tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jenna90 mulla oli kaks ensimmäistä kiertoa pillereiden jälkeen aika säännölliset 33 ja 34 pvä, sit kun ei tärpänny niin kierroksi tuli 47. viimeisinkierto oli 37 ja sit jäikin kokonaan :) tollon kp 47 soitin neuvolaan niin sanoivat että menkat voi olla normaalistikkin puoli vuotta pois, ja käskivät vaan odottaa. uskon että stressasin vaikkei tosiaan siltä tuntunukkaan.

Moi. Kysympä täällä saman kysymyksen, kun tuolla toisellakin palstalla. Jos täällä joku vastaisi tai tietäisi. Eli: Jos edellisenä iltana on ollut seksiä ja seuraavana päivänä tekee ovulaatiotestin, niin vaikuttaako mahdollisesti virtsan mukana tuleva sperma testitulokseen? Meillä siis seksiä (en nyt muista päiviä) edellisenä iltana ja seuraavana päivänä tein ovistestin ja huomasin heti, että virtsa oli sameampaa (oletin, että joukossa hieman spermaa) ja testitulos näytti, että viivat olisi molemmat tummia.

Kiitos, jos joku vastaisi :)

Juuri tuossa yöllä mietiskelin kun ei uni tullut kun tulee päivä unia torkuttua aina kun mahdollista niin kostautui illalla :) Niin esikoistani kun odotin ja kävin verikokeessa niin sanovat negatiiviseksi mutta taisin sillonkin vielä viikon odottaa niin kas kas positiivinen sieltä sitten tuli. No ei pidä vielä heittää toivoa kaivoon. Minulla ei ole koskaan ollu vaikka pitkiäkin akoja syönyt pillereitä niin kierroissa mitään häikkää ennen. Nyt en montaa kuukautta syönykkään pillereitä kun keskenmenon sain alkuvuodesta ja kesällä jätettiin jo ehkäsy sitten pois. No odotella vielä ja pyyttää sit verikoe missä näkyy se hcg arvo eikä vain onko pos vai neg. Minulla ollu aina vähän hitaan puoleinen se hormoonin nousu. :D :) 

appu  eikait sen sperman pitäisi siihen tulokseen vaikuttaa mitenkään,tai jos vaikuttais niin sehän tarkottais että sun miehelläkin on ovulaatio :D eihän miehillä oo naishormooneja?

En ole kokeillut helokkikapseleita, pitäis varmaan ostaa sellasia. En ollu kuullukkaan niistä ennen kun vasta täällä. :)
Nähtävästi ollaan suunnilleen samoilla kiertopäivillä Mira85 ja KatV joten saadaan yhdessä jännitellä alkuvuodesta jos saamme syysvauvat vai meneekö pidemmälle :)

Toivottavasti Jenna90 sieltä tulee se plussa!

Minullakin tänään kp8.... Aika matelee! :) millon meinasitte alkaa mahdollisesti tikuttamaan te jotka samoilla kiertopäivillä suunnilleen menette? Itsellä vaan kierto ollu 36pv niin ei ihan aikasin kannata alottaa.... Tympäsee tuo pitkä kiertokin kun pitää oottaa aina niin kauan seuraavaa yrityskertaa. Nyt ovis tod.näk kuitenki sattuu loman ajalle mikä on ihan kiva :)

Mä aattelin alkaa tikuttelemaan kp11 tai 12... viimeks bongasin oviksen kp15.

Nyt vaan suunnattomasti ihmettelen, kun pahaolo ei oo lähteny minnekkään, rintojen arkuus ei oo lähteny minnekkään. Ja menkat alko 11.päivä ja loppu 15.päivä, tänä aamuna alko taas tihkuttaa?? mitähän tää nyt voi olla. Koskaan oo tällästä ollu.

Onko muilla kokemusta?

Ootko Mira85 tehny raskaustesiä? Jos oot sittekki raskaana? Mulla tuli esikon kanssa kahet menkan tapaset. Vuoto ei ollu kovin voimakasta ja kierto oli menny sekasin. Luulin keskenmenoksi, mutta sit menin päivystykseen ja siellä tehtiin ultra viikolla 10 ja siellähän se pieni sydän sykki <3

mira85 kannattaa tehdä se testi, ja jos tiputtelu jatkuu niin pirauta neuvolaan ja kysäset asiaa.  

Tein testin ja negatiivinen se oli vieläkin :/ Kerkes jo käymään omassakin mielessä uudestaan, et josko sittenkin. Ehkäpä soitan neuvolaan jos vuoto jatkuu... Inhottavia juttuja!

näinpä näin... tämä raskaus taisi menna sitten kesken :´(((( eilen illalla tuli tasasin välein menkka/supistelukipuja. 10 illalla käytin koiran vielä pihalla kun tunsin että alko vuoto. harmittaa ihan hirveesti, jotenki toi keskenmeno kaiveli muutenki mieltä kokoajan kun se on niin yleistä. odotan että kello lyö 8 ja soitan neuvollaan jos pääsisin tarkistukseen kun on sopivasti lääkäripäivä.

