Aa,nyt ymmärrän kiitos :)
Omituista..mulla kun ei viime aikoina oo menkkojen alettua ollut mitään menkkakipuja,mutta siis nämä mistä olen valitellut on kestänyt reilun viikon,ellei 2 viikkoa ja se on aaltomaista. Tänään viimeksi ja tälläkin hetkellä välillä tulee niitä "menkkakipuja" ja kokoajan pelkään että hölähtää housuun,kun huomenna niitten kuuluisi alkaa..mutta kun mulla aikoinaa on ollut menkkakivut ja menkat alkanu,se kipu on kokoaikaista,tämä ei..tulee vihlaisuja,kipuaaltoja ja sitten taas loppuu ja saattaa palata pienenä takaisin. Oon kokopäivän lukenut täältä kaikkien kokemuksia ennen menkkoja olevista "menkkakivuista" ja ne ovat johtaneet raskauteen..oireet on aivan samat kun mulla on nyt..yhessä vaiheessa itkinkin,että voisko olla mahollista että mulla on tärpännyt.. :') mutta toivon,että huomenna kaikki selviää..tässä iltapäivällä ja iltasella on tuntunu että housuu valuu jotain mut oon heti kattonu housuihin mutta se on nestemäistä /vesimäistä valkovuotoa..Huh,väri saakin tässä vuodossa pysyä valkosena :____D Miten muilla sujuu? :)