tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
etk: kiitos, eipä menkkoja vieläkää näy ei kuulu, treeni miehen kaa ei käynnistän niit, inshallah tänää tulee testi. ens viikol sairaalas kontrolli ja josko sais ultran tänää ois 4+1. ihmeen oireeton olo kyl on, tosin huonost päättyneis on ollu kunnon oireet heti alust ennen testiäki jo, josko nyt menis kaikki hyvin mikäli se plussa tulee sit ku testaa.

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!! :)

Etk: no mun menkat päätty alkuviikosta, joten ovis on vasta tuloillaan. Ens viikolla itsenäisyyspäivän tienoilla pitää sit alkaa taas tihentään sitä seksiä. Taidankin kokeilla noita helokkikapseleita. Lukeeko paketissa, ihan että jättihelokkikapselit? Ehtiiköhän vielä vaikuttaa, jos vaikka tänään ehtisin ne aloittaan? Oon kuullu helokkiöljystä. Ajaako saman asian? Tämä nainen kokeilee kaikkea mahdollista!!!

täällä menossa kp 25/28 ja alan jo henkisesti valmistautumaan menkkoihin xD aamulla testasin negan aconin testillä..aattelin kyllä vielä alkuviikosta testata jos ei vuoto ala. menkkamaisia kramppeja jo alaselässä :(

eipä se maailma silti tähän romahda.ja harvemmin se ekalla yrittämmällä tuleekaan (;
aattelin seuraavassa kierrossa testata tota vehnänalkioöljyä..eipä ainakaan sit jää harmittamaan ettei oo kokeillu :D

Gatusalle peukut pystyssä :))

appu joo siinä lukee että jättihelokki, bioteekin tuote. 400 kapselia on mulla eli iso purkki :)) minä alotin noin viikko menkkojen jälkeen niitä syömään,vaikutus ajasta en tiedä mut syöty ainakin on :D se on kylmäpuristettua helokinsiemenöljyä,en tiedä onko toi helokkiöljy samaa mut ei kapselin muodossa. noi näyttää samalta kun kalamaksaöljy kapselit. _essi harmi jos ei plussaksi muutu :(

No mä nyt kuitenkin hommasin ton vehnänalkioöljyn, kun siitä oon kans lukenu aiemmin. En tiedä onko mitään vaikutusta, mutta kokeilen nyt kuitenkin. Luin noista helokkikapseleista, että voivat pistää kuukautiskierron sekaisin. Niin jäin vielä miettimään. Onko kukaan kokeillut tuota vehnänalkioöljyä? Ainakin _essi mainitsit siitä. Mukavaa viikonloppua kaikille!

Appu: tilasin kans eilen ekaa kertaa nettiapteekista sitä öljyä..ja sanoin miehelle et molemmat sit otetaan sitä päivittäin xD

ja eihän tässä toivosta kannata luopua ennenku täti kurvaa kylään ;o)

hyvä että täälä on nyt kokeilussa eri luonnontuotteita :) en kyl tiedä onko noista konsteista mitään apuja mut ei se kokeilu huonoa tee :D

mitäpä tänne kuuluu?
_essi: toivotaa ettei menkat tule kylään :)
on: entistä helpompi päivä oireiden suhteen mitä ny vessa kutsuu melkei jatkuval syötöl. menkkoi ei näy ei kuulu, mielialat vaihtelee ja äksy olen alta aikayksikön, mies sai huomata ku ei tuonu eile testiä eikä aamulla käyny apteekis. toivottavast tuo mulle sen testin että saan varmuuden.  lisäks on itkuherkkyys, siis vois parkua melkei mistä tahansa, koht ois kontrollikäynti sairaalas et kaikki on kropas hyvin, no saapi sit lääkäri tuumata toivottavast et siel on matkustaja/matkustajia oikees paikas ja että kun lupa tuli niin se käytettii. la ois 8.8.2013 (oviksen perusteel koska se oli 15.11) ellei viihdy pidempää tai päätä tulla aiemmi. kunha pysyis kyydis loppuu asti ja terveenä.

anteeksi omanapaisuus tekstissä...

