tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä olisi kp 26/27 ja malttamattomana tein jo testin. Ja raskaana ollaan! Ihanaa! LA näyttäisi olevan 26.12 eli joulukuun odottajiin vielä pääsen <3

Onnittelut haikara ! :) Voiku sitä itelkiii...vielä 6.päivää prkl pitäis odottaa :D uskaltaiskohan itsekin sen testin tehdä sunnuntaina ..päivää ennenku menkat alkais niinku haikara. Tissit ei oo yhtään kipeet,ja normaalisti mulla alkaa viikkoo ennenku menkat alkaa..alavatsas on edelleen jotain ihme mölinää,että josko ne menkat ei sieltä alkaiskaan ^_^

Pakko viel laittaa,että mun laskettu aika _olisi_ 31,12 :) ihan siellä viimosena,mutta kuhan täs nyt kattelee mitä tapahtuu..

Täällä kans on yksi kun odottaa testin tekoa... :)
Normaalisti testin näkisi jo mutta 2 ensimmäisen lapsen kanssa opin että mun tapauksessa pitää oottaa viikko pidempään ennen kun näkee todellisuuden testissä...:( Menkkoihin ei oo luottamista mulla... :S (Tulee vähän miten lystää.)

Mulla pitäis olla LA 24.12 Menkkojen laskusta ja ovulaatiosta 23.12

Mun tekis mieli tehä jo tänään testi,mutta ei vissii oo järkee,nyt kp 23/28,vai voisko olla mahollista että tulos näkyis jo tai ainakii haamuviiva..? :o koska mulla jatkuu edelleen alavatsas sellain menkkamainen tunne.. Niin mikä kp sulla m-inski on nyt? :)

Ilmeisesti 28/28 ? En oikee viel hallitte näit ovulaatio juttuja..:D vaikka 2 lasta on ni oon hukassa kun tämä on ensimmäinen lapsi kun tarvii miettiä..:D Pojat tuli molemmat vähän odottamatta.

Nonii mullaki vähä täytyy miettiä :D munki lapsi kohta 3-v mutta en mä vaan muista sinne asti enää että millasta oli :D ja oliko mitään,jokainen raskaushan on erilainen :o :) no mun normi kiertopäivä on 28 ja nyt on se 23 päivä ja maanantaina ne menkat pitäisi alkaa..ei pitäis manailla tai muuten ne alkaa :D

Mulla alko tänään menkat eli taas menee eteenpäin pikkusen saanti.. :D onneks tuo nuorempi pajo on viel 10kk eli suhteellisen pieni. :) saa tarvittaessa sitä pitää vauvana.

Pahoittelut tädistä JMH.

Babaytoy, pidän peukut pystyssä, että täti pysyy poissa. :>

Onnea haikara! Ja paljon tarrasukkia. ^^

Pahoittelut m-inskille myös tädistä.

En taas ymmärrä kehoani. Eilen pyyhkiessä tuli paperiin sellaista limaa, minkä tulkitsen samanlaiseksi kuin muut on kertoneet ovisliman olevan. Mutta niin sitä tuli vähän tuolloin viikko sittenkin. Nyt tosin enemmän. Nyt en sitten ole varma, kumpana päivänä ovis ehkä oli ja koska tädin pitäisi sen mukaan tulla tai mieluummin jättää tulematta. :scratch Ja voi pöh, jos täti tulee melkeen viikon myöhässä.

Huomenna on se päivä !! Mua jännittää ihan sikanaa,että alkaako ne menkat vai ei. Tein vissiin keskiviikkona testin JO vaiko torstaina...hemmetin hoppuilija -_- mutta siis,huomasin tekovaiheessa että testitikku (sellain pieni halpis testi) oli taittunut ja kun olin odottanut sen 3 minuuttia,testissä ei näkynyt mitää,se oli siis viallinen,no sitten vähä painoin siitä virtsakohdasta nii rupes valumaan sinne testiosalle sitä,mutta negaahan se siinä vaiheessa näytti,olin pienesti pettynyt mutta aattelin,että "Menkkapäivä on vasta maanantaina,liian aikasta tehdä testiä"..huomenna pitää käydä ostamassa uus testi,jos ei oo aamulla alkanut (Toivottavasti ei helähä kesken koulupäivän pöksyyn!) -_- Tissit on hirmu kipeet,herkät..ja todella isot..en muista sanoinko teille siitä repäisykivusta mikä taisi tulla tiistaina kun käänsin kylkeä nukkumaankäydessäni? Alavatsassa oikealla puolella..Pakko vähä laittaa tähän noita kiertopäiviä..

Tammi-Helmi 25/28
Helmi-Maalis 29/28
Maalis-Huhti 27/28

Oho,eipä mennäkkää ihan tasasella noitten kanssa :o mutta siis noiden mukaan mulla pitäis alkaa joko tänään,huomenna tai tiistaina menkat,kun on tollasii päivän heittoi ! Kiva...mä luulin,että ihan ajallaa menee mun kierto,ja paskat näköjää. No ei auta kun ootella,mutta huomenna ois se 28/28. Wish me luck !

Siis mulla on ollut tammikuussa KAHDET menkat ! :eek: tajusin kun kattelin ja laskeskelin uudestaan. Toi kierto tammi-helmi on oikeesti tammi-tammi,kun 7.tam alkoi ja seuraavat alkoi 31.tammikuuta..onks muilla menny tollee?

Merkkasin nyt kalenterii sitte jollee tietyille aikaväleille milloin menkat saattaa alkaa..ton kierron mukaan mikä mulla on tammikuusta ollu,eli joko 3.päivää ennen odotetttavaa kk päivää ja odotettavan kk päivästä yks eteepäin nii eipä tuu pettymykseen sitte tai mitenkää ylläriin jos menkat alkaaki monta päivää ennen tai päivää myöhemmin..normaalisoituis prkl ! :BangHead

Mulla alkoi kanssa helmikuussa helmikuun 1. päivä ja 22. päivä (21 päivän kierto osui).

Ja joo, täti on eufemismi. Englanniksi 'aunt Flo' (flow = vuoto), suomessa oon kuullu käytettävän myös täti Monikaa (moonikset = kuukautiset, myös lastenlaulun mukaan). Helpompi puhua kuukautisista esimerkiksi lasten kuullen kun lapset tunnetusti aika estoitta toistaa kaiken kuulemansa niin eipähän tartte olla korvat punaisena kaupan kassalla. Minusta ihan nätti ilmaisu, vaikka vähän hassu, kun palstalla aikuisten kesken puhutaan. :)

Aa,nyt ymmärrän kiitos :)

Omituista..mulla kun ei viime aikoina oo menkkojen alettua ollut mitään menkkakipuja,mutta siis nämä mistä olen valitellut on kestänyt reilun viikon,ellei 2 viikkoa ja se on aaltomaista. Tänään viimeksi ja tälläkin hetkellä välillä tulee niitä "menkkakipuja" ja kokoajan pelkään että hölähtää housuun,kun huomenna niitten kuuluisi alkaa..mutta kun mulla aikoinaa on ollut menkkakivut ja menkat alkanu,se kipu on kokoaikaista,tämä ei..tulee vihlaisuja,kipuaaltoja ja sitten taas loppuu ja saattaa palata pienenä takaisin. Oon kokopäivän lukenut täältä kaikkien kokemuksia ennen menkkoja olevista "menkkakivuista" ja ne ovat johtaneet raskauteen..oireet on aivan samat kun mulla on nyt..yhessä vaiheessa itkinkin,että voisko olla mahollista että mulla on tärpännyt.. :') mutta toivon,että huomenna kaikki selviää..tässä iltapäivällä ja iltasella on tuntunu että housuu valuu jotain mut oon heti kattonu housuihin mutta se on nestemäistä /vesimäistä valkovuotoa..Huh,väri saakin tässä vuodossa pysyä valkosena :____D Miten muilla sujuu? :)

Viime kierrossa harmittelin täällä kun menkat alkoivat, mutta nyt tänään tein testin ja sain haaleamman, mutta kuitenkin selvästi näkyvän plussan! :) Käsittämätön tunne.. Yritän vielä olla innostumatta liikaa ja oman mielenrauhan vuoksi käyn tänään vielä hakemassa digitaalisen testin.. :) Lokakuisen keskenmenon jälkeen on vähän pelokas olo, mutta toivottavasti kaikki menee hyvin ja jotain todella kasvaa sisällä. :)

Onnea muille plussanneille!<3

Onnea Lumi! ^^ Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin.

