tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

Okei, aattelin varottaa, kun itelle se pettymys oli niin pirun raskas sillon. Nythän sitten tärppäs ihan ilman clomeja :). Mutta uskon, että niillä aikasemmin syödyillä saatto kuitenkin olla jotain osuutta asiaan. Mistä näistä tietää!

Mähän en oo täysin varma millon ovis oli. Varmaa on, että oli pe-ma välillä ja seuraavana perjantaina tunsin ton nipistyksen. Jostain oon lukenut, että hedelmöittymisen ja kiinnittymisen väli olis vähintään 5 päivää, mutta varmaa tietoa mulla ei ole. Ja sekin voi varmasti olla yksilöllistä!
Varhaisultrassa pieni kuitenkin vastas viikkoja kokonsa puolesta ja se riittää mulle :).

Tsemppiä!
 
Terve JMH!

Se on juu semmosta kun noi pillereitä joutuu syömään. ekassa kierrossa noi terot aiheutti järkyttävän päänsäryn mut helpotti sit parin-kolmen päivän jälkeen... nyt täs tero kierros ei oo mitää oireita :) Kiitos tsempeistä sitä tarvitaan :)
 
Asiasta poiketen arvatkaas mitä mä tein tässä v-kuumeissani....OSTIN 100€ käytettyjä(lähes uusia) äitiysvaatteita! :O :D vaikka ei mitään takutuita siit' että siunaantuuko meille ikinä lapsia :confused: no eipä sitä ennen halua niin uskoa kun se konkreettisesti niin on?! mahtaa sitten harmittaa nuo odotus vaatteet laittaa pois/myyntii jos ei saa itte niitä käyttöön.... kyllä taidan olla masokisti :D muilla samallaisia piirteitä??

Mites muilla ylipäätänsä menee? Täällä kp 22... kokoajan mennää lähemmäks jänniä päiviä, alkaako kk:site vai saako sitä hartaast odotetun plussan! :gen014
 
Minulla on jatkuva halu ostaa vauvanvaatteita! Ei ole tosin mikään uusi juttu, kun jo ennen realistisia vauvahaaveitakin teki mieli ostaa jos sattui joku todella kaunis vaate kohdalle. En kuitenkaan ole antanut itselleni vielä lupaa siihen, mutta sovin itseni kanssa että heti kun olen todistettavasti raskaana, saan alkaa ostamaan niitä :wink Olen vaatefriikki ja se tulee todnäk näkymään myös lapsen vaatetuksessa, rakastan selailla varsinkin ulkomaisia nettikauppoja ja bongailla erikoisia ja yksilöllisiä vaatteita myös vauvalle (voi ei mikä pinnallinen äiti minusta tuleekaan! :D).

Meillä on talossa myös huone lapselle valmiina, tosin alkuperäisessä kunnossa eli tarvitsee remontin ennenkuin lapsi sinne muuttaa, ja sitä remppaakin tekis jo mieli alkaa tekemään! Aina löytyy joku ihana tapetti tai laminaatti mikä tekis jo niin mieli laittaa sinne... vaikka sitä huonettakaan nyt ei IHAN VIELÄ tarvita :D ei hetkeen edes vauvan syntymän jälkeen.
 
Miu88: Munkin on tehny mieli noita vauvan vaatteita osteskella mutta ihan vielä en ole uskaltanut.. :) Tänään kp 25/28 erittäin herkkä r-testi näyttää puhdasta negaa, nännit älykipeet, viime yönä näin unta et tein positiivisen r-testin... liekö vaan kuumeilusta johtuvaa.. ? :sad001
 
Täällä kp 15/28?, eikä vielä lähellekään siis oletettuja kuukautisia mutta kovasti jo odotan että alkaako menkat vai ei.. :/ Keksikää mulle tekemistä, että saan ajatukset pois hetkeksi tästä touhusta???
 
Täällä olisi uusi kuumeilija :) Menkat alkoivat eilen, yrityskerta viisi lähtee käyntiin nyt ;S Jännätään siis kunnolla muutamien päivien päästä!
 
