Tammikuiset 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ma-Ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei kaikille!

Varhainen plussaaja täällä varovasti mukaan hiippailee. Näillä näkymin laskettu aika olisi 29.1., mutta koska kumpikaan aikaisempi ei ole kyydissä viihtynyt laskettuun aikaan asti, oletan, että ihan tukevasti tammikuisiin kuulu. Plussasi ekan kerran jo kp23 ja nyt varmistustestin tein kp25. Oireita on ollut jo viikon ajan vaikka millä mitalla, ja kiitos tämän aikaisen plussan, nyt hirvittää montako tyyppiä yrittää pysyä kyydissä.

Ikää mulla on 31 vuotta ja ennestään kaksi lasta. Tää mahdollinen kolmonen täppäsi kahden ensimmäisen tavoin ekasta yrityksestä.

Hei kaikille!

Varhainen plussaaja täällä varovasti mukaan hiippailee. Näillä näkymin laskettu aika olisi 29.1., mutta koska kumpikaan aikaisempi ei ole kyydissä viihtynyt laskettuun aikaan asti, oletan, että ihan tukevasti tammikuisiin kuulu. Plussasi ekan kerran jo kp23 ja nyt varmistustestin tein kp25. Oireita on ollut jo viikon ajan vaikka millä mitalla, ja kiitos tämän aikaisen plussan, nyt hirvittää montako tyyppiä yrittää pysyä kyydissä.

Ikää mulla on 31 vuotta ja ennestään kaksi lasta. Tää mahdollinen kolmonen täppäsi kahden ensimmäisen tavoin ekasta yrityksestä.
JES liliina ja tervetuloa.:)

Mulla oli eka neuvola tänään! Jotenkin ymmärsin ku ekaa kertaa soitin, et ehkä katottas et löytyykö elämää, mut ei me katottukkaa, sano neuvolantäti et sit seuraavalla kerralla ultrataan. Eli käytiin sit läpi ihan perusjuttuja ja varattiin uusi aika 3.6 jolloin viikkoja pitäs olla 9+4 tai neuvolan laskelmien mukaan 9+6 (laskevat vissiin sillä 28pv kierrolla?) Väliaikaisesti nyt sit muuttu LA 31.12.20 :woot: Alunperin omien laskujen mukaan olis 2.1.21 mutta tuokin on niin kiikun kaakun, että voi hyvinkin syntyä tämänkin vuoden puolella vaikka LA muuttus Tammikuun puolelle.:hilarious: Varhaisultra mahdollisuutta ei tainnu täällä pikkukunnalla olla, pitäs sen vuoksi sit ajella 100km ja sama vielä takas. Hirveesti kiinnostais kyllä jo nyt tietää että sieltä oikeesti jotain löytyykin ja sykkeet kuuluis mut ei kai tässä auta ku jännätä vielä reilu kaks viikkoa ja toivoa että kaikki on hyvin :)

Moikka kaikille! Minäkin varovaisesti täältä vilkuttelen! :greet025 Luin eilen tän ketjun läpi et oon paremmin perillä teistä muista plussanneista. Näkyki muutama tuttu tuolta yrittävien puolelta :) Raskauslaskurin mukaan nyt ois 4+3 ja LA 22.1. Ensimmäistä lasta odotellaan, takana yks kkm viime kesänä, joka selvis ekassa ultrassa vkolla 12. Siks varasinkin jo nyt yksityiselle ultra-ajan 6.6. et sais mielenrauhan. Tietty mitä vaan voi vielä tapahtua ennen sitä, mut yritän pysyä positiivisena. :)

Mä kävin tänään tarkastamassa että raskaus löytyy oikeasta paikasta! Ja siellä näkyi kohdussa viikkoja vastaava raskausontelo ja ruskuaispussi! Mä oon niin onnellinen ettei ollut kohdunulkoinen taas!!
Mitkä viikot sulla on?

Mitkä viikot sulla on?
Ei mulla oo vasta ku 5+2, kävin yksityisellä tarkastamassa tilanteen kun olin niin huolissani.. ens viikolla kun on 6+5 pääsen kunnalliselle puolelle vielä ultraan :) koskaan ei voi käydä ultrassa liikaa:grin

ihana kun mukaan tulee lisää odottajia:Heartred

Mä kävin tänään tarkastamassa että raskaus löytyy oikeasta paikasta! Ja siellä näkyi kohdussa viikkoja vastaava raskausontelo ja ruskuaispussi! Mä oon niin onnellinen ettei ollut kohdunulkoinen taas!!

