Tammikuiset 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ma-Ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Millaisia oireita muilla ollut ihan heti plussan jälkeen? Mulla ei ole niinkö mitään. Aiemmissa odotuksissa ollut vatsakipuja jo rv 4. Nyt ei mitään. Ehkä vähän väsyttää. Huolestuttaa tämä oireettomuus:sad001

Mulla alkaa nyt olee väsymystä ja palelua. Lievää vielä mut niin että noihin kiinnittää huomiota.
Rv 4+1.

Täällä varovainen liittymlnen tammikuisiin. Viime kierrossa vrhainen km, ja tammikuussa sain 5 eri testistä plussan, mutta kahdet eri verikokeet antoivat negaa. Mulla ei ole siis oikein luottoa raskaustesteihin.:shifty:Sain nyt cb:n digillä plussan, mutta mihinkään liuskaan en ole saanut viivaa. En edes haamua. Ajattelin odottaa vielä muutaman päivän ja testailla sitten uudestaan. Laskettu aika olisi 14.1. Esikoinen täyttää tänään 10kk

Millaisia oireita muilla ollut ihan heti plussan jälkeen? Mulla ei ole niinkö mitään. Aiemmissa odotuksissa ollut vatsakipuja jo rv 4. Nyt ei mitään. Ehkä vähän väsyttää. Huolestuttaa tämä oireettomuus:sad001
Mulla on ollut alusta asti menkkakipumaisia kipuja, noin joka toinen päivä äityy tosi pahaksi. Rinnat on arat, mutta taas vain joka toinen päivä:shifty: Lisäksi väsymys, itkuisuus ja mielialan vaihtelut, kauhee nälkä KOKO AJAN, kakattaa koko ajan:woot:. Outoa tosiaan että oireet häipyy melkein kokonaan joka toinen päivä ja tuleekin sitten tosi vahvana taas takaisin seuraavana päivänä... Kyllä tässä on pää aika pyörällä tässä alkuryöpytyksessä.

Rv 4+5

Ai niin, hyvin varovaisia äitienpäivätoivotuksia kaikille! Toivottavasti kaikilla menee hyvin ja saadaan ensi vuonna viettää äitienpäivää ihan oikeasti!:Heartred

Mulla alussa oli kovia menkkajomotuksia, pientä etovaa oloa ja tosi väsynyt illasta. Nyt ollu repäsykipuja, väsymystä ja pissattaa useasti sekä pahoinvointi tullut kunnolla kylään rv 6+1.

Nyt olis 6+2. Vähän vaihtelevasti oireita. Jonain aamuna oksennan, välillä vaan etoo aamulla ja välillä koko päivän. Väsyttää, paleltaa, vituttaa. Kokoajan on sellainen hassu olo. Aamuisin rinnat on pinkeän oloiset, ihan kun vielä imettäisi.
Vuoto taas näyttää loppuvan, katsotaan kuinka pitkäksi aikaa. Jos nyt aamulla ei enää vuotoa, ehkä teen testin, vaikka ke ultrataankin. Josko siellä olis elämää, jännää kyllä kovasti.

Mä itken koko ajan, en pysty katsomaan telkkaria tai lukemaan mitään ku itken kaikelle mitä näen tai luen:grin miestä käy sääliksi on saanut mut jo useempaan otteeseen itkemään sanomalla jotain mikä on aiheuttanut itkut:hilarious: hieman etovaa oloa on ja lisäksi ri nat kipeät. Herään myös joka aamu ennen 6 en tiedä johtuuko hormoneista vai mistä..

Mä itken koko ajan, en pysty katsomaan telkkaria tai lukemaan mitään ku itken kaikelle mitä näen tai luen:grin miestä käy sääliksi on saanut mut jo useempaan otteeseen itkemään sanomalla jotain mikä on aiheuttanut itkut:hilarious: hieman etovaa oloa on ja lisäksi ri nat kipeät. Herään myös joka aamu ennen 6 en tiedä johtuuko hormoneista vai mistä..

