Tammikuiset 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ma-Ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Epätavallinen suklaanhimo vaivasi noin viikon verran, nyt ei mitään. Eiköhän noita ehdi vielä tulla. :grin

Testaat vielä parin päivän päästä ni saat mielenrauhan:)

on: hcg on triplaantunut kahdessa päivässä!!! Mä soitin terveysasemalle koska en jaksanut enää odotella :D eli on mahdollisuus että on normaali raskaus!

Tosi hienoa että on noussut noin hyvin :happy: Mun piti kans tänään käydä toisessa mittauksessa mut labrassa oli niin kauheet jonot etten viittiny jäädä moneks tunniks odottelee taaperon kanssa. Toivottavasti huomenna ois vähemmän porukkaa.

Onko muille tullut vielä mitään mielihaluja?
Mun tekee miel maitoa koko ajan:D

Viinirypäleet! :grin Ja kieltämättä itsellä kans tuota maitoa mennyt ehkä enemmän kuin aiemmin.

Viikonlopun jäljiltä tyhjensin tänään jääkaapista kana-nuudeli-kasvis-hässäkän ja vaikka siis oli vain lauantailta eikä mitenkään vielä epäilyttävän näköinen (en vain uskaltanut silti sitä enää syödä) niin hyvä ettei tullut oksennus suuhun. :wideyed::hungover:

Viime viikolla alko ihan älyttömästi tekee mieli kylmää kaakaota, nyt tosin vähän laantunut. Muuten ei kyllä mitään isompaa vielä :grin

Mulla ei oo koskaan ollu mitään mielihaluja raskausaikana. Ekan kohdalla odottelin et koska alkaa tekemään mieli suolakurkkua suklaakuorrutteella, mutta ei.:hilarious:

Epätavallinen suklaanhimo vaivasi noin viikon verran, nyt ei mitään. Eiköhän noita ehdi vielä tulla. :grin
Mulla oli ihan sama!:joyful: Vedin suklaamoussea ja Nutella-leipiä kaksin käsin koko viime viikon ja sit loppui kuin seinään ja nyt en siedä mitään makeeta... Kauhea nälkä ja jano on kyllä koko ajan mutta ton suklaan jälkeen ei oo ollut mitään tarkkoja mielitekoja!

Tosi hienoa että on noussut noin hyvin :happy: Mun piti kans tänään käydä toisessa mittauksessa mut labrassa oli niin kauheet jonot etten viittiny jäädä moneks tunniks odottelee taaperon kanssa. Toivottavasti huomenna ois vähemmän porukkaa.
Toivottavasti sullakin normaalia nousua! Miks sulla seurataan sitä?

Mulla ei oo koskaan ollu mitään mielihaluja raskausaikana. Ekan kohdalla odottelin et koska alkaa tekemään mieli suolakurkkua suklaakuorrutteella, mutta ei.:hilarious:
Mä söin mun esikoisen raskausaikan meetvurstia pursotin kermavaahdolla ja nakkeja dippasin banaanijugurttiin :D

Me ollaan miehen kanssa tässä jo kuopuksen odotusaikana odoteltu koska haluan alkaa suolakurkkuja kuorruttaan nutellalla :hilarious: Koskaan sitä ei tullut vastaan.

Mulla ei myöskään sen suurempia himoja. Esikoista odottaessa oli kesäkurpitsa ja patonki ja kuopuksesta nutella ja tomaattikeitto :)
Muoks. Siis ei yhdessä, vaan erikseen :hilarious:

Mua tekee kauheesti mieli appelsiinimehua ja banaaneja. Sinänsä ihan jees himo mutta ne närästää :sorry:

Toivottavasti sullakin normaalia nousua! Miks sulla seurataan sitä?

Ihan oman mielenrauhan vuoks ku takana kaks keskenmenoa putkee :oops: Toivottavasti on sopivasti noussu, onneks tulokset tulee tosi nopeesti ni ei tarvi kauaa jännittää.

Mulla on ollu monta päivää hirvee himo saada jotain kiinalaista, etenkin pekingin kanaa :grin Vielä en oo käyny ostamassa mut pakko kai se on joku päivä mennä jos tää ei mee ohi :hilarious:

Ei ole vielä tullut mitään erityisiä mielihaluja tosin ei ollut esikoisenkaan kohdalla, mutta jännä nähdä miten tämän tapauksen suhteen käy

Ihan oman mielenrauhan vuoks ku takana kaks keskenmenoa putkee :oops: Toivottavasti on sopivasti noussu, onneks tulokset tulee tosi nopeesti ni ei tarvi kauaa jännittää.
Joo niin tulee! Mä kävin tänään aamulla verikokeissa ja klo 15 soitin ta:lle ja sain tulokset hetken tentattuani:D

Paljon onnea uusille plussille ja voimia tippuneille uusiin kiertoihin. :Heartred:Heartred

Takaisin