tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei tullu ees hailakkaa viivaa :( ehkä en kuitenkaan vielä lannistu, ku niihin menkkoihinkin on aikaa viä viikko :P

Onnea etk! Ihania uutisia!

Toivottavasti se sullakin Mira vielä plussaksi muuttuu!

Minä en ehkä tohdi siltikään toivoa, vaikka niitä "oireita" tänne jo vähän listasinkin... Mutta ei samanmoisia kuin mitä Mira ja etk on maininnut, tai ainakaan niin voimakkaita. Vaikka toive ois kova, niin pitää alkaa henkisesti valmistautua siihenkin, että ei tällä kertaa välttämättä vielä nappaa, ettei kovin korkealta tipahda.

joo älä mira85 vielä toivosta luovu :) ei mullakaan tohon missä on herkkyys 25 niin tullu mitään mut herkkyys 10 tuli se hailu viiva mutta erotin sen selvästi :) periaatteessa minkään testin ei mulla pitäis vielä edes näyttää mut toivotaan että kaikki menis nyt hyvin kun olin niin hätänen x) ton vaun laskurin mukaan olis vasta ke 5.12 kiinnittynyt joten jos siel asustelee joku niin hcg määrä pissassa on tosi vähänen. teen toki viel v-loppuna uutta että saan varmuuden :)

Mullakin on juur noita kymppejä... Tarttee koittaa kuitenkin malttaa mielensä vielä. Nyt ei oo mahassa tuntunu enää mitään, mut rinnat on todella arat ja voisin syödä koko ajan. Tosin tiedä onko toi viimeseks mainittu mikään oire liittyen tähän. Kovasti kyllä sitä toivoisin! No mutta, jollei nyt tärpänny ni uudestaan vaan! helokkikapselitkin on tulossa jo postissa :)

Onnea etk:lle plussasta! :)

Mä en kans tiiä, miten pysyn pöksyissäni vielä viikon ilman turhien (masentavien) negojen testailua... Meillä ei lähiapteekissa ole kuin noita 25iu/ml testejä ja semmoinen laatikossa odottaa. Perjantaina ajattelin kokeilla, jos ei kuukautisia kuulu.

Oirehia on alkanut olla; rinnat turvonneet kuppikoon verran ja tiukka paitakin tekee ilkeää. Häpyluun yläpuolelta/sivuilta tuntuu hiven kovettunutta kohtua, kaverikin sitä jo kokeili ja vahvisti tunteeni todeksi... Lisäksi menkkamaista juilintaa, orastavaa raivohulluutta ja aivan raivohirveä hiiva, joka ei ole canestenista huolimatta ole lähtenyt viikkoon minnekkään!!O_o 
Edellisessä raskaudessa oli lähes krooninen hiiva, joten se vähän nostaa toiveita.  

...Toisaalta on ihan mahdollista että kierukanjälkeinen hormoonitoiminnan palautuminen ja ensimmäiset saapuvat menkat aiheuttavat kaikki em. oireet. :D

Mut joo, jännää on! Ja aika hassua, että ainakin kolmella meistä oli se ovulaatio 28.11. :D
Plussatuulia kaikille!

huomenta! mitäs tänne muille kuuluu? :) ootko mira85 jo tehny uutta testiä?
ite tein aamulla sen pregcek testin joka ei ole herkimmästä päästä niin selvä plussa varmistu :)) tässä nyt pähkäilly että soitanko jo tänään ekaa neuvola aikaa vai odotanko keskiviikkoon kun sillon olis niitten menkkojen pitäny alkaa..
oireet ei oo itellä juurikaan muuttunu, välillä tulee tunne että oksettais mut menee nopsaa ohi, tissit ei oikeestaan kipeet. nännit ehkä herkemmät kun aijemmin. tosin eilen suihkussa huomasin että saattaa olla vähän turvoksissa :D häpyluun yläpuolelta pari kertaa tuntunu voimakasta nipistelyä. niin ja toi kylkilihasjomotus oli viel eilen aamuna mutta sekin tuntuu jo paremmalta tänään.. edellisissä raskauksissa oon kärsiny jatkuvasta selkäsärystä..

Tännekkin vois hiippailla :D

menossa yk 1 ja kp 24/26. Eka kierto kierukan jälkeen, eli en ole varma tuosta kierron pituudesta, tuo on se mikä on ollut ennen kierukkaa.... Raskauskeijusta tilasin 10iu/ml testejä ja jos ne huomenna tulisi niin pääsis testaamaan :) Usko siihen että olisi ekasta kierrosta tärpännyt on aika pieni vaikka "hommia" sen eteen on tehty...

Oireina voisin sanoa et syön KOKOAJAN!! Ja jos se ei johdu raskaudesta niin kohta oon sitten aikamoinen valas :DD Tota elopainoa kun on jo valmiiksi jo hippasen liikaa ja nyt oon saanut sen putoamaan mukavasti 10kg :)

En oo viä uskaltanu tehä uutta, vaikka kyllä polttelee... Normaalisti tänään pitäs alkaa oireet menkoista, niitä siis paineessa oottelen. Rinnat senku turpoo ja kipeytyy vaan lisää ja lisää. Mieli onku vuoristorata ja mies onki jo huomautellu asiasta.. Häirittee kyl itteekin jo. Muita oireita ei sit ookka... Mahakipuilutki loppu. Tänään kyl pitäis jo kaiken järjen mukaan ton kymppisen testin näyttää ees se hailakka viiva. Se olikin 12.päivä kun menkkojen pitäs alkaa. Hiukan jännittää... Mut hurjasti Onnea etk plussasta! Jospa meitä muitakin vielä tänä vuonna lykästäis :)

Äääh, mä olin niin kauheen tyhmä, että menin testaamaan aamulla ja negahan se on. :( Tänään olis 12 pvää ovulaatiosta, eli ei se clear bluella (25iu/ml) vielä edes näy ehken, mutta jotenkin toivoin edes pikkuiikkistä haamua...