Täällä kans alkoi ihmeellinen vuoto. tuli ensin vaalean punaista ja nyt limaista veristä vuoto. yhden siteellisen verran mutta muuten vain vessassa käydessä? onko kenelläkään kokemusta? menkat olisi siis pitäny alkaa 10.12. oireet alkoivat eilen illalla.. Tunnen pistävää kipua alhaalla mahassa kun tekee jotain "repäsevää" eli esim nostaa painavampaa. mikähän lie. Jos huomenna kuitenkin vielä varmistus testi ja sit uskoo jos nega tulee :/

Voimia etk!! :((

Mä en viellä käytä ovistikkuja, en ole ikinä käyttänyt :D Kävi kyllä mielessä et jos koklais niitä mut ei nyt viellä ainakaan, katsotaan sitten myöhemmin.
Nyt ois kp 9/27 ja tänään pitäs alkaa "hommiin". Kauheeta härdelliä ollu ni ei oo kerenny mitään tekemään.... Ovisoireita en ole viellä huomannut, mutta ei sen viellä pitäs ollakkaan, sivujen mukaan olis 27.päivä.

Voimia kovasti etk!

No enpä mäkään oo ennen tikutellut. Nyt kuitenkin lääkärin määräyksestä =P. Maanantaina ultrassa näytti siltä, että ovis on parin päivän sisään. No ei ainakaan testien mukaan oo ollut. Ovistuntemuksia mulla kyllä on ollut ja laskurin mukaan sen piti olla 20.12. Onko kaikki tikutelleet sitä mieltä, että noi testit toimii kaikilla?! Nyt kuitenkin yritetään, vaikka testit ei positiivista annakaan...  

JMH mä oon tikutellu jo monta kiertoo ovista ja parhaimmaksi melkein sanoisin noi kaupan pregchek..(tai jotai :D) testit, mulla ne näyttää het jos ovis on lähellä. toiset on ne davidin testit joita tilailin mammaksilta. tämän kierron ajattelin mennä ilman tikutteluja tai sen suurempia pähkäilyjä kun kerran lääkärin suositus oli että tulis ne yhet menkat. mutta minkää sortin ehkäisyä en aijo käyttää.. greippimehu purkin tosin avasin aamulla xD mieli jo ehkä hiukan kohentunu, välillä kyllä pyörii km mielessä ja itkukin on samalla herkässä :( tokikin toi hormooni vielä jyllää kehossa mutta eteenpäin se vaan on mentävä :) niin ja kp tänään 4 :)

Onko kenelläkään kokemusta että voiko tuo greippimehun juonti lyhentää kiertoa? Itsekin olen tässä kierrossa sitä juonut kun niin monet täälläkin sitä ovat kehuneet :) ja minulla tosiaan ollut kierto 36pv mutta tässä kierrossa on ollut jo muutaman päivän ajan valkovuotoa niin mietin että voisiko nyt ollakkin lyhyempi kierto.... Alan varmuudeksi jo huomenna (kp13) tikuttamaan ovista.

Etk: Oon hurjan pahoillani keskenmenosta :(

Noh, mulla oli nyt ovis viikon myöhässä! Ja tietenkään mulla ei ollut minkään sortin ovistestejä, enkä päässyt edes ostaan tän jouluhärdellin keskellä. No tän viikon keskiviikkona huomasin limaa jonkin verran ja torstaina holahti housuihin asti aika kunnolla. Totesin sitten oviksen "tutkimalla" limaa. Ällöö. (sorry, että puhun näin suoraan). Mut en ollu varma oliko ovis sillon to vai esim pe vai jo sillon ke. Torstai-illan liman mukana oli jonkin verran "läpinäkyvää". No seksiä oli sitten pe iltana (eilen) ja sitä ennen edellisviikon sunnuntai-iltana, eli neljä päivää oli taukoa seksistä (mies kipeä). Niin missasinkohan nyt ton oviksen? Ainakaan siittiöitä ei varmaan ollu jemmassa? Oon varma ilman testejä, et ovis oli niinämain, koska aina oviksen aikoihin muhun sattuu seksin aikana jonkin verran ja sit tietty lima oli jonkin verran läpinäkyvää. Mut en nyt tiedä oliko ke, to vai pe vai peräti tänään. No seuraavan kerran onnistuu seksi vasta su. No ei voi mitään, jos missasin. Olipahan yhtenä oviksen mahdollisista päivistä seksiä.

Takaisin