tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kyllä voi olla myös raskauden merkki, kuopuksen aikaan oli niin järkyt menkkakivut että makasin vaan sängyssä kippurassa kun sattu niin kovaa ja odotin että koska lorahtaa mut ei sit lorahtanukkaan :)) ja jokainen raskaushan on aina erilainen XD eli ei heitetä vielä kirvestä kaivoon?? :)

Voi että kun asia olisikin nuin :) salaa sitä välillä miettii mutta sitten yritän sysätä ajatukset taka-alalle... Mutta jos ei vuoto ala niin loppuviikosta pakko testata ;)

Tsemppiä OMMK! Täällä pidetää peukut pystyssä, et ois tärpänny :) ja etk: lle kans :) ja kaikille muillekkin tietty!

Täällä kans ovulaation jälkeisiä päiviä 5 ja rinnoissa on arkuutta, menkkakipuja muistuttavia vihlontoja vattassa ja kovapalelu. Mutta en sit kuolemaksenikaa muista, et minkälaisia oireita oli esikoisesta. Tosin kun ei sitä mitenkää yritettykkää, ni jäi huomioimatta tollaset asiat. Voi kun oiskin merkit raskaudesta! Mulla noi raskaustestit polttelee jo nyt kaapissa :D Esikoisestakin sain positiivisen tuloksen jo neljää päivää ennen menkkojen alkua.

Sit ois viä kysymys jos joku sattus tietää/oleen kokemusta. Mullakun ois PAPA-koe keskiviikkona, ni uskaltaako sitä mennä jos vaikka oliskin tärpänny? onkohan siitä jotain haittaa näin aikasessa vaiheessa?

sopivasti mira sattu :D mä kävin viimekierrolla papassa juuri ovulaation aikaan ja sieltä sanottiin ettei haittaa vaikka olisikin juuri tärpännyt kun sitä kuulemma joudutaan toisinaan ottamaan raskaana ollessakin ;) voit toki varmaadeksi kysyä ennenku nykäset housut pois.

huomenta! ihanat kolme vapaapäivää nyt niin sai nukkua pitkään ;o)
täällä olis nyt kp 29/28..eilinen  testi näytti negaa,mut huomenna uusiks jos ei tätiä näy :'D menkkakipuja ajoittain,mut ei muuta.
OMMK: toivotaan et plussattais nyt molemmat xD

mira85  ootko muuten ajatellu että koska testaisin?? ajattelin ku meillä noi dpo päivät on samat :)) itteeni kans niin kutkuttaa noi testit jo, mut maltettavahan se vaan on :/ koska sulla pitäis muuten menkat alkaa? mulla pitäis 12.pvä ehkä mä oon niin hätähousu että varmasti testaan jo v-lopun aikaan :DD

minä siirryin odottajien puolelle ku tuli plussa ja la 8.8.2013. mies totes et huomen vie mut sairaalaa ku vapaapäivä. huomen ois 4+6 eli eipä mitää liiemmi näy, korkeintaa onko oikees paikas, kunha jotai näkis ni oisin iloinen.

kovasti onnea Gatusalle!! :) toivotaan että me muutkin päästään elokuisiin :)

Heippa! Meillä minä oon alkanu jo testaileen ovista. Ei löydy vielä, mutta seksiä nyt sitten tiuhempaan. Kysynkin, että minä päivinä meidän kannattais sekstailla, kun oviksen pitäis olla siinä 10-11. päivä? Olisko hyvä olla joka päivä? Oon lukenu, että joka toinen päivä kannattais, mut onko siitä kuitenkaan haittaa, jos joka päivä olis? Onko ne siittiöt oikeasti huonolaatuisempia silloin? Milloin nyt kannattais olla ns. välipäivä seksistä, kun tuonne 11.12 on kuitenkin vielä aikaa? Eilen harrastettiin ja sit jos tänään ja huomenna. Tai jos ei tänään, mut huomenna ja vloppuna. ja tietysti sit oviksen molemmin puolin.

Onnea teille kaikille :)

Appu me yritettiin mennä sillä että joka toinen päivä, ja tuli kylläkin niitä että peräkkäisinä iltoina hommailtiin. jokapäivä hommailtuna spermaa on vähemmän mutta siittiöt huonompi liikkusia, joka toinen päivä spermaa enemmän mutta saattaa olla huonompi liikkusