tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
appu ovishan on limasista päivistä viimeisenä limapäivänä,julkasinki tossa aijemmin kuvajutun noista limoista (ällöö mut itselle siitä oli apua) viime kierrossa jossa tulin raskaaksi niin seksiä oli vähemmän kuin aijemmissa kierroissa juuri tollon oviksen aikaan..
ommk mä join viimekierron greippimehua ja luulin että ovis olis ollu aijemmin. valkovuoto runsaantu toooosi paljon, noin viikkoo aijemmin ku norm. ja siksi luulinki sen olevan aijemmin mut olikin sillonku piti. mutta raskaaksi siinä kierrossa tulin joka tokikin päätty. mutta tästä huolimatta mehut otettu taas käyttöön :)

Voimia etklle! Pääsitkö käymään lääkärissä jo?

Miten noitten ovistikkujen kuuluu toimia? Mulla oli nyt pe ja la se testiviiva huomattavasti tummempi ku normaalisti, mutta ei ihan niin tumma ku se kontrolliviiva. Nyt tänään ei ollu testiviivaa melkeen ollenkaan. Eli kuinka monta päivää se viiva pitäis näkyä tummempana ja voikohan se olla sitte ovulaatio jos se viiva ei ole ihan yhtä tumma?

Vehnä ei ne mua tarkistukseen pyytäny.. kun tavaraa tuli ihan kiitettävästi ulos :/ mutta jos kipuja olis tullu niin sitten olis pitäny mennä päivystykseen. 4 viikon päästä tehdä r-testi ja jos negatiivinen niin kaikki ok mut jos positiivinen niin soitto neuvolaan. eli näillä mennään.  

HYVÄT JOULUT KAIKILLE :)

Hyvää tapaninpäivää kaikille :)

Joulu oli ja meni mukavasti, rauhallisesti syöden ja katsellessa lasten riemua lahjojen kimpussa.
Ja tietysti sitten iltasin miehen kanssa pidettiin toisiamme hyvänäemoticon
Nyt olis menossa kp 13/27, tärppipäivät ja kyllä on hommailtu sen eteen et plussa saatais, viellä pari iltaa ainakin "töitä" tehdäänemoticon Kohta alkaa taas se älytön ressaaminen et onko vai ei... Tilasin jo testejä valmiiks, eli nyt olis neljä herkkää ja yks marketin testi valmiina, kun nyt sit jaksais odotella järkevään aikaan sitä testausta, mut luultavasti sitä taas pimahtaa ja testailee ihan liian aikasin....

Hyvää joulua kaikille! Onhan se joulu vieläkin, vaikka aatto on jo mennyt. Toivottavasti kaikilla on ollut mukava joulu. Mulla välillä pisti mielen haikeaksi kun ajattelin, että jos ensimmäinen raskaus olisi kestänyt, niin tämä olisi ollut ensimmäinen joulu pienen kanssa ja jos toinen, niin olisin ollut jo kovasti isomahaisena tässä vaiheessa... Mutta nyt ilmeisesti alkaa myös hyvät päivät sen suhteen, että toivottavasti ensi jouluna meitä olisi yksi enemmän. Nyt olemme sukulaisissa joulureissulla, huomenna palailemme kotiin, jossa pitäisi postilaatikosta odotella ovistestejä, kokeilen nyt ensi kertaa niitä kasettimallisia. Toivottavasti!

moikka kaikille :)
mitäpä tänne kuuluu? joko ovikset pongattu? itellä kp 11 menossa ja ajattelin tosiaan etten tota ovista tikuttelis tässä kierrossa mutta jotenki mielessä kaivelee että pitäiskö sittenki. mehut ja helokit km:ta huolimatta alotettu :) mieli jotenki rauhoittunu ton ikävän asian tiimoilta, tokikin seuraavassa raskaudessa se pelko on varmasti persuuksissa niin kauan että tiedän varmasti kaiken olevan kunnossa..isosysteri oli käyny 4D ultrassa ja näytteli kuvia,onnellisin mutta haikein mielin niitä kattelin,toivottavasti omia kuvia sais sitten katsella alkuvuodesta x)

Heippa! Hyppään tähän ketjuun mukaan tuolta keskenmenojen puolelta.

Eli kakkonen haaveissa, ja takana keskenmeno viikoilla 9+0 (huomattiin 10+2). Tämä toivottu kakkonen sai alkunsa heti häidemme jälkeen syyskuussa ja keskeytyi marraskuun alussa. Meillä on siis esikoinen Ella 1v 5kk.

