Mikäs juttu se salainen ryhmä on? Meinaako täältä kaikki hävitä sinne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama. Pelko persiissä olen.
Hei lähettäiskö mulle yksäriä kaikki, jotka haluaa mukaan Turun seudun äippäkerhoon. Mä voisin sit kehittää jonkun yhteisen alustan sitä varten. Jos porukalla on kiinnostusta, niin sit kun varhaisultria alkaa olla takana tai kun eka kolmannes on menty ja pikkuiset on edelleen kyydissä niin vois uskaltautua järjestämään kahvittelujakin porukalla :)
Sinne kun liittyy, niin saa sen tammimammat bannerin ja sit siellä ryhmässä olevat viestit ei näy muille kun sinne liittyneille ja niitä viestejä ei käytetä vau.n jutuissa. Itse meinasin salaisella sekä julkisella jutella. Vaiana laittoi linkin siitä ryhmästä aiemmin tänne.Mikäs juttu se salainen ryhmä on? Meinaako täältä kaikki hävitä sinne?
Mä kävin tänään hakemassa apteekista sea band-rannekkeet. Voin yötä päivää niin huonosti,että testaan kyllä kaikki mahdolliset ja mahdottomat keinot. Lopu jo!-sivustolla vinkkejä pahoinvointiin.Huh, ihan hirvittää että millanen olo tässä vielä ehtii tulla ku nyt on jo niin etova olo päivisinja tää väsymys on ihan hirvee.