Mikä siellä on tilanne Babaytoy? Noi oireet kuulostaa kyllä lupaavalta...

Täällä ei mitään sen kummempia. Oireita tai "oireita" on taas. Mut en uskalla luottaa, en ennen kun nään plussan testissä. Huimausta, nälkää, janoa, vessassa hyppimistä, vilua ja vatsan nipistelyä kuvittelen olevan. kp 27/30-? on menossa.

Onnittelut Lumi. :)

Vargynja Tosiaan,koko eilis päivän ja illan tuli niitä "menkkakipuja",mutta mitään ei tullut housuihin ^_^ Tänään aamulla ei ollut mitään tullut housuun ja laitoin varmuuden vuoksi siteen housuihin ennenkun kouluun lähdin ja välillä kävin vessassa katsomassa tuliko mitään,jos tuntui että jotain tuli,mutta sekin taisi olla valkovuotoa,tähänkään mennessä ei mitään ole tullut :) Terkkarilla kävin kanssa kysymässä että onko mahdollista että olisin ja että tänään kuuluisi alkaa menkat,hän sanoi että suosittelee odottamaan kaksi viikkoa vielä testin tekemiseen jos menkat eivät ala niin pois suljetaan väärät plussat ja väärät negat,että silloin hormonia olisi tarpeeksi virtsassa,mutta sanoin että Onko mun vielä ootettava kaksi viikkoa kun oon odottanut tätäkin päivää kun kuuta nousevaa??!! :confused: sanoi laittavansa lähetteen terveyskeskukseen,että menisin kahden viikon sisällä antamaan virstanäytteen....-_- Teen kyllä kotitestin huomenna tai ylihuomenna jo,jos menkat ei ala ja testi näyttää negaa niin menen terkkulaan. Muuten on aika hyvät fiilikset tästä,saattaapi alkaa huomenna mutta toivon ettei.. ;) Mulla muuten kanssa tota palelua eileen oli ja muuten oli naama ihan punanen ja lämmin (mietin niitä lämmönnousujuttuja?),vessassa käymisessä en oo huomannut mitää poikkeevaa..tulis niitä plussatuulia meille muillekin !! :smiley-angelic005

Eipä se viiva sitten vahvistunutkaan... :( olisko ollut sitten kemiallinen tai muuten virheellinen. ainakin negatiivista testiä oon nyt tehnyt. eikä kehon tuntemuksiin kuulu millään muotoa että olisin raskaana... ja omien laskelmieni ja vaun laskelmien mukaan vasta pvänn kuluttua raskaustesti voisi näyttää positiivista. onko täällä muista kellä pitkä kierta normisti?

Eipä se viiva sitten vahvistunutkaan... :( olisko ollut sitten kemiallinen tai muuten virheellinen. ainakin 5 negatiivista testiä oon nyt tehnyt. eikä kehon tuntemuksiin kuulu millään muotoa että olisin raskaana... ja omien laskelmieni ja vaun laskelmien mukaan vasta pvänn kuluttua raskaustesti voisi näyttää positiivista. onko täällä muista kellä pitkä kierta normisti?

Mulla on tänään ne menkat päivän myöhässä. Kävin hakemassa testipaketin jossa on kaksi. Toisen niistä teen 4h päästä,jotta sitä hormonia ehtiny kertyy sinne (jos sitä on siellä ollenkaan) ja jos näyttää negaa niin uudestaan 48h kuluttua..ärsyttää tää 4h oottaminenkii ! :D

kizu oisko sulla pitäny menkat alkaa jo vai ootko tehnyt etukäteen nuo negatestit?

Siis...silloin kun käytin hormonaalista ehkäisyä kierto oli jämpti ja kk alkoivat 15pv aina. ennen hormonaalista ehkäisyä kk:set alkoivat jämptisti kuun loppussa. JOS kiertoni oli sama kun 15pvä. menkat olisi myöhässä. jos kierto on palannut takaisin "normiin" niin eivät ole vielä myöhässä. täällä lopetettu ehkäisy tammikuussa. keirto ollut aika tarkka. viime kk:set tosin venähtivät ja alkoivat vast kuun loppupuolella.

toivottavasti joku jtn ymmärtää tästä sepustuksesta :D

Takaisin