Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sain nyt cb:n digillä plussan, mutta mihinkään liuskaan en ole saanut viivaa. En edes haamua. Ajattelin odottaa vielä muutaman päivän ja testailla sitten uudestaan. Laskettu aika olisi 14.1. Esikoinen täyttää tänään 10kkMulla on ollut alusta asti menkkakipumaisia kipuja, noin joka toinen päivä äityy tosi pahaksi. Rinnat on arat, mutta taas vain joka toinen päiväMillaisia oireita muilla ollut ihan heti plussan jälkeen? Mulla ei ole niinkö mitään. Aiemmissa odotuksissa ollut vatsakipuja jo rv 4. Nyt ei mitään. Ehkä vähän väsyttää. Huolestuttaa tämä oireettomuus![]()
Lisäksi väsymys, itkuisuus ja mielialan vaihtelut, kauhee nälkä KOKO AJAN, kakattaa koko ajan
. Outoa tosiaan että oireet häipyy melkein kokonaan joka toinen päivä ja tuleekin sitten tosi vahvana taas takaisin seuraavana päivänä... Kyllä tässä on pää aika pyörällä tässä alkuryöpytyksessä.
Mulla alussa oli kovia menkkajomotuksia, pientä etovaa oloa ja tosi väsynyt illasta. Nyt ollu repäsykipuja, väsymystä ja pissattaa useasti sekä pahoinvointi tullut kunnolla kylään rv 6+1.Millaisia oireita muilla ollut ihan heti plussan jälkeen? Mulla ei ole niinkö mitään. Aiemmissa odotuksissa ollut vatsakipuja jo rv 4. Nyt ei mitään. Ehkä vähän väsyttää. Huolestuttaa tämä oireettomuus![]()
Millaisia oireita muilla ollut ihan heti plussan jälkeen? Mulla ei ole niinkö mitään. Aiemmissa odotuksissa ollut vatsakipuja jo rv 4. Nyt ei mitään. Ehkä vähän väsyttää. Huolestuttaa tämä oireettomuus![]()
hieman etovaa oloa on ja lisäksi ri nat kipeät. Herään myös joka aamu ennen 6 en tiedä johtuuko hormoneista vai mistä..Mä itken koko ajan, en pysty katsomaan telkkaria tai lukemaan mitään ku itken kaikelle mitä näen tai luenmiestä käy sääliksi on saanut mut jo useempaan otteeseen itkemään sanomalla jotain mikä on aiheuttanut itkut
hieman etovaa oloa on ja lisäksi ri nat kipeät. Herään myös joka aamu ennen 6 en tiedä johtuuko hormoneista vai mistä..
Millaisia oireita muilla ollut ihan heti plussan jälkeen? Mulla ei ole niinkö mitään. Aiemmissa odotuksissa ollut vatsakipuja jo rv 4. Nyt ei mitään. Ehkä vähän väsyttää. Huolestuttaa tämä oireettomuus![]()
Toivottavasti asiat kääntyvät parhainpäin!Millaisia oireita muilla ollut ihan heti plussan jälkeen? Mulla ei ole niinkö mitään. Aiemmissa odotuksissa ollut vatsakipuja jo rv 4. Nyt ei mitään. Ehkä vähän väsyttää. Huolestuttaa tämä oireettomuus![]()
Me yritettiin esikoista 2,5vuotta. Sitä ennen tuli keskeytynyt keskenmeno rv9 ja spontaani keskenmeno rv6. Nyt tärppäs tämä toinen ekasta kierrosta, ei edes yritetty tosissaan jos niin voi sanoa. Mietityttää myös voiko tämä käydä näin helposti.Huomenta! Uskaltaudun kirjoittamaan tänne kun raskaustestin viivat vahvistuneet viime viikosta. Tänään olisi 4+1 mahdollisesta ovulaatiosta laskien, kuukautisia ei ole ehkäisyn poisjättämisen jälkeen ollut. Meillä on ennestään 1,5-vuotias lapsi, jota yritettiin vuosi ja ennen sitä oli yksi kemiallinen raskaus/varhainen keskenmeno. Sitä pelkään nytkin, etenkin kun esikoisen alkuraskaudessa voimakkaimpana oireena ollutta tissikipua ei ole lainkaan. Olen yllättynyt, että nyt raskaus alkoi näin helposti mutta senkin takia vielä epäilyttää onko tämä tottakaan.
Oireita mulla kyllä on että niiden puolesta kaiken pitäs olla ok.Onpa teillä ollut esikoisen kanssa pitkä tie! Meillä samoin, että ei vielä yritetty ”kunnolla”, kun olin valmistautunut monen kuukauden yritykseen nytkin. Ihanaa toki jos näin nopeasti onnistui.Me yritettiin esikoista 2,5vuotta. Sitä ennen tuli keskeytynyt keskenmeno rv9 ja spontaani keskenmeno rv6. Nyt tärppäs tämä toinen ekasta kierrosta, ei edes yritetty tosissaan jos niin voi sanoa. Mietityttää myös voiko tämä käydä näin helposti.Oireita mulla kyllä on että niiden puolesta kaiken pitäs olla ok.
Testaat vielä parin päivän päästä ni saat mielenrauhan:)No nyt sain hailuran viivan myös liuskatestiin, ehkä tähän on nyt luottaminen. pitää vielä testailla pari päivää ja kattoo, vahvistuuko viiva. Tuntuu oudolta, että niin kauan kesti, että sain viivan testiin, vaikka digitaalinen siitä ilmoittikin..