Etk: Kun sulla on jo lapsia ennestään, niin muistatko kuinka kauan heitä yrititte?
On muuten kamalaa tuo vehnänalkioöljy, jestas. Miksi kummassa en ostanut sitä kapseleina. Varmaan hommaan vielä nuo jättihelokitkin.

appu joo kyllä mulla niitä on kaksi :) 4v ja kohta 3v pojat. esikoisesta en tarkkaa muista, oliskohan ollu puolesta vuodesta vuoteen ja kuopuksen aikaan söin pillereita :) ennen esikoista söin pillereita vajaa 6 vuotta.

lumista sunnuntaita kaikille :) onkos mitään oireita ilmaantunu kellekkään? :D
itellä ollu nyt eilisestä asti vilu kokoajan, voi johtua myös tulleesta lumesta ;D lämmöt jatkuvasti 36,9 norm. 36.5 kylläkin kainalosta mitattuna.. suusta kokeilin mitata tollasella "vanhan ajan" elohopemittarilla 37,2 :) eilen tuli niin viiltävä/pistävä kipu oikeaan kylkeen tai tohon lantion ja kylkiluitten väliin että oli pakko lopettaa hiustenvärjäys hetkeksi. nyt pientä menkkajomottelua oikealta puolelta. illalla lorahti valkkaria pöksyihin niin että oli pakko vaihtaa päällyhousutkin :O dpo olis kait tänään 4. sipsiä tuli aamulla vedettyä niin paljon että nyt on huulet ihan rohtunu :DD tää on taas tätä oireilujen ihmeellistä aikaa :) niin ja seksi ei ole päällimmäisenä mielessä,isäntä eilen illalla niin yritti lämmitellä mut ei kiinnostanu sit kyllä yhtään :P lopuksi se suuttu ja käänti selkänsä mulle :D nännit on aras jos niitä puristelee ja tissit on kainalon läheltä arat joten voi johtua kyl tää haluuttomuuskin siitä..

Kuulostaa lupaavalta Etk. Ehkä tärppi on käynyt. Tulehan kertoileen sitten jatkuuko oireet ja ainakin sitten, kun testin teet.

jouluista iltaa kaikille <3 mulla ollut tänään lämmöt koholla ja kauhee vilu koko päivän..+ ihan veto pois.ylihuomenna pitäis alkaa menkat..ristiselkää jomottaa ja tissit arat,mut muuten ei oo semmonen fiilis (: ja valkkaria lorahtelee tasasin väliajoin.
aattelin huomen aamulla testata..vaikka tiedänkin jo että nega sieltä tulee :')

joo toki tulen kertomaan :) menkkajomotus alko taas,ja nyt kainalosta mitattuna lämmöt 37,2 :)))) normaalisti 37 lämpö mulla on jo kuumetta,sillon tiedän het että olen kipee kun iho tulee toooosi araksi mutta sellainen puuttuu nyt :) toivon niin kovasti että tää olis ny merkki pienen pienestä masuasukista x) ja ehkä takaraivossa olis pieni tuntemus että joko nyt.. mutta nää voi olla myös näitä kuvitelmia :D

täällä ei mitään oireita, paitsi että palelee. viimeks kun tärppäs alkoi dpo 4 maha juilimiset ja menkka olot ja nyt ei mitään joten en usko että oon raskaana :(

eihän oireettomuuskaan ole huono merkki? XD eikös jokainen raskaus ole oma yksilönsä :) ON:  alaselkä oikeelta puolelta kipee tai lihakset, ihan kun olis eilen tehny kovan selkä treenin vaikken ole tehny yhtään mitään :DD tuntemuksien perusteella munasolu irtos sillon oikealta puolelta..palelee edelleen ja lämmöt vajaa 37. tissejä päivän mittaan kutitellu, välillä jopa niin että on pitäny oikeen raapia :P alamasu jomottelua välillä. tässä siis listausta taas tältäpäivältä. niin ja tunsin v-loppuna sellasen jännän "kylmänväre aallon" juurikin tuolla oikealla puolen ja se niinku liikku poskesta jalkaan :DD tuskin mitään raskauteen liittyvää oli mut jännän hullulta tuntu..

Minulla alkoi lauantaina ruskea tuhruvuoto :( ilmeisesti kierrot sekaisin vielä keskenmenota, koska bongasin ovulaation viime viikon alussa ja lauantaina jo alkoi tuhruilu. No se on nyt loppunut mutta tilalle on tullut menkka-kivut...rinnat aristaa ja mahaa juilii, että odotellaampa nyt sitten millon vuoto kunnolla alkaa :( masentaa kun niin toivoisi että normalisoituisi jo tää oleminen ja pääsisi yrittämään uudelleen...

OMMK voisiko olla kiinnittymisvuotoa?,olen lukenu että sellasta voi toisilla tulla :)))

no itekki mietin sitä aluksi, mutta ei mulla edellisessä raskaudessa ollu sellasta ja nää kivut on aika kovat että ei kait se voi raskauden merkki olla? 

Takaisin