Etk: Oon hurjan pahoillani keskenmenosta :(
Noh, mulla oli nyt ovis viikon myöhässä! Ja tietenkään mulla ei ollut minkään sortin ovistestejä, enkä päässyt edes ostaan tän jouluhärdellin keskellä. No tän viikon keskiviikkona huomasin limaa jonkin verran ja torstaina holahti housuihin asti aika kunnolla. Totesin sitten oviksen "tutkimalla" limaa. Ällöö. (sorry, että puhun näin suoraan). Mut en ollu varma oliko ovis sillon to vai esim pe vai jo sillon ke. Torstai-illan liman mukana oli jonkin verran "läpinäkyvää". No seksiä oli sitten pe iltana (eilen) ja sitä ennen edellisviikon sunnuntai-iltana, eli neljä päivää oli taukoa seksistä (mies kipeä). Niin missasinkohan nyt ton oviksen? Ainakaan siittiöitä ei varmaan ollu jemmassa? Oon varma ilman testejä, et ovis oli niinämain, koska aina oviksen aikoihin muhun sattuu seksin aikana jonkin verran ja sit tietty lima oli jonkin verran läpinäkyvää. Mut en nyt tiedä oliko ke, to vai pe vai peräti tänään. No seuraavan kerran onnistuu seksi vasta su. No ei voi mitään, jos missasin. Olipahan yhtenä oviksen mahdollisista päivistä seksiä.