Mahtavaa saada ihania uutisia! Mahtoi olo keventyä, kun kävi tarkistamassa tilanteen :happy:

Ja tervetuloa kaikille uusille!

Ei mulla oo vasta ku 5+2, kävin yksityisellä tarkastamassa tilanteen kun olin niin huolissani.. ens viikolla kun on 6+5 pääsen kunnalliselle puolelle vielä ultraan :) koskaan ei voi käydä ultrassa liikaa:grin

ihana kun mukaan tulee lisää odottajia:Heartred
Minä pääsen huomenna, pelottaa ja jänskättää. Vihlomisia ja kipuja tänään vasemmalla puolella... Jospa olis kaikki hyvin :Heartred

Minä pääsen huomenna, pelottaa ja jänskättää. Vihlomisia ja kipuja tänään vasemmalla puolella... Jospa olis kaikki hyvin :Heartred

Onnea huomiseen, pidän sormet ja varpaat ristissä :Heartred Tuu sit kertomaan meille miten meni :)

Pieni ruskea vuoto vain jatkuu, nyt rv n. 6+3. Tänään hcg-mittauksen tulos melkein 23 000, eli ilmeisesti ihan viikkoihin sopiva, mielestäni kuitenkin melko hitaasti noussut kun 1,5 viikkoa sitten oli 1738, ei siis tuplaanny läheskään 48 tunnin välein, mutta tämä ilmeisesti vaihtelee.
Odotellaan, keskiviikkona uusi mittaus :-)

Pieni ruskea vuoto vain jatkuu, nyt rv n. 6+3. Tänään hcg-mittauksen tulos melkein 23 000, eli ilmeisesti ihan viikkoihin sopiva, mielestäni kuitenkin melko hitaasti noussut kun 1,5 viikkoa sitten oli 1738, ei siis tuplaanny läheskään 48 tunnin välein, mutta tämä ilmeisesti vaihtelee.
Odotellaan, keskiviikkona uusi mittaus :)

Ruskea vuoto ekan kolmanneksen aikana on yleensä vaaratonta. Toivottavasti keskiviikon mittaukset näyttävät lupaavia lukemia!

Odotellaan, keskiviikkona uusi mittaus :)
Kuulostas vielä ihan hyväksyttävältä tuo pieni rusehtava vuoto, toivottavasti jää siihen :Heartpink

Onko ultraa tiedossa?

Joo on! Pääsen ultraan viikon päästä maanantaina! :) Silloin sitten ainakin selviää onko kyydissä elävä vai kuollut vai onko ketään.
Ikävää tämä epätietoisuudessa eläminen kyllä on, mutta ei mahda mitään.

Hei kaikille! Jokohan sitä uskaltaa tänne teidän seuraan liittyä. Tuntuu niin vaikealta ajateööa, että olen raskaana, ja että kaikki sujuisi hyvin. Varmaan siksi, että ikää on jo lähemmäs 40, mies on vielä vanhempi. Kummallakin on aiemmista liitoista lapsia, isoja jo, nuorimmaisenikin on jo kolmosella.

Huolestuttaa siksi, että olen saanut testeihin vain haamuja. En kyllä ole testannutkaan kuin niillä halvoilla rfsu.n testeillä. Viikkoja on jo kuitenkin 5+ "jotain". Minulla on viikonlopun ajan tullut punertavaa tuhruvuotoa, välillä helakampaa, välillä kirkkaampaa, muttei paljoa, eikä kipuja ole. Se kai se huolettaa, jos kaikki ei olekkaan kunnossa. Aiemmat raskauteni ovat sujuneet hyvin, ilman tämmöisiä huolia. Tuntuu niin uudelta ja oudolta, kun viime kerrasta on kauan aikaa.

Onko kellään muulla loputonta nälkää?
Mä oon kokoajan syömässä, ja jos jää vähän pidempi väli (ei puhuta tunneista :hilarious: ) niin heti huono olo.

Aamupahoinvointia, väsymystä ja palelua. Nyt 7+3. Hematooma vuotelee vähän rusehtavaa päivittäin. Mitäs muille kuuluu?

Takaisin