Maicy: oletko tarkkaillut ovista? noin kierronpuolivälissähän sen pitäs tapahtua, kumminkin (kai) 14 ennen kuin kk:set alkavat. Täällä kp 15-29? ovis testi neg, tänään ultraan josko siellä näkyis koska ovis mahd tulossa. Niin tietäs koska uskaltaa alottaa terolutit. taas..

liii-saaa: Tervetuloa joukkoon!! täällä yk 8 menossa...
 
kizu: Olen tarkkaillut, mutta vielä ei ole tullut positiivista että ovis ois ees tulollaan. :/ Aloitin kyllä vasta maanantaina tikuttelun, oli kp15/28, että oisinko liian myöhään tikutellut sit?
Nyt kp 17/28, eikä eilenkää vielä ovistesti antanut toivoa.. Jos mäihä käynyt niin ovis on jo ollut ja nyt sit tätiä ootellaan (hope not!) tai sit ovista ei ees tuu tälle kiertoa, ko on just lopetettu renkaiden käyttö.. :sad001 Testaan kyllä vielä kunhan töistä kotiin pääsee että mitäs ovistesti nyt sitten sannoo..

liii-saaa : tervetuloa joukkohon!! :) Toivon mukaan pikainen on käyntisi! ^^
 
Onko mulla ovulaatio tulollaan: kts. kuva

Just äsken tein ja kaks yhtä haaleeta viivaa on! Wuhuu! Ei muutako pupuilemaan. :) :) Eilen vinguin ja vielä tälleki päivää vinguin ettei oo kuulunu testien mukkaan ja nyt se ois tulollaan.. Kierto siis hiukan pidentynyt, kun nyt kp17/28-30? Laskureiden mukaan ovis ois pitäny olla kp15-16, mut nyt onki vasta tulollaan :P JEE että voi ihminen olla ONNELLINEN! :smiley-bounce013
 

Liitteet

  • 7.8.2013 - 1.jpg
    7.8.2013 - 1.jpg
    7.6 KB · Katsottu: 11
Meillä lähtee tänään yk 3 :>
On kyllä välillä vaikeaa keksiä muuta ajateltavaa kuin tämä touhu. Toisinaan sitten taas voi mennä viikkokin, etten edes muista koko asiaan. Ens viikolla tosin loppuu työt niin sitten on aikaa istua kotona märehtimässä... pitäis kyllä aloittaa laihdutusprojekti ja liikkuminen kunnolla, ehkä siitä saa hetkeksi jotain muuta mietittävää.
 
Miu88: samoilla linjoilla mennään... oon kans ruvennu liikkumaan aktiivisemmin en laihdutus mielessä mutta kumminkin. Sali korti jajattelin hakea 15 pvä :) Täällä ovis ohitetu juuri ja nyt vaan odotellaan :)
 
Täällä kp 24/28-30.. Jännätään kovasti! Oireita on jos minkälaista, mut nyt tälle viikkoa vasta pitäs kiinnityminen tapahtua ja raskausoireet yleensä alkaa vasta rv 5. :D Ja mulla nyt siis rv4 alussa JOS ois raskaana.

Hittaasti mennyt aika. Ensi viikon keskiviikkona oletetusti ensimmäinen vuotopäivä, joten todennäkösesti alan testaileen jo SUNNUNTAINA!!! Pakko vaikka tiedän, ettei välttämättä näy vielä mittään.

Tälle päivää kuitenkin (viikko ovuloimisen jälkeen) on mahassa juilinut ja nippaillut. Nivustakin tuosta oikealta puolelta pistänyt. Vessassa käydessä hyvin hyvin heikosti tullut pientä verituhrua pyyhkiessä, oletan että joko hiukan kasvaa määrä tai sitten joku ohimenevä juttu.. Tulee heti mieleen se kiinnittyminen!!! Viikko hedelmöittymisen jälkeen pitäs kiinnittyminen tapahtua :wink Mutta, ei parane vielä juhlia ja skumppaa tarjota :D haha. Todennäköisesti mä en oo raskaana. Eilen ja toissapäivänä oli niiiin tyhjä olo. Nyt taas hiukan erinäisiä oireita kehitelty.. (Tai siis oireita on, mutta se että onko ne varsinaisesti aitoja??)



Vielä lisäystä tekstiin, nyt on jo selkeemmin tullut verta alakerrasta.. Ei niinkuin normaalisti menkat alkaa, vaan selkeästi vuotanut hetken. En tiedä mitä pitäs ajatella.. Enkai minä tuollasta voi "tehdä", vaikka muut oireet nyt voikin mielen mukaan toimia.. niin sanotusti siis.. ? ? o_O aaapuva. Jännittää.
 