Mä itkin ihan vallattomasti esikoista odotellessa kun näin vessapaperi mainoksen (olisko ollu lotus?) jossa on siis ihan pieni vauva jonkun sylissä pylly paljaana ja kerrotaan rauhallisella äänellä kuinka pehmeä paperi on herkälle pyllylle :D

Joo, siis mä pidättelin tässä joku ilta itkua, kun en halunnut miehen nähden alkaa itkemään. Mainos oli typerä, mutta pianomusiikki taustalla niin surullinen. :hilarious:

Miten voi jännittää näin paljon kirjoittaa ensimmäistä viestiä tälle foorumille? Ihan järjetöntä. Ihan kuin asiat menisi huonosti jos niistä näin "julkisesti" hehkuttaa. Mutta eihän se niin voi mennä? Ne menee hyvin jos on mennäkseen, ja mitkään taikatemput ei sitä estä, jos niiden on tarkotus huonosti mennä. Vai mitä?

Täällä plussattiin viime viikolla. Menkkakivut ehti huijata muutaman päivän, kunnes suostuin uskomaan että ei sieltä niitä menkkoja ole tulossa kivuista huolimatta, ja rohkaistuin testaamaan. Kahdella eri testillä vahva plussa. Kierto hieman epäsäännöllinen, joten laskutavasta riippuen tänään 4+5 - 5+4, tämä epämääräisyys häiritsee yllättävän paljon. Varhaisraskauden ultra varattu 27.5. ankaran pähkäilyn jälkeen. Tiedostetaan, että asiat voi vielä mennä huonosti sen jälkeenkin, mutta halutaan myös mieluummin tietää heti onko kaikki lähtenyt alkuun oikein, vai ollaanko innostuttu turhaan.

Olen raskaana toista kertaa elämässäni. Ensimmäinen kerta melkein viisi vuotta sitten ei päättynyt hyvin, ja samaan tilanteeseen liittyi toistaiseksi suurin elämänkriisini, josta toipumiseen meni useampia vuosia. Kovasti sitä haluaisi uskoa, että nyt voisi olla hyvien asioiden ja onnellisuuden aika, mutta ihan vaan sillä tavalla varovaisesti toivoen.

Muokattu viimeksi:

Mulla kanssa samat fiilikset, oireettomuus huolestuttaa. Jotain ihan yksittäistä pikkuoiretta, kuten ihan alussa menkkamaista jomotusta ja nyt tissit ovat raskaat (muttei kipeät), pari pientä itkukohtausta sekä satunnaista hajuaistin tarkkuutta (esim. mies pesi tietämättäni alakerrassa vessaa ja itse olin yläkerran makkarissa ovi kiinni, kun nenään leijaili voimakas WC-kukan tuoksu. Ei ollut kuulemma käyttänyt edes pesuainetta, vaan hyödyntänyt lähes tyhjää wc-kukkakotelon jämiä). Nyt viikkoja menkoista 6+3, oletetusta oviksesta 5+5. Testailen edelleen satunnaisesti, kun pelottaa, että viivat alkavat haalentua. Mies on jo varmasti ihan loppu tähän mun hyperventilointiin, vaikkei sitä myönnäkään :angelic: Varasin ajan helatorstaille varhaisultraan, josko saisin mielenrauhan jos/kun sykkeet löytyvät.

Tsempit myös kaikille, joilla mennyt kesken tai tilanne vaikuttaa huolestuttavalta :Heartred Toivottavasti asiat kääntyvät parhainpäin!

Muokattu viimeksi:
Huomenta! Uskaltaudun kirjoittamaan tänne kun raskaustestin viivat vahvistuneet viime viikosta. Tänään olisi 4+1 mahdollisesta ovulaatiosta laskien, kuukautisia ei ole ehkäisyn poisjättämisen jälkeen ollut. Meillä on ennestään 1,5-vuotias lapsi, jota yritettiin vuosi ja ennen sitä oli yksi kemiallinen raskaus/varhainen keskenmeno. Sitä pelkään nytkin, etenkin kun esikoisen alkuraskaudessa voimakkaimpana oireena ollutta tissikipua ei ole lainkaan. Olen yllättynyt, että nyt raskaus alkoi näin helposti mutta senkin takia vielä epäilyttää onko tämä tottakaan.

