tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tosiaan onnea plussanneille. Itsellä menee jo rutiinina, nuo menkat jatkuvasti ohi.. Nyt kp23 ja jotenkin nuutuneen riutunut olo.. Kyllähän se vielä tärppää, mutta kauan on antanut odottaa itseään.. :(

Lisäksi kuulin juuri isän parhaan kaverin olevan paksuna vaimoineen. Vaimo 50v. Kuinka turhautunut olo nyt onkaan.. :/

Hei vaan taas kaikille!!

terveiset kynelta: KAIKKI KUNNOSSA! Jeee! sano vielt et ovis mahd n.1 viiko kuluessa :)) + tänään saapui kauan odottamani iphone5 <3

no ei mitään niin hyvää kuin huonoakin... kuulin erittäin ikäviä ja mieltä surentavia uutimia, hyvä ystäväni jolla on avioero menossa huomasi olevansa raskaana ja on menossa huomenna raskauden keskeytykseen... aaargh kun mua sapettaa tollaset uutiset... kaveri vie totes "olispa sulle mielummin tullu" no mitä mä siihe muutaku NIINPÄ. -:- mut elämä on..

Hienoa kizu, et kaikki on kunnossa. :> Mut huomaa taas elämän epäreiluuden. :( Ne jotka haluaa lapsen ei saa ja ne jotka ei halua, tulee paksuksi vahingossa. Mut ehkä mekin vielä joku kerta.

Olen nyt käytellyt tuota sylkiovistestiä, jonka siis tilasin. Alku meni vähän opetellessa, mutta nyt alkaa (ehkä) sujua. :) Ovis tosin ehti mennä ohi melkein huomaamatta. Veikkaisin että se oli jossain pe-la akselilla. Eilen ja tänään on oviskuviot olleet testi testiltä heikompia. No, ainakin on ovis hyödynnetty ja rajattu vieläpä suunnilleen aika millon se on todennäkösesti ollu. :> Nyt sitten taas vaan odotetaan...

Vargynja, Sanos muuta! :( toivottavasti siellä olis tärppi käynyt :) toivottavasti tännekkin se onni suotas vihdosta viimein <3
p.s oli muuten harvinaisen KOVAKOURAINEN mies gynekologi :s 2 x sanoin kovaan ääneen et sattuu aij aij (ku sattuu oikeesti ja pirusti) ja se ei välittäny yhtää... muuten kyl iha mukava mies. Mut kunnioitus naisen tuntoaistiin siellä suunnaalla tais olla hukassa :(

Hellou kaikille!

Ompa täällä vallan hiljaista? mitä kuuluu? on ko kellään ilahduttavia plussa uutisia? Täällä ei ainakaan vielä, 2 viikon päästä teen testin, toivottavasti plussaa näyttää. :)

Heippa!

Noh, ovis oli todennäkösesti viime pe-ma välillä. Tikuista ei taaskaan mitään hyötyä. Vähänhän sen testiviivan väri vaihteli, mut ei positiiviseks kuitenkaan ja sit ne loppu. Olkoon! Enää en osta. Tuntemuksia oli kuitenkin sen verran paljon, että uskon ovuloineeni. Siementä laitettiin menemään päivittäin, joten kaikkemme tehtiin :D. Saatiin siis mitä ilmeisemmin ovis hyödynnettyä, ennen kun mies tiistaina lähti kuukaudeks töihin... Nyt kp21/28-32.
Eilen illalla outoja nippailuja alamahassa ja tissejä vähän juilinu. No, kun jotain oikein toivoo, niin onhan noita. Tiedättehän te =P. Mutta lääkkeettömänä kun menee, niin ei voi ainakaan aatella, että johtuu niistä!

Plussatuulia ja mukavaa viikonloppua kaikille!

Hienoa JMH, että saitte (todennäkösesti) oviksen hyödynnettyä. :> Pidän peukut pystyssä että tärppäsi.

Täällä menossa kp 2 eli menkat putkahti eilen. :( Eikä ees varottanu yhtään etukäteen. Ei tuhrua, ei mitään. Uuteen kiertoon sitten taas. Jotenki aina tässä vaiheessa tuntuu, et ei kuitenkaan ikinä saada plussaa (hormoonit varmaan asialla) ja sit kun aletaan tädistä selvitä alkaa taas toivo kohota. Kierto oli sentään vaan 31 päivää eli melkeen siinä mitä yleensä on.

