tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

etk

Vauhtiin päässyt keskustelija
eli tässä vähän omaa taustaa; olen 24v. kolmas lapsi toiveissa. pillerit jätin kesäkuussa pois. kierrot ollu 33, 34 ja edellinen oli 47...... :/ tämäkuu ovista tikuteltu, luulen että ovis oli tossa 13-16.10 välisinä päivinä (tikut loppu kesken juuri kun viivat alkoi olla yhtä tummia) tässä nyt pitäis jännäillä kuun loppuun asti mutta olis kiva jos olis tämän kautta kavereita joidenka kanssa sais yhessä jännäillä :D
 
odottelen kans, josko olis NYT tärpännyt.. Kierrot tosin ovat olleet sekavia. viime kuulta jäivät kokonaan välistä ja alkoivat poikkeuksellisesti tämän kuun 1pvä...

Nettitestejä oon kokeillu. --> jonkun mukaan oon jo nyt 2vko raskaana(WOT??) ja joidenkin mukaan raskaus testi voi näyttää mahdollisen raskauden vasta 29.10... Hirveän pitkä aika odottaa, ja kun viime kuun pettymys oli suuri :(

Tikuttamista en oo vielä kokeillu ollenkaan ja muutenkin apteekin ovulaatitestit on tosi kalliita...
 
Ajatus meillä menee asiat kyl ihan yhteen :D eli mullakin jäi syyskuulta menkat kokonaan pois ja nyt 1.10 alko :D mäkin oon katsellu noita netin laskureita ja vasta ensviikon jälkeen vois tehdä ekan testin mutta minä ku oon niin hemmetin hätänen noitten testien kans niin pakko oli tänä aamuna tehdä... :/ tiedän,tosi typerää koska "laskelmien" mukaan alkio olis nyt kiinnittyny.. mut mukamas se niinku näytti erittäin haalean viivan :D tokikin yritin valoa vasten vahdata :DD eli se olis vaan sitkeesti odotettava ensviikonloppua  mä oon noita ovistikkuja tilannu mammaksilta ja testitalolta, samoten ku r-testitkin.
 
Ajattelin pinutua tänne ja vaihtaa ajatuksia  -  yhdessä on kiva jännitellä ja vertailla fiiliksiä. Tässäpä lyhyelti tilannettamme; olemme uusperhe ja lapsia sekä minulla että miehellä, yhteistä nyt yritellään :)
"Yrityskiertoja" takana 3. Tällä kierrolla ollut mukana Clomifen ja ovistikut. Yleensä kierto on 30-33. Aikaisemilla kierroilla en tuntenut minkäänlaisia tuntemuksia ovulaatiosta, mutta tällä kierrolla tunsin kyllä!!! Tikuttelin ja testitikun viiva muuttui vasta kp 18 yhtä voimakkaaksi kuin tarkistusviiva ja näihin aikoihin myös tunsin oireita...joten tässä nyt jännittää ja odotellaan. Viimeset menkat alkoi 1.10. joten kuun vaihteessa jännääminen tiivistyy...
 
Tervetuloa mukaan alias ei ole.. :) kiva että on muitakin jännittelijöitä, mä vaan taidan olla aika kärsimätön. joku aamu saatan päättää että nyt en tee testiä sit saatan päivän aikaa mielen muuttaa ja tehdä vähän laimeammasta pissasta :D alamaha on tuntunu tänään jotenki jännältä tosta het karvojen yläpuolelta, kun esim. yskäsee niin tuntuu jotenki aristavan.. ei mitenkää kipeesti mut sillee jännästi..  voikun tuo aika nyt vaan menis nopsaa niin sais jo loppuviikosta tikutella :))
 
no nyt minä oon ihan ulapalla....!! tein piruuttani ovistestin nyt illalla kun tuo alaselän kipu tuntuu vaan pahenevan niin heilahti kaksi tummaa viivaa?? mistä siis johtuu että jo kierrolla 13 sain jo lähes yhtä tumman kontrolliviivan kuin testi viiva on?? ja näiden testien välillä kontrolliviiva on haalistunu.. apuja!
 
Voisin itsekin tänne tulla jännittelemään, itselläni viimeiset menkat ovat alkaneet 5.10, ja nyt on kiertopv 17/30-32 menossa. Eli juuri ja juuri uskallan jo teidän kanssa tulla jännäilemään :) Tikuttanut en ole vielä, koska lapsi tulee, kun on tullakseen. Ensiksi sovin itseni kanssa, etten laske oviksia, mutta kyllä niitä silti laskeskelee :D Ja kyllä se lapsi on niin toivottu, että jos ei nyt(kään) tärppää, niin taidan kyllä alkaa tikuttaan.
 
tervetuloa tiusku :) kyllä tänne saa tulla jännäilemään kuka vaan (taisin otsikoksi laittaa huonon tekstin) xD taitaa se mennä kuun vaihteeseen itselläkin ennenkun viittii r-testiä tehdä kun tuo ovis taitaa sittenki olla vasta nyt.. mutta pääasia että se sieltä tule joten tää taitaa olla työn täyteistä aikaa itse kullekkin :))
 
Kai sitä pitää itsekkin tänne tulla jutustelemaan. Mulla viimeiset menkat alkoi 22.9, joten kierron 30. päivä menossa. Enkä uskalla tehdä testiä, joudun kumminkin pettymään :(
 
tervetuloa joukkoon suojelusprkl :) mikä sulla on kierto normaalisti? onko noita pettymyksiä tullut jo paljonkin?
 

etk. Uskomatonta hauska sattuma, että samana päivänä menkat alkoi
Jännä aina kuunnella muiden raskaana olevien juttuja siitä miten raskaus on vaikeeta ja hirveetä. Itellä taitaa olla raskaudesta ruusunen kuva, nyt haaveissa että olisin jouluna raskaana.


 Teen testin 31.10 VARMUUDEN VUOKSI!.. toivottavasti plussaa tuis jo 
johohan 5kk odottelu onnistuisi ^ ^
 
ajatus: joo toi sun aijempi teksti oli kyl ihan ku olisin itse kirjoittanu. :D tikuttelin ovista viel tossa 21-23 päivä ku oli niin järkyttävät alavatsakivut ja sain tooosi tummat viivat 22 pvä joten mun piinaava odottelu jatkuu tonne kuunvaihteeseen :/ tuu sit tänne kertomaan mitä testi näytti! :)) onko sulla mitään tietoa koska ovis olis tapahtunu?
 
pitteepä käydä sitten naputtelemassa ens viikolla!
Ovulaatio on saattanut olla 15 tai 16 pvä.. Mutta ei todellakaan ole varmaa tietoo.
Kunhan nyt yrittää pitää ittensä suht normaalina eikä sitten sorru haaveilemaan liikoja
 
 

Kaksi testiä tehty. Kummassakin positiivinen tulos !!!!!!! 5kk odotus ja yli 2v haave toteutumassa :)) Olen iloinen ja hämmentynyt :D
 
hurrrjan paljon onnea ajatus!!! <3 :) sul olis sit heinäkuussa la :) ite ajattelin testata huomen aamuna, jänskättää kyl tooosi paljon ;P voi voi kun ei tarttis taas pettyä.. :/
 
aamulla testi tehty ja haamu-viivahan siihen tuli <3 <3 ajattelin viel viikonloppuna tehdä clearblue jossa on se viikkonäyttö :))) ihan super hyvä olo :D ja toi haamu johtuu varmaan siitä et dpo on vasta 10, mutta selvasti näkyy haamu, ei tarvi ettiä et missä on.
 
Onnea kummallekin Ajatus sekä etk! :):):)

Täällä koitetaan vielä malttaa viikonlopun yli, kun la-su pitäisi menkat alkaa, jos ovat alkamassa...

Täällä kuitenkin ollut hieman erilainen olo kuin muina kuukausina, joten pieni toivon kipinä on ilmassa tai oikeastaan vatsassa.
Oikeastaan kaikkein vahvin oire on ollut se, että meidän koiran ruoka haisi illalla antaessa pahalta, ja tähän asti se ei ole kyllä haissut oikeastaan nenään mitenkään.... Mutta voihan se tietysti olla harhaluulokin :D
 
tiusku tuu sit kertomaan kuinka kävi testin kanssa :) peukut pystyssä odotellaan. mä hoksasin siitä et parina yönä heräsin repäisykipuihin ja aamuyöstä/aamulla oli järjetön pissahätä, ja menkkakivut hävis. pientä jomottelua alamahassa ja nivusissa mut ei muistuta yhtään menkoista :) nyt vaan toivottava että ekat kuukaudet menis hyvin ja äkkiä :) ja toki odotan vielä että saisin sen kunnon tumman viivan viel testiinkin.
 
voikun kiva kuulla teidänkin hyvistä uutisista ! :)

hehheeh. etk. oot oikeessa, nyt kun vaan sais nää pari kuukautta mentyä nopeesti. Nyt vaan kattomaan raskaanaolevien ruokavaliota ja opettelemaan sitä..
Voih. suuri ikävä tulee graavilohta ja eikös homejuustokin ole kiellettyjen listalla? ainakin siinä on paljon suolaa...ja ne sipsit...kun pitäis kohtuudella osata syödä, mutta kun.....
Tiuskulle peukkuja !
 
no sanoppa ajatus muuta XD nyt jo ikävä iltapala lihapiirakoita :DD huomen aamuna teen viel ton clearbluen viikkonäytöllä olevan, jotenki kauhee pelko et jos noi haamut olikin vääriä :/ mut aamulla se sit selviää..
 
Takaisin
Top