Töihin vai hoitovapaalle?

Mä olen kokenut vastenmieliseksi yrittää lähteä vaunukävelemään kun aina välillä tihkuttaa ja kurkku on kipeä ja nenä räkää täynnä, ja poika pitäisi pukea riittävän lämpimästi ja vedenpitävästi.
 
Meillä kun on tuo koira, mikä käy kyllä ihan ylikierroksilla ilman lenkkiä ja poika joka nukahtaa huonosti pinnikseen, tästä syystä satoi tai paistoi, niin ulos on mentävä :P
 
En tiiä, mikä siinä pimeessä pelottaa. Valot on kivoja juu, mut tässä lenkin varrella on paljon metsää, joka tietenkin on ihan pimee ja vaikka järki sanoo, että varsinkaan metsässä ei ole mitään pelottavaa, niin jostain syystä se tuulessa kohiseva pimeys,siellä hirvittää... :nailbiting:
Kesällä kävin vaunulenkillä melkein joka ilta, satoi tai paistoi (enimmäkseen satoi...). Poika huusi sisällä, niin pakko oli lähtee. Nyt kun se viihtyy ihan hyvin illan sisällä, niin ei tuu lähettyä. Laiska mutsi! :inpain:
 
Minä oon kans laiska ulkoileen. Esikoinen ulkoilee isänsä kanssa enimmäkseen ja junnu nukkuu päikkärit ulkona vaunuissa, ei viihdy yhtään nyt ulkona, kun lunta ja toppakamppeet päällä, mut hiljalleen totutellaan pikku hetkiä
 
Onko täällä muita jotka ovat etsimässä töitä hoitovapaan ohessa? Mulla se tilanne että lähdin vapaaehtoisesti työpaikasta vuoden lopussa ja etsin töitä, aika aktiivisesti. Ainakin niin aktiivisesti kuin 1v lapsen kanssa pystyy.. Muutamissa haastatteluissa käynyt, mutta vielä ei ole tärpännyt. Haastetta tilanteeseen tuo se että mies on perustanut firman ja tekee pitkää päivää. Mun työnhaku jää siis käytännössä iltoihin ja viikonloppuihin. Onneksi mun vanhemmat asuu lähellä niin pystyy välillä hoitamaan poikaa et voin keskittyä duunihakuun.
Onko kokemusta miten työnantajat suhtautuu lapsi-asiaan? Musta nimittäin tuntuu että yksi homma meni ohi sen takia että mulla pieni lapsi.. Kyseessä semi-pieni yritys joka kansainvälistymässä. Ja vaikka perhetilanteesta ei saisi kysyä, on multa kysytty haastattelussa kuinka monta lasta on.. Mitä siihen sit sanoo kuin totuuden. "No comments" kuulostaisi myös vähän erikoiselta.. ;-)
 
Takaisin
Top