Tammikuiset 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ma-Ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lueskelin aikaisemmat kirjoitukset. Näin loppukuista odottavana tuntuu, että muut on jo hirveästi pidemmällä. Kiva ja "kiva" lukea, mitä mahdollisesti on tulossa.

Mulla sama! Tää alkuraskaus on aina jotenkin niin raastavaa vaikka yrittäs olla rauhallinen! Vaikka kyl se koko raskauden ajan on tietty pieni pelko ja semmonen läsnä :woot:

Tänään varhaisultrassa alkio vastasi viikkoja 6+3, vaikka laskujeni mukaan oltava 7+2. Sykettä ei löytynyt. Kontrolli perjantaille. En usko tämän enää kääntyvän hyväksi.
Ensimmäinen raskaus, ja tämäkin vaati 9 kk yritystä. Oon koko viikon sairauslomalla nyt.

Tänään varhaisultrassa alkio vastasi viikkoja 6+3, vaikka laskujeni mukaan oltava 7+2. Sykettä ei löytynyt. Kontrolli perjantaille. En usko tämän enää kääntyvän hyväksi.
Ensimmäinen raskaus, ja tämäkin vaati 9 kk yritystä. Oon koko viikon sairauslomalla nyt.
Voimia Lilja ❤️

Lueskelin aikaisemmat kirjoitukset. Näin loppukuista odottavana tuntuu, että muut on jo hirveästi pidemmällä. Kiva ja "kiva" lukea, mitä mahdollisesti on tulossa.

Sama täällä.. tuntuu nii isolta erolta noi viikot alku- ja loppukuun laskettujenaikojen välillä.. Viime raskaudessa olin alkukuun odottaja, tämä menee sit siellä loppupäässä..

Sama täällä.. tuntuu nii isolta erolta noi viikot alku- ja loppukuun laskettujenaikojen välillä.. Viime raskaudessa olin alkukuun odottaja, tämä menee sit siellä loppupäässä..
Voimia Lilja ❤️ hyvä ettei nyt tarvitse työasioita miettiä...

Voi ei, tsemppiä sinne! Tuossa vaiheessa voi olla vielä et näkyy kontrollissa syke! Mä menin 9+3 ekasta alunpitäin varmistaan viikkoja(onneks kies oli mukana), niin saatiinki lähete yliopistolliseen tarkempaan ultraan varmistamaan et onko keskenmeno.. vastas jo vähän pienempää, mut 6+4 kuoli hän..

Täälläkin sama! :joyful:

Ite edellisen sain alkukuusta, niinku hänen laskettunsaki oli, niin nyt jotenki outoa olla hännän huippujen joukossa.. :joyful:

Tervetuloa uusille ja Liljalle kovasti voimia odotteluun :Heartred

Täällä on niin järkyttävä väsymys ja pahoinvointi aamusta iltaan, et päivät on kyllä aikamoista selviytymistä ton 1v4kk taaperon kanssa, koululainen onneks jo tarvittaessa hoitaa itse itsensä. Eilen oli pakko kertoa mun äidille tästä raskaudesta, jotta saan apua lasten kans, kun mies on nyt paljon pois kotoa töiden takia. Äiti luuli, et oon masentunut, kun oon ollut niin vaisu. Sanoin vaan, että en oo masentunut vaan väsynyt ja pahoinvoiva :laughing002

Vielä pitäis ens maanantaihin asti odotella varhaisultraa... Tänään siis rv 5+6.

Uutena mukaan! Tänään käyty varhaisultrassa, jonka jäljiltä sekavat fiilikset. Alkio ja syke löytyy, mutta vastaa viikkoja 6+5 kun lähdettiin hakemaan noin 7+5 alkiota. Muilla vastaavia kokemuksia? Täytyy joka tapauksessa soittaa neuvolaan, mutten usko että Espoossa tarjoavat ultraa ennen viikkoa 12.

Uutena mukaan! Tänään käyty varhaisultrassa, jonka jäljiltä sekavat fiilikset. Alkio ja syke löytyy, mutta vastaa viikkoja 6+5 kun lähdettiin hakemaan noin 7+5 alkiota. Muilla vastaavia kokemuksia? Täytyy joka tapauksessa soittaa neuvolaan, mutten usko että Espoossa tarjoavat ultraa ennen viikkoa 12.

Onko tuo 7+5 laskettu viimeisistä kuukautisista vai onko ovulaatiopäivä tiedossa? Jos kuukautisista niin ovulaatiohan on voinut olla myöhemminkin. Lisäksi tietääkseni muutaman päivän heittoa voi olla johtuen ultraajan mittaustavasta. Mulla esikoisen varhaisultrassa kätilö sanoi, että alkio on vähän hankalassa asennossa eikä saa tarkkaa/varmaa mittaa otettua eli saattoi heittää joitain päiviä. Kun syke kuitenkin löytyi niin en olisi huolissani :happy:

Takaisin