tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vuoto loppunut tältä erää. Laskurin mukaan ovis olis 20.päivä ja hedelmälliset päivät 17-22.1. Eli paaaaljon pupuilua emoticon

Minulla on pillereiden lopettamisen jälkeen tullut yhdet luonnolliset kuukautiset, kierto oli 23pv. Aiemmin siis pillerit käytössä ja kierto siis 21pv pillereitä 5vuotopäivää olisiko siis kierto 26pv, vai lasketaanko ne kaksi "välipäivää" jolloin ei ole vuotoa eikä pillereitä.. eli 28pv...? No joka tapauksessa nyt on siis 2. luonnollinen kierto menossa ja KP 27, olen vähän hukassa tämän kierron vuoksi siis enkä oikein uskalla ajatella mitään. Olen kuitenkin päättänyt että jos tälläviikolla ei ala vuoto, niin sitten ostan testin.. toisaalta taas voisin ostaa sen heti, periaatteessahan on mahdollista että se näyttäisi plussaa, mutta pelkään tulosta, oli se sitten kumpi vain, ( plus vai miinus) en uskalla testata. En tiedä mihin päädyn.. En kait voi loputtomiinkaan odottaa.. Lapsi on kyllä toivottu mutta tämä "nopeus" nyt vähän pääsi yllättämään :) odottelen vielä jonkun tunnin (päivän)..

En kuollaksenikaan muista mitä kierto oli ennen pillereitä, söin niitä kuitenkin 8vuotta säännöllisesti...

sykerö kiero lasketaan kuukautisten ensimmäisestä päivästä seuraavien menkkojen edeltävään päivään. eli kp1 on menkkojen ekapvä ja esim. kp28 on kierron vika päivä jos menkat alkaa seuraavana päivänä :) meniköhän monimutkaseksi :D

Kirjoitukseni saattoi vaikuttaa hiukan epäselvältä, mutta siis ongelma ei ole siinä osaisinko laskea kiertoa, vaan siinä, etten tiedä kuinka pitkä luonnollinen kiertoni on. Enkä sen vuoksi siis tiedä milloin uskaltaisin testata.. No, eilen kuitenkin käytiin ostamassa pari raskaustestiä niin onpa valmiina sitten kun hermo pettää odottaa kuukautisia. Jostain olen lukenut että yleinen vaihteluväli menisi jonnekkin 35päivälle asti.. mutta taidan pitää omaa  deadlinea lauantai aamuna.. lauantaina olis siis kp32..

Kuukauden mittaan on ollut jos minkälaista omituista tuntemusta tiesmissä. Mutta näin epäluuloisena en (uskalla) uskoa että viittaisivat raskauteen. "Pessimisti ei pety" :D

sykerö mikä kp r-testissä sanotaan että jos kierto on epäselvä niin testi kannattaa tehdä pisimmän kierron mukaan. eli sullako olis tänään kp28? luulisi testin näyttävän la jos on näyttääkseen :) itse kun pillerit jätin pois niin 3 kierto oli 47 :/ pilsujen jälkeen se voi olla mitä vaan :D toivotaan plussaa! :)

Eilen petti hermo ja tein testin, negatiivista näytti.. Nyt on 30.kiertopäivä eikä vieläkään kuukautisa kuulu..

Malttia Sykerö. Voi olla, että on vasta kiinnittynyt ja ei vielä ole hormoonit niin voimissaan, että testiin riittäisivät plussaa antamaan. :)

Itsellä on nyt ne hedelmällisimmät päivät takana kalenterien väitteiden mukaan. Olin lapsen kanssa viikonloppuna vanhemmilla ja sunnuntai iltapäivällä tuli niin pahoinvoiva olo kun katsoin miten lapsi söi xylitol-pastillia, että vetäydyin ottamaan happea toiseen huoneeseen.

Nyt on ollut maanantaista lähtien alavatsalla menkkamaista kipua. Välillä voimakasta, välillä lievempää. Lisäksi unettaa, on vähän etova olo, välillä on kylmä ja välillä kuuma. Saa nähdä miten käy. Tuleeko norovirus, flunssa vai plussa. Pari viikkoa pitää jaksaa odottaa, että kierto olisi siinä pisteessä, että näkee miten tässä nyt sitten kävi.