Täälläkin ovis 30-31.5. Ovistestejä en oo tehnyt enkä aijo tehdä, tuovat vaan ressiä lisää :/ Ovis oireet olivat kyllä selkeääkin selkeämmät, ja hyödynnettyäkin tuli oikein aktiivisesti ;) nyt vaan tars malttaa odottaa reilöu viikko että voi tehdä testin ja yllättyä toivottavsti positiivisesti ;)

• Tykkään
Reaktiot: JMH
Hei vain kaikille, nyt kun aihe on erittäin ajankohtainen ajattelin kirjoittaa. Juuri tuossa pari tuntia sitten ovulaatiotesti näytti plussaa, eli yritystä peliin. Mulla on diagnosoitu tammikuussa endometrioosi (laparoskopiassa) ja lääkäri suositteli, että nyt olisi ehkä se aika kun niitä lapsia kannattaisi yrittää. Kierukka otettiin pois 31.5. ja nyt sitten vain toivotaan parasta. Olen kyllä henkisesti valmistautunut pitkäänkin yrittämisaikaan, mutta mitä pikemmin niin sitä parempi :)

Olen aiemmin käynyt esittäutymässä tuolla km-keskustelun puolella (viime raskaus meni kesken vkoilla 11+2 huhtikuun lopulla, yritystä tärppiin mennessä oli ehtinyt kertyä viime kesästä lähtien). Nyt tuntui että haluan jättää keskenmenon taakseni ja siirtyä tänne kirjoittamaan!

Keskenmenon jälkeinen aika otti niin henkisesti koville, että miehen kanssa yhteistuumin päätimme ottaa tauon "otsa rypyssä" yrittämisestä ja nauttia pupuilusta ja hellyydestä muuten vaan, stressaamatta hulluna siitä tuleeko sitä tärppiä vai ei (oviksen kyllä silti hyödynsimme, sen kun huomaan itselläni niin selkeästi ajankohtaiseksi ja silloin tekee muutoinkin älyttömästi mieli!). Nyt reilu viikko oviksen jälkeen olen ollut muutaman päivää VÄSYNYT. Eilen meinasin nukahtaa töihin seisaalteni ja ajattelin sen vain perus sunnuntaityövuoroväsymykseksi, mutta mies siihen sitten että jo perjantaina nukahdin autoon muutamassa sekunnissa ja lauantaina jouduin taistelemaan pysyäkseni edes yhdeksään asti hereillä kun meillä oli vieraita. Toissapäivänä alavatsassa on ollut paineentunne ja esim sohvalta noustessa vihloo. Viime raskaudessa yleensä hyväkuntoiseen ihooni ilmestyi jo ennen plussaa näppyjä,jotka lähtivät heti rskauden päätyttyä. Nyt ne ovat palanneet taas. En kuitenkaan ole uskaltanut riemastua vaikka oireet ovat ihan samat kuin ed.raskaudessa, mies meillä taitaa olla enempi täpinöissään... Mutta jännäillään nyt alkaako menkat vaiko eikö ala sitten viikonvaihteessa!

Hurjan paljon plussia kaikille ja onneksi olkoon plussanneille! ;)

Määkin voisin itteni esitellä :) yk 1 menossa uusioperhekuvioissa. Kp25 tänään ja paljon outoja tuntemuksia joita yleensä ei taida kierroissa mulla olla :) tikuttelin kp13-15 ja sitten lähdettiin reissuun ja tikut unohtui kotiin! :)

Niin ja siis mulla taka kaks synnytystä ja 6keskenmenoa. Eka lapsi sai alkunsa e-pillereiden aikana 2000 ja toinen clomejen avulla 2003. Keskenmenneet sekä rypäleraskaus olleet "luomuja", joten kova pelko keskenmenoista on...

Tervetuloa uusille!

Liinu mä tunnen sun tuskan keskenmenojen suhteen. Itellä tosin kaks varmaa ja kolmannella kerralla plussa hävis ja vuoto alko.

Täällä on plussattu ekan kerran perjantaina kp27/28-32. Iltapäiväpissa antoi haaleen viivan. La ja su aamuina haalea viiva myös, sunnuntaina ehkä aavistuksen tummempi. Eilen iltapäivällä jo vahvempi viiva, joka ilmesty heti. Tänään cb:n normitestillä vahva plussa joka sekin pärähti näkyviin heti. Loppuviikosta vielä testaan cb:n digillä, kun kp32 on mennyt... Sitten kai uskallan varata gyneltä varhaisultran ja alan harkita neuvolaan soittamista?!? En koskaan, enkä ikinä oo testannut näin paljoo. Maksimissaan kai 3 kertaa. Tammikuun hävinnyt plussa kuitenkin kummittelee mielessä ja haluan olla VARMA.

