Hei kaikille!
Varhainen plussaaja täällä varovasti mukaan hiippailee. Näillä näkymin laskettu aika olisi 29.1., mutta koska kumpikaan aikaisempi ei ole kyydissä viihtynyt laskettuun aikaan asti, oletan, että ihan tukevasti tammikuisiin kuulu. Plussasi ekan kerran jo kp23 ja nyt varmistustestin tein kp25. Oireita on ollut jo viikon ajan vaikka millä mitalla, ja kiitos tämän aikaisen plussan, nyt hirvittää montako tyyppiä yrittää pysyä kyydissä.
Ikää mulla on 31 vuotta ja ennestään kaksi lasta. Tää mahdollinen kolmonen täppäsi kahden ensimmäisen tavoin ekasta yrityksestä.
Varhainen plussaaja täällä varovasti mukaan hiippailee. Näillä näkymin laskettu aika olisi 29.1., mutta koska kumpikaan aikaisempi ei ole kyydissä viihtynyt laskettuun aikaan asti, oletan, että ihan tukevasti tammikuisiin kuulu. Plussasi ekan kerran jo kp23 ja nyt varmistustestin tein kp25. Oireita on ollut jo viikon ajan vaikka millä mitalla, ja kiitos tämän aikaisen plussan, nyt hirvittää montako tyyppiä yrittää pysyä kyydissä.
Ikää mulla on 31 vuotta ja ennestään kaksi lasta. Tää mahdollinen kolmonen täppäsi kahden ensimmäisen tavoin ekasta yrityksestä.
Alunperin omien laskujen mukaan olis 2.1.21 mutta tuokin on niin kiikun kaakun, että voi hyvinkin syntyä tämänkin vuoden puolella vaikka LA muuttus Tammikuun puolelle.
Varhaisultra mahdollisuutta ei tainnu täällä pikkukunnalla olla, pitäs sen vuoksi sit ajella 100km ja sama vielä takas. Hirveesti kiinnostais kyllä jo nyt tietää että sieltä oikeesti jotain löytyykin ja sykkeet kuuluis mut ei kai tässä auta ku jännätä vielä reilu kaks viikkoa ja toivoa että kaikki on hyvin :)
Luin eilen tän ketjun läpi et oon paremmin perillä teistä muista plussanneista. Näkyki muutama tuttu tuolta yrittävien puolelta :) Raskauslaskurin mukaan nyt ois 4+3 ja LA 22.1. Ensimmäistä lasta odotellaan, takana yks kkm viime kesänä, joka selvis ekassa ultrassa vkolla 12. Siks varasinkin jo nyt yksityiselle ultra-ajan 6.6. et sais mielenrauhan. Tietty mitä vaan voi vielä tapahtua ennen sitä, mut yritän pysyä positiivisena. :)

:)