Ultrassa kaikki hyvin,pieni oli kasvanut reilussa viikossa 1,5 cm ja vastasi viikkoja
Oli kyllä ihana uutinen, pikkuinen ei vaan millään olisi näyttänyt niskaansa mitattavaksi mutta sekin vihdoin saatiin ja nt oli normalin rajoissa.
Mulla myös napsahti raskausdiabetes jo kolmannen kerran, arvattavissa olikin. Paastoarvot mullakin koholla, muut arvot pysyy kurissa. Tällä kertaa tuo vaan oli vielä korkeampi kuin ennen ja pelkään että saan insuliinit heti käyttöön
Oli kyllä ihana uutinen, pikkuinen ei vaan millään olisi näyttänyt niskaansa mitattavaksi mutta sekin vihdoin saatiin ja nt oli normalin rajoissa.Mulla myös napsahti raskausdiabetes jo kolmannen kerran, arvattavissa olikin. Paastoarvot mullakin koholla, muut arvot pysyy kurissa. Tällä kertaa tuo vaan oli vielä korkeampi kuin ennen ja pelkään että saan insuliinit heti käyttöön

tulis edes jotain ulos eikä vaan kuvottais ja ällöttäis.
Tänään rv 11+0 ja edellisessä raskaudessa kaksoset alkoi tuntumaan rv21.
yleensä täs kohtaa jo hb tipahtanu 90

tänään on tuntunut siltä kuin täti olis tulossa kylään (maha ja selkäkivut) ja suunnaton v*tutus kaikkeen, pinna pamahtaa sekunnissa 

Tiedän niin tunteen, kun hermo vaan menee! Mut miten ihmeessä se myyjä onnistui tuossa? Mä oon vielä pystynyt jotenkin hillitsemään itseni vieraita ihmisiä kohtaan