Nyt on yhdet menkat ollu välissä ja lääkäriltä lupa hankittu uuteen yritykseen. Mulla oli tapaninpäivänä ovis, selkeet limat tuli. Joten en oo tikutellut lainkaan, kun omasta mielestä tunnen kroppani hyvin ja menkat on järkyttävän säännölliset olleet aina :)

Peittoja heiluteltiin 26. ja 28 päivä ahkerasti, joten nyt vaan toivotaan että pienen pieni elämä olis saanut alkunsa.

Toki toi keskenmeno hillitsee onnea, koska jotenkin nyt on konkretisoitunut tuo 12. viikon rajapyykki.

Mutta plussatuulia tänne kaikille :)

Ovikset oli ja meni, nyt kp 16/27 ja alkaa se rasittavin vaihe, eli odottelua ja jännitystä et onko mitään tapahtunut..... Testejä on kaapissa nyt 5 kappaletta et saa nähä kauan maltan odottaa niiden kanssa....

Heippa kaikille pitkästä aikaa :) Meillä joulu meni oksennellessa ja niinpä se oviskin taisi mennä ohi :/ Tein kuitenkin ovistestin kp 17 ja oli täsmällään saman vahvunen viiva, ku edellisessäkin kierrossa samaan aikaan ja edellisessä kierrossa ovis oli kp16... peittoja päästiin kuitenkin vähän heilutteleen tona pvänä, mutta empä elättele mitään toivoa tästä kierrosta, ku ne heilu vaan tona yhtenä pvänä.. tiedä sitten sattuko oleen oikea päivä. 

Tsemppiä kaikille tähän kiertoon! toivottavasti saatais plussia :)

Minä taas oon aivan sekasi omasta kropastani...perjantaina ovistikkuun tuli mielestäni tummat viivat mutta oireita tuntuisi alkavan vasta nyt ja jos kierto sama kuin ennen niin oviksen pitäis tulla vasta nyt alkuviikosta...noh, jatkan vielä varmuudeksi tikuttelua, mutta ei tästä kropasta saa vieläkään selkoa. Keskenmenon jälkeen minulle ultrattiin monirakkulaisuutta munasarjoissa joten johtuisiko tämä sekavuus sitten siitä?? Kovin positiivisella ololla en tästä kierrosta nyt siis ole minäkään... Mutta tsemppiä kaikille ja toivotaan että positiivisia tuloksia saadaan piinailun jälkeen :)

Mä tässä ihmettelen omaa ovistani, siis keskiviikkona (26.12.) aamu alkoi runsailla ovislimoilla, ja vieläkin jatkuu, tosin vaan huomattavasti pienemmillä. Vessassa pyyhkiessä paperiin jää limaa. Nyt siis menossa kp 17/28. Ja tän vaun laskurin mukaan ovis olis ollu pe 28.12.

eli mites teillä muilla on näiden ovisten kans ja kuinka limasia ovat?

Anteeksi tosiaan suoruuteni, mutta tätä olis hiukan hankala kiertoteitse selittää :D
Joten koittakaa kestää.

Nannannaa mullakin ovis alkaa niin että ensin on tooosiii runsasta limaa ja pari pvää saattaa olla niukempaa mutta kun oon tikutellu niin mulla ovis + näyttää kaikkina päivinä ja ovishan tapahtuu viimesenä limapäivänä. meillä se etu on siinä että limaa tulee useina päivinä kun joillakin se ovis voi mennä ihan tunnissakin ohi. mulla tosin ton greipin ansiosta limat on niin runsaat että saa petipuuhussakin oikeen varoo ette isännän vehe luista väärään reikään :DDDD jos on epävärma tosta oviksesta niin suosittelen tikkujen käyttöö,ei tarvi epäillä että koska se sit olikaan.
 itellä tänään kp 13 ja r-testi saatu negaksi, onneksi näinki pian km:n jälkeen. ajattelinki että jos sitä yrittäis pitää sen joka toinen pvä senssit kun en tiedä tapahtuuko ovista tässä kierrossa ollenkaa. hyvät vuoden vaihteet kaikille :)

Kiitti etk vastauksesta. Nyt sitten loppu eilen illalla limailut, joten nyt vaan odotellaan kuinka on käynyt. Tänään hankin apteekista noita Apteekin omia testejä 2kpl, joten tars malttaa reilu viikko ennen kun voi alkaa metsästää plussaa :) Maltankohan :D