mulla ennen plussaa oli etovaa oloa ja jäätävä nälkä koko ajan. Samantien ku plussan sain nii ne oireet loppu. Rinnat olleet hieman arat plussasta lähtien mutta se oli tovin ainut oire. Pelkäsin kans että onkohan kaikki hyvin ku ei oo mitään tuntemuksia, ja internettiä tuli koluttua läpi huolella. Joskus 5+3 aikoihin alkoi sitten väsymys ja etova olo, joka on nyt voimistunut ja saattaa olla läsnä koko päivän. Nyt menossa 6+2 et kyllä näitä oireita on pikku hiljaa alkanut tulemaan. :)

Mukava saada uusia odottajia mukaan :)

Mä oon tällänen hullu testailija nainen, oon tehny yli kymmenen testiä, digin ja monta muuta erilaista:D
Nyt tänään tein kaksi testiä puolen tunnin pidätyksellä! Kattokaa miten hienot viivat mä sain! Ainakin hormoni on noussut jos ei muuta!

Tänään kävin myös verikokeissa, hcg arvo mitattiin ja toivotaan että se on tuplaantunut lauantaista, sit vois olla toivoa normaalista raskaudesta.. lääkäri sanoi että soittaa jos on huolta ja ei soita jos kaikki näyttää hyvältä.. pitäkää peukkuja mulle :)

Liitteet

• B5045C42-3577-41ED-9871-14AE6108CE7A.jpeg
    B5045C42-3577-41ED-9871-14AE6108CE7A.jpeg
    29.7 KB · Katsottu: 20
Huomenta! Uskaltaudun kirjoittamaan tänne kun raskaustestin viivat vahvistuneet viime viikosta. Tänään olisi 4+1 mahdollisesta ovulaatiosta laskien, kuukautisia ei ole ehkäisyn poisjättämisen jälkeen ollut. Meillä on ennestään 1,5-vuotias lapsi, jota yritettiin vuosi ja ennen sitä oli yksi kemiallinen raskaus/varhainen keskenmeno. Sitä pelkään nytkin, etenkin kun esikoisen alkuraskaudessa voimakkaimpana oireena ollutta tissikipua ei ole lainkaan. Olen yllättynyt, että nyt raskaus alkoi näin helposti mutta senkin takia vielä epäilyttää onko tämä tottakaan.
Me yritettiin esikoista 2,5vuotta. Sitä ennen tuli keskeytynyt keskenmeno rv9 ja spontaani keskenmeno rv6. Nyt tärppäs tämä toinen ekasta kierrosta, ei edes yritetty tosissaan jos niin voi sanoa. Mietityttää myös voiko tämä käydä näin helposti. :bored: Oireita mulla kyllä on että niiden puolesta kaiken pitäs olla ok.

No nyt sain hailuran viivan myös liuskatestiin, ehkä tähän on nyt luottaminen. pitää vielä testailla pari päivää ja kattoo, vahvistuuko viiva. Tuntuu oudolta, että niin kauan kesti, että sain viivan testiin, vaikka digitaalinen siitä ilmoittikin..

Me yritettiin esikoista 2,5vuotta. Sitä ennen tuli keskeytynyt keskenmeno rv9 ja spontaani keskenmeno rv6. Nyt tärppäs tämä toinen ekasta kierrosta, ei edes yritetty tosissaan jos niin voi sanoa. Mietityttää myös voiko tämä käydä näin helposti. :bored: Oireita mulla kyllä on että niiden puolesta kaiken pitäs olla ok.
Onpa teillä ollut esikoisen kanssa pitkä tie! Meillä samoin, että ei vielä yritetty ”kunnolla”, kun olin valmistautunut monen kuukauden yritykseen nytkin. Ihanaa toki jos näin nopeasti onnistui.

No nyt sain hailuran viivan myös liuskatestiin, ehkä tähän on nyt luottaminen. pitää vielä testailla pari päivää ja kattoo, vahvistuuko viiva. Tuntuu oudolta, että niin kauan kesti, että sain viivan testiin, vaikka digitaalinen siitä ilmoittikin..
Testaat vielä parin päivän päästä ni saat mielenrauhan:)

on: hcg on triplaantunut kahdessa päivässä!!! Mä soitin terveysasemalle koska en jaksanut enää odotella :D eli on mahdollisuus että on normaali raskaus!

Takaisin