Mira85, mulla aivan sama juttu, tuntuu että rinnat räjähtää kohta, on niin kipeet! Iltalämpöilyä on ollut vaihtelevasti, sillain aaltoillen. Muitapa oireita ei enää tunnu, menkkakipujakaan ei ole tänään ollut,

KatV, oliko sullakin hormonikierukka? :) Meillä on nimittäin sama kiertopvä menossa, mäkin poistatin juuri mirenan eikä sen aikana menkkoja ollut...

etk, Onnea kunnon plussasta! :)

Minä testasin eilen illalla, typerää... Negan. En kyllä uskokaan että oon raskaana enkä kyllä ees oo varsinaisesti vielä myöhässäkään... Huomenna tai ylihuomenna pitäis varmaankin alkaa.

On kyllä sellasia vähän hassun tuntusia kipuja/venytykseltä tuntuvia tuntoja vasemmalla puolella alavatsaa. Ei tunnu perinteisiltä menkkakivuilta. Ja eilen illalla oli vähän sellanen huono olo nukkumaanmennessä. Mies sanoikin että "onko se hyvä merkki?". Mutta en silti usko että oisin raskaana. Luulen, että sitä vaan tarkkailee itseään tarkemmin ja huomaa sellasia, mihin normaalisti ei kiinnitä huomiota.

Relanna kirjoitti:

KatV, oliko sullakin hormonikierukka? :) Meillä on nimittäin sama kiertopvä menossa, mäkin poistatin juuri mirenan eikä sen aikana menkkoja ollut...

Kyllä joo, mulla oli myös mirena ja koko sinä aikana kun se oli (n.1v) vuosi kokoajan välillä enemmän ja välillä vähemmän, ei tuu moista hökötystä mulle enään....

KatV onko sun lapset syntyny 08 ja 10? tosta sun alatekstistä vaan päättelin :) mulla kaksi poikaa jotka syntyny samoina vuosina :)

Kyllä vaan :) Aleksi 22.02.08 ja Eetu 05.08.10 

Voi elämä miun kans... Kierto onkin ollut mulla 28 päivää eikä 26 päivää :P Piti tarkistaa ja viimesimmässä neuvolakortissa se sitten oli....

Juu, tännekkin ilmesty vaan se yks viiva :( jälleen... vaikka siis nyt 2päivää siihe, ku menkkojen pitäs alkaa.
Mikähän hormoonimyrsky tässä sit on meneillään, ku eilen itkin kun en löytäny tiettyjä housujani ja tänään aloin itkee vaatekaupassa, ku vaan tuli niin ihana biisi taustalla. :D

mä vähän luulen että kun tässä lapsenteko hommassa on muutenki niin paljon tunteita/ajatuksia että se tekee tepposen.. sit vielä jos on jättäny hormonaalisen ehkäsyn pois niin sekin vielä vaikuttaa. minä oon muutenki tosi herkkä joten itku tulee ihan pienestäkin :)

No niin, kp1 ja yk2 alkakoon. Kaikki inhat oireet siis kielivät vuosisadan menkkojen lähestymisestä, plääh. Tässä kuussa ollaankin ovulaation arvioituun aikaan eri paikkakunnilla, joten tääsä kierrossa ei tule tärppäämään... Paitsi jos mies laittaa siemenet postissa purkissa! :D 

Pettynyt olen, mutta toisaalta realistiset mahdollisuudet heti kierukan poiston jälkeen tärppäämiselle olivatkin huonot.

Plussatuulia teille muille! Ja ihanaa joulunodotusta!

Nega tuli täälläkin :/ No mutta tosiaan vasta eka yk menossa et olishan se aikamoista ollut jos heti olis tärpännyt :D 
Nyt siis kp 25/28 ja davidin herkällä testasin, kyllä siinä olis jo jotain pitänyt näkyä jos jotain olis. Nyt siis odotellaan tätiä kylään ja uutta kiertoa :)

Heips!

Inhoja nuo negat, tosin liian aikaisin testaamallahan niitä saa aikaiseksi, älkää ihan vielä heittäkö kirvestä kaivoon! :) Tädin kyläilystä puheen ollen...

Tää on kyllä nyt jo huonoa pilaa... Ne mun "menkat" loppui?!? Eli aamusta tuli (pahoittelut kuvailusta) pyyhkiessä muutamaan otteeseen limaista vuotoa, jossa kirkasta punaista verta mukana. Housussa oleva side edelleen puhdas ja nyt se "pyyhintävuotokin" loppui??

Ei mulla ennen ole tämmöistä ollut... Kertokaapa, voisiko tämä johtua eilisiltaisista puuhailuista miehen kanssa ja olisin sittenkin raskaana, vai mitä ihmettä? Alaselkää kyllä juilii menkkamaisesti, mutta niinhän se on tehnyt jo päiväkausia. Tosin ihan kuin tissikipu olisi hellittänyt, lämmötkin reippahasti alilämmön puolella (35.2) Kunnollista vuotoa odotellessa...

Heh, kyllä huomaa että edellisestä raskaudesta ja menkoista jo joku hetki vierähtänyt, nyt ihan kuutamolla oman kehonsa kanssa! :D

Takaisin