Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin olen tosiaan töissä kertonut :) kaksi kaveria tietää myös.
Katsotaan joskos ar-ultran jälkeen kerrotaan meidän vanhemmille.

Meillä vanhemmat, pari sisaruksista ja töissä tietävät. Arvasivat muutenki ku tupakointi jäi ja huono olo ja etominen niin vahvasti mukana niin en valehtelemaankaa halunnu alkaa.

Hei lähettäiskö mulle yksäriä kaikki, jotka haluaa mukaan Turun seudun äippäkerhoon. Mä voisin sit kehittää jonkun yhteisen alustan sitä varten. Jos porukalla on kiinnostusta, niin sit kun varhaisultria alkaa olla takana tai kun eka kolmannes on menty ja pikkuiset on edelleen kyydissä niin vois uskaltautua järjestämään kahvittelujakin porukalla :)

Mä pistin viestiä:happy:
Me ollaan muutamille kerrottu juuri ajatuksella että jos sattuu jotain ikävää niin heidän kanssa sitä jaettaisiin sitten.
Vanhemmille ja lapsille varmaan sitten ekan ekan kolmanneksen jälkeen.

Me ollaan kerrottu nyt molempien vanhemmille,mutta muille kerrotaan vasta kun on ollut eka ultra :) edellisellä kerralla käytiin ar-ultrassa,mutta nyt koitetaan malttaa sinne np-ultraan :)

Onko teillä muilla tullut vielä mitään tyttö/poika oloja? :p

Tänään kerrottiin miehen vanhemmille ja sisaruksille. Ajatuksena oli kertoa vasta äitienpäivänä mutta jutut alkoi pyöriä vauvojen ympärillä niin pahasti niin oli pakko pamauttaa omat uutiset siihen väliin :D mun vanhemmille ja varmaan myös veljelle kerrotaan äitienpäivänä kun sinne mennään kyläilemään :)

Mä näin kerran unta että synnytin poika vauvan, mutta muuten ei oo mitään erityistä oloa siitä kumpi vois olla tulossa

Hei lähettäiskö mulle yksäriä kaikki, jotka haluaa mukaan Turun seudun äippäkerhoon. Mä voisin sit kehittää jonkun yhteisen alustan sitä varten. Jos porukalla on kiinnostusta, niin sit kun varhaisultria alkaa olla takana tai kun eka kolmannes on menty ja pikkuiset on edelleen kyydissä niin vois uskaltautua järjestämään kahvittelujakin porukalla :)

Mä en näköjään saa niitä viestejä :( En tajua. En ainakaan ihunan viestiä saanut. Tehdään niin että laittakaa tykkäys tähän postaukseen ne ketkä haluaa mukaan.

Mä oon melko varma pojasta nuiden kahden jälkeen:Heartblue en osaa edes ajatella että olisi tyttö:grin

Hei!
Tulen uutena ryhmään mukaan. Nyt ajattelin aktivoitua ja tulla mukaan tänne, kun viime raskaudessa en jaksanut osallistua keskusteluun. Onnittelut kaikille plussanneille
Mulla vau:n laskurin mukaan la 4.1.
Meillä ennestään 3-v. tyttö joten toista nyt odotellaan. Toissapäivänä tein testin ja sit vielä uuden eilen. Näytti et olis 2-3 viikkoa hedelmöityksestä mut mun mielestä pari viikkoa kauemmin.
Tunteet heitelleet ja pahoinvointia oli muutaman päivän tosi voimakkaana, nyt enää aamupainoitteisesti. Alavatsalla nippailuja ja kipuja kans. Kerrottu on vasta miehen vanhemmille.
Kiitti kun pääsin mukaan. Nyt hei kaikki parhaat vinkit tän jäätävän väsymyksen selättämiseksi! Ja mukavaa Helatorstaita kaikille!

Mikäs juttu se salainen ryhmä on? Meinaako täältä kaikki hävitä sinne?
Sinne kun liittyy, niin saa sen tammimammat bannerin ja sit siellä ryhmässä olevat viestit ei näy muille kun sinne liittyneille ja niitä viestejä ei käytetä vau.n jutuissa. Itse meinasin salaisella sekä julkisella jutella. Vaiana laittoi linkin siitä ryhmästä aiemmin tänne.

Mullaki on poikaolo, mut se johtuu siitä että tiedän mistä kerrasta tärppäs ja se oli sillonkun ovulaatio oli jo melkeen ohi. :D Kun eiks sitä sanota, että poika tulee ovulaatiohetkellä ja tyttö muutamaa päivää ennen.. :)

Huh, ihan hirvittää että millanen olo tässä vielä ehtii tulla ku nyt on jo niin etova olo päivisin:depressed: ja tää väsymys on ihan hirvee.

Onko täällä muuten muita joogaajia? Miten ootte huomioineet alkuraskauden joogaharjoituksessa? Mä oon välttänyt kiertoja ja jättänyt bandhat vähän vähemmälle, mut oon mietinyt että mitähän pitäis vielä ottaa huomioon.

Huh, ihan hirvittää että millanen olo tässä vielä ehtii tulla ku nyt on jo niin etova olo päivisin:depressed: ja tää väsymys on ihan hirvee.
Mä kävin tänään hakemassa apteekista sea band-rannekkeet. Voin yötä päivää niin huonosti,että testaan kyllä kaikki mahdolliset ja mahdottomat keinot. Lopu jo!-sivustolla vinkkejä pahoinvointiin.

Meilä tietää vain minä ja mies.. maha kyllä niin turvoksissa että hävettää pitää edes kesätoppeja :S

Mä laitoin jo liittymispyyntöö salaiselle :D
Tais olla että tiistai ja perjantai päivisin hyväksytään uusia jäseniä, joten sinne vaan heti kaikki ku mahdollista.

Takaisin