Ja itseensä ihan huvittaa tää oma "haluan olla raskaana"-fiilis. Kun lauantai-iltana turvotti ihan hirveesti, olin et nyt se varmaan kiinnittyy siellä ja yllättäen pahat hajut (biojäteastia, päivän vanha tonnikala jne) on alkanut ottaa nenään ihan hirveen pahasti. Yökkäilyä ihan tullut. Mutta onko sitten pään sisäinen juttu vai oikeesti raskaana ;)

Iloista vuoden vaihdetta kaikille :)

Mulla on nyt kanssa ollu pari päivää sellasta nipistelyä alavatsassa mitä ei ole normaalisti ollut ja nyt on just viikko menny oviksesta. Olisko sitte niitä "kiinnittymiskipuja" vai luulenko vaan omiani :) Nyt on kyl vähän enemmän sellanen tunne että josko sitä oliski nyt raskaana, mutta mene ja tiedä?!?!  Voipi olla luulosairautta mutta toivon parasta! Loppuviikosta varmaankin asia selviää..

Tsemppiä muillekkin alkuvuoden testailuihin ja hyvää ja vauvojen täyteistä uutta vuotta 2013!

Heippa kaikille!

Mulla on ollut kohta kuukauden läppäri pois käytöstä ja tuo kännykän mobiilisovellus ei anna viestejä kirjoittaa... 

Ensimmäisenä pahoittelut etk:lle... :( Ei oikein löydy niitä oikeita sanoja tuommoiseen tilanteeseen. Paljon plussatuulia sinne!

Ovislimoista sen verran, että mullakin kestää "limapäivät" 3-4 päivää, yleensä oviksen bongaan siitä, että jommalla kummalla puolella munasarjoissa tuntuu semmoinen 5 sekunnin repäisy ja joko samana tai seuraavana päivänä alkaa todella runsas liman hulahtelu joka kestää 2-3 pvää, neljäntenä yleensä jo vähentynyt. Limaset jutut meillä. :D

Tänään kp 26/28 menkkatuntemukset ovat alkaneet eli rinnat aristaa, naama kukkii ja alavatsaa turvottaa... Unohtamatta tietenkään niitä limoja! :) En uskonutkaan mihinkään "joulun ihmeeseen" (me oltiin siis työn vuoksi eri paikkakunnilla koko otollinen ovisajankohta , seksiä mun laskujen mukaan siis 4-5 pvää ennen varsinaista ovulaatiopäivää vaikka oireet alkoikin jo seuraavana päivänä). Tammikuussa sitten taas uutta yritystä kehiin! :)

Toivottavasti saamme pian lukea täällä plussauutisia, antaa toivoa tähän yritysvaiheeseen! :)

Ja hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Hyvää uutta vuotta kaikille!! Toivotaan että se on plussien ja vauvojen täyttämäemoticon

kp 21/27 Ei mitään havaittavissa mihinkään suuntaan. Toisaalta oon koittanut olla ajattelematta mitään oireita, oon huomannut et ne ei kuiteska pidä paikkaansa. Viime kierrossakin oli olevinaan vaik mitä ja pyh... parempi vaan odotella testin tulosta :)

Hyvää ja plussien täyteistä uuttavuotta minunkin puolesta :) täällä ovulaatio on testien perusteella mennyt ja kivutkin oli, mutta aamulämmöt ei ole nousseet :( että ehkä sitä ovista ei sitten kuitenkaan tapahtunut?? Onko kenellekkään koskaan käynyt näin? Päätin että maksoi mitä maksoi niin seuraavalle kierrolle ostan clear bluen digitaalisia testejä niin ei tarvitse miettiä päätä puhki niiden viivojen kanssa että ollakko vaiko eikö.

Täällä olis yksi jännääjä lisää.
Soutaa ja huopaa tunteiden kanssa,ensi hinku ja vinku ja sit kun mahdollisuus,vois ehkä peruttaa koko homman....
Elikkä hetkenhuumasta jäi ehkäisy just oletetun oviksen aikaan.Nyt kp 28/36 ja muka oireita riittää ;)
Monta lasta jo entuudestaan,nuorimmaisen jälkeen ehti tulla 2 kuukautiset ja jos nyt tuli lottojättipotti,ikäeroksi tulee niukkanaukka 1v5kk.
Helposti raskautuvaa sorttia olen,joten paniikki nousee ja nousee ja nouseeemoticon

kp 23/27 ja aamulla hätähousuna testasin, sanoisin et viivanpaikka... maanantaina sit uudestaan....

Takaisin