väsy aina iltapäivällä ja alkuillasta... töiden jälkeen ei voi muuta ku maata sohvalla ja selkä vihottelee sen vuoksi. 😬

Nyt tulee ekaa kertaa paha olo töissäkin... Ja istun esimieheni kanssa samassa toimistossa. 😅 Vielä yritän peittää.

Mulla on ihan lamaannuttava väsy aina iltapäivällä ja alkuillasta... töiden jälkeen ei voi muuta ku maata sohvalla ja selkä vihottelee sen vuoksi. 😬

Nyt tulee ekaa kertaa paha olo töissäkin... Ja istun esimieheni kanssa samassa toimistossa. 😅 Vielä yritän peittää.
Voi ei, tsemppiä!😅

On joo, tuntuu että vaikka miten paljon nukkuu niin silti vaan väsyttää 🙈 tuntuu että viikonloputkin menee ihan hukkaan kun ei jaksais tehä yhtään mitään

On joo, tuntuu että vaikka miten paljon nukkuu niin silti vaan väsyttää 🙈 tuntuu että viikonloputkin menee ihan hukkaan kun ei jaksais tehä yhtään mitään

Mä en taas pysty nukkumaan, kun heräilen aamulla aikaisin enkä saa enää unta.

Mulla oli kunnon pahoinvointi aalto lauantaina illalla töissä. Taas "jouduin" kertoa monelle työkaverille.
Päätettiin kertoa pikapuolin läheisille, koska pieni paikkakunta. Eihaluta että saavat muualta tietää.
Ensimmäiseen neuvolaan vielä kuukausi.😑
Eilen yritin kuvata tulevaa isosisarusta asiaan kuuluva paita päällä, mutta kuumeinen 2v oli eri mieltä! 😬

Väsy on kova ja sielti yöllä herää kukkumaan turhaan.
Ei meinaa saada sängyssä hyvää asentoa, mahalla ei enään pysty oleen.

Maha on ihan järkyttävän turvoksissa- paniikissa käyn puntarilla melki joka päivä ettei vain vielä ole noussut. 🤣

Takaisin