Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testaat vielä parin päivän päästä ni saat mielenrauhan:)
on: hcg on triplaantunut kahdessa päivässä!!! Mä soitin terveysasemalle koska en jaksanut enää odotella :D eli on mahdollisuus että on normaali raskaus!
Mun piti kans tänään käydä toisessa mittauksessa mut labrassa oli niin kauheet jonot etten viittiny jäädä moneks tunniks odottelee taaperon kanssa. Toivottavasti huomenna ois vähemmän porukkaa.Onko muille tullut vielä mitään mielihaluja?
Mun tekee miel maitoa koko ajan:D

Onko muille tullut vielä mitään mielihaluja?
Mulla oli ihan sama!Epätavallinen suklaanhimo vaivasi noin viikon verran, nyt ei mitään. Eiköhän noita ehdi vielä tulla.![]()
Vedin suklaamoussea ja Nutella-leipiä kaksin käsin koko viime viikon ja sit loppui kuin seinään ja nyt en siedä mitään makeeta... Kauhea nälkä ja jano on kyllä koko ajan mutta ton suklaan jälkeen ei oo ollut mitään tarkkoja mielitekoja!Toivottavasti sullakin normaalia nousua! Miks sulla seurataan sitä?Tosi hienoa että on noussut noin hyvinMun piti kans tänään käydä toisessa mittauksessa mut labrassa oli niin kauheet jonot etten viittiny jäädä moneks tunniks odottelee taaperon kanssa. Toivottavasti huomenna ois vähemmän porukkaa.
Mä söin mun esikoisen raskausaikan meetvurstia pursotin kermavaahdolla ja nakkeja dippasin banaanijugurttiin :DMulla ei oo koskaan ollu mitään mielihaluja raskausaikana. Ekan kohdalla odottelin et koska alkaa tekemään mieli suolakurkkua suklaakuorrutteella, mutta ei.![]()
Ai kauhee.Mä söin mun esikoisen raskausaikan meetvurstia pursotin kermavaahdolla ja nakkeja dippasin banaanijugurttiin :D

Mulla ei oo koskaan ollu mitään mielihaluja raskausaikana. Ekan kohdalla odottelin et koska alkaa tekemään mieli suolakurkkua suklaakuorrutteella, mutta ei.![]()
Koskaan sitä ei tullut vastaan.
Toivottavasti sullakin normaalia nousua! Miks sulla seurataan sitä?
Joo niin tulee! Mä kävin tänään aamulla verikokeissa ja klo 15 soitin ta:lle ja sain tulokset hetken tentattuani:DIhan oman mielenrauhan vuoks ku takana kaks keskenmenoa putkeeToivottavasti on sopivasti noussu, onneks tulokset tulee tosi nopeesti ni ei tarvi kauaa jännittää.
Joo niin tulee! Mä kävin tänään aamulla verikokeissa ja klo 15 soitin ta:lle ja sain tulokset hetken tentattuani:D
Viikossa 404 -> 6626. Nyt jos pystyis olee rauhallisemmin mielin 2 viikkoa varhaisultraa odotellessa