Varovaisen onnellinen fiilis.

Tsemppiä kaikille ja paljon plussatuulia <3.

JMH wow!!! Mietin kans että uskaltasko jo testata!! ;) ..alamahaa kovasti nipistelee, rinnat arat ja lämmöt asteen enemmän kuin yleensä ja miehen mukaan hehkun kuin patteri.. Mutta niiiin epäilen että voiko näin helposti onnistua kun 18.5 otin hormonikierukan pois! :)

• Tykkään
Heips kaikille uusille ja vanhoille...!

Täällä ollaan jotenkin harmain mielin, kk:set pitäis alkaa 13.6 tai 14.6 riippuu oliko tämä kierto nyt 33pvää vai 34 pvää. Jotenkin on niin varma olo että kuukautiset tuloillaan. parit testit tehtynä ja negaa näyttää + se että kohdunsuu semmoinen pehmeä (olen siis tunnustellut sitä jo pitkään kierron erivaiheissa sekä lukenut siitä.) en niin millään periaatteella tai laskukaavalla usko saavani tästä kierrosta +:ssaa...Ja sepäs pistää harmittamaan....! noh jos sitten ens kierrossa....

Plussatuulia ja tarrasukkia kaikille! =)

Pakko jakaa tämmönen juttu, mihin törmäsin eilen... Googlatkaapa omenaviinietikka ja raskaus.

Mä aloin juodan omenaviinietikkaa pari viikkoo sitten. Melkein heti oviksen jälkeen. En kylläkään raskautumisen edistämiseks, vaan ihan ruuansulatusta tehostaakseni. Ei ollut tietookaan, että siitä vois ehkä olla jotain hyötyä myös raskautumiseen. Lisäkshän mä oon syönyt kierron alusta asti aspiriinia. Siitäkin löytyy tuolla tekstiä. Siis omenaviinietikka + aspiriini. Itse aloin sen takia googlailemaan tota, koska halusin varmistaa, että raskaana on ok käyttää o.v.etikkaa :).

Pakko jakaa tämmönen juttu, mihin törmäsin eilen... Googlatkaapa omenaviinietikka ja raskaus.

Mä aloin juodan omenaviinietikkaa pari viikkoo sitten. Melkein heti oviksen jälkeen. En kylläkään raskautumisen edistämiseks, vaan ihan ruuansulatusta tehostaakseni. Ei ollut tietookaan, että siitä vois ehkä olla jotain hyötyä myös raskautumiseen. Lisäkshän mä oon syönyt kierron alusta asti aspiriinia. Siitäkin löytyy tuolla tekstiä. Siis omenaviinietikka + aspiriini. Itse aloin sen takia googlailemaan tota, koska halusin varmistaa, että raskaana on ok käyttää o.v.etikkaa :).

Täytyypä käydä ostamassa ennen töihin menoa ja kokeilla!! :)

• Tykkään
Heippa vaan kaikille, täällä toista kuumeileva liittyy joukkoon. Takana siis yksi onnistunut raskaus ja siitä poika nyt 2,5 v. Yksi tuulumunaraskaus tänä vuonna helmikuussa ja toistaiseksi ei nyt ole tuottanut tulosta sen jälkeen raskautua. Ovis tuossa viikon päästä, tai pitäisi olla kun vähän kierto heittelee, pitänee vissiin taikoa juhannus taiat josko nappaisi tällä kertaa ;) Epätoivo meinaa jo vallata mielen, mutta josko se tästä....

Plussa tuulia kaikille!

Tervehdys piiiitkästä aikaa :) hip hei JMH :))) jospa se nyt olisi teidän vuoro ;) kiva nähdä että ketju pyörii vaikka itse täältä olen poistunutkin, eli täälä mennään jo raskauden puolivälissä <3 niin ja tervetuloa uusille, joille suosittelen sitä spe peed-liukkaria, vai mitenkä se kirjotettiin :D meillä tärppäsi siinä kierrossa kertaheitolla ja yritystä takana oli 8kk johonka mahtui joulukuinen km. ja toki mulla oli vauva-asiassa jo kauhea stressi mutta helmikuussa just oviksen aikaan aloitin työt uudessa paikassa jota sitten jännitin. toivotaan helteet takasin ja plussia kaikille sitä toivoville :)

Takaisin