Olo on rauhallinen - tooodella rauhallinen. Ehkä se johtuu vaan tästä väsymyksestä. :D

huomenta! mitäs tänne kaikille kuuluupi? KatV,Mira85?? teistä ei oo kuulunu pitkään aikaan :)  minä kun luulin jo että ovis olis tapahtunu mut ei se sit ollukkaan. eilen aamuna kaupassa käytyäni ajattelin että miten kävelyn tärähtely tuntuu niin vasemmalla munasarjassa, tein sit huvikseni ovistestin ja ihan viininpunanen viiva tuli ennenkun pissa kerkis edes loppuun asti.kivutkin tuli sitten perässä :/ onneksi kumminkin iltaan mennessä helpotti niin saatiin edes jotenki hyödynnettyä.. niin ja tänään kp 33 eli pikkusen hormoonit sekasi.

Eipä tänne kummempia, ovis pitäs laskurin mukaan olla tänään, mut viellä ei ainakaan
mitään tuntemuksia, illalla sitten jos laittais matkalaisia menemäänemoticon

Voi pettymys. Ovulaatio tuntui eilen ja mies on viikonlopun poissa, tänään myöhään tulee takaisin. Oltiinhan tuossa torstaina että mahkut on mut taitaa parhaat hetket mennä just ohi. Kaks päivää etuajassa. No tuleepahan tätikin sit toivottavasti aikaisin ni uutta yritystä jos ei ny oikein tuuri käy.

Haudihou! :)

Täällähän minä taas! oli tuossa alkuvuosi ja oikeestaan loppuvuosikin niin ressaavaa aikaa parisuhteessa, et on jääny yritykset kokonaan emoticon Ehkä se tästä taas alkaa elämä hymyileen, peitot heiluun ja tikut käyttöön :D

Mulla olis tänään kp15 ja oviskin lähenis.. tän laskurin mukaan huomena, mut yleensä se on heittäny yhellä päivällä. Tässä vaan nyt ensin tarvii saada asiat täysin selväks ennenku edes ajatellaan uudestaa :/

Tsemppiä teille kaikille tälle kierrolle! ehkä mä pomppaan mukaan viä uudestaan lähiaikoina! :)

Onkohan normaalia (kuinka epänormaalia?) kun nyt toiset "luomu" kuukautiset pillereiden jälkeen (tai kuvittelen ainakin että ne on kuukautiset). Ei ole kirkkaan punaista vuotoa tosiaan ollut viimekuukautisissa eikä nyt näissä toisissakaa. Ruskeaa niukahkoa vuotoa viime kuussa 4pv.. yleensä on kyllä ollu iha normaalit ja vain punaiset..

Nyt itseasiassa kun mietin asiaa tarkemmin niin tällä kerralla ruskeaa vuotoa on ollut vain la-su..

APUA en tiiä mitä teen!!

Gyne ohjeisti tikuttamaan ovista eilen ja tänään. Ultrassa näytti maanantaina siltä, että parin päivän sisään alkaa tapahtua. No, tikuista ei taaskaan mitään hyötyä, tuntemuksia kyllä on. Tänään pistin ohjeistuksen mukaan Pregnylia ja nyt ainakin pitäis alkaa tapahtuun... Seuraava ohjeistus olis sitten peiton heiluttelua rennolla meinigillä ja mahdollisimman paljon :D.
Nyt olis ihan kiva onnistua, koska mies lähtee ens viikon lopulla ja on kuukauden pois... :(

moikka!
mitäs tänne? itellä kp40 ja dpo 8 ei jaksais odottaa.......
lämmöt huitelee tuola 36,8-36,9 joten ei auta kun jännitellä että mitä tapahtuu x) niin ja suosittelen greippimehun juojille ihan kunnon greippejä,on muuten erittäin hyviä :D

Etk: minä jännään sun mukana täällä :) itsellä eilen vihdoin se kp1 ja kierto venyi 46 päivään...eli ovulaatio oli silloin myöhemmin niin kuin ajattelinkin. Mutta tästä on hyvä alkaa taas uudestaan :) kaikille tsemppiä, missä vaiheessa sitten kukin meneekin!

kp 21/26 Tänään tilasin raskauskeijusta herkkiä testejä, eli jos tulevat huomenna niin sitten ylihuomenna vois testaaemoticon
Mutta niin kun toisaalla kirjoitin niin yritys jäi aika vähäiseksi tässä kierrossa, väsymys ja kiireet ollut kiusana.... Mutta sittenhän sen näkeeemoticon

Takaisin