Moikka vaan, mä liityn tänne piinailemaan... Nyt menossa kp 22/29-30 ja yk10. Tänään pitäis niinku käynnistyä rv 4 ja toivon mukaan ens viikon alussa tulis se plussa! :) Mitä teille muille kuuluu?
 
Täällä meni jo edellinen kierto ohitte.. :/ Lyheni 24 päivään. Nyt yk2, kp4/24?.. On siis toinen kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen ja toinen yrityskerta. Ekalla ei näköjään onnistunut, joten joskos nyt olisi parempi tuuri :)
Ovulaatiopäivät lähenee, laskureiden mukaan ovispäivä olis 25pv elokuuta. Viikko vielä. :) Pakko ruveta testaileen jo keskiviikosta, ettei varmasti mene ovulaatio ohitte. Tarkoitus olisi kyllä muutoinkin puputella, ukolle en ees kerro ovistikutteluista ^^ heh.

Tervetuloa Catsie! ja onnea plussaukseen, joskos se sieltä tulisi! :)
 
Moikka

mä tulen tänne kanssa piinailemaan teitin seuraan, ei tässä muuten pää kestä!
Yk5 menossa ja kp 15/26. Ovis ollut viime viikolla varmaan torstaina (kp11). Keskiviikkoaamuna sain ovistestiin hymynaaman, eli LH-huippu oli silloin. Pupuiltiin kyllä ahkerasti ke ja to, eli talletukset pitäisi olla tehtynä.
Varmaan taas kuvittelen tän kaiken, mutta rinnat on tooosi kipeet ollut nyt pari päivää. Ja tänään tuli tuonne alavattaan keskelle outo paineen tunne, en oo aiemmin sellasta tuntenu. Vähän niinkuin ois vessahätä mutta eri paikassa :) ja maha turpos. Pidä tässä nyt sit ajatukset kasassa ja vielä 11 päivää pitäis kestää ennen kuin voi testata!!!
 
BeNe: Kyllä se siittä! Päivät kulluu hilijakseen :wink Pidetään peukkuja et nyt tärppäs!!! :)

ON: Mulla loppu vuoto tänään, tai noh yöllä.. Nyt tullut hyvin hyvin vähän tuhrua. Että jee jee! Nyt pääsee taas pupuilemaan kunnolla. Tekkiin ovistestin tännää, oli haalea viiva jo.. Jospa se siittä tummuis viikon sissään kunnolla :P Pitää toivoa et kierto ois yhtä lyhyt ku nytkin, että ei ois niin montaa piinapäivää sit :D haha.
 
Terve kaikki taas!
Maicy: harmi kun ne menkat alkoivat sulla!
BeNe: Kuulostaa lupaavalta! Peukut pystyyn sulle!
Catsie: Tervetuloa!

Mulla tais ovis tulla ja mennä, maha oli 3 päivää turvoksissa, halut oli eilen korkeimmillaan ja kiehnäsin miehen kyljessä koko illan. Paljon oli petipuuhia - ollut 6.pv:stä lähtien, jolloin siis oli viime menkat. Eilen tuli myös aamupalapöydässä kova kramppi alavatsaan ja sitten juostiinkiin kovaa vessaan ja maha tyhjeni alakautta täysin? Kai joku ruokapöpö? Illallakin krampitteli hieman. Ja tänään on vihlonut ihan vähän tuolta vasemmalta munasarjan kohdalta kun nopsaan nousee ylös. Harmi kun tänään ei ny sit ollu sessii, ku mies läks töööihin! HMMM.HHMMM.
Ei ole mitenkään erilainen olo, eikai nytkään sitten tärpännyt - muistan ekasta sen tunteen, kuinka hyvin ajoissa aloin aavistelemaan raskautta.
Nyt on sitten kokoajan sellainen olo "no ei tuu, no ei tuu vauvaa sitten millään!" :S .. Pariviikkoa ois testaukseen, HUH. Onneksi tässä välissä on muutakin ajateltavaa, vika työpäivä lähestyy - pääsen pois tuolta tyhmästä mestasta ja uusia tuulia aletaan vastaanottaa pian :) Ties vaikka tässä välissä tulisi joku pikkuYlläri :wink
 
Mitäs tänne kuuluu kanssa-piinailijoille?
Mun pitää vielä odottaa ensi lauantaihin asti, että tietää onko tärpännyt vai ei.
Puuh...
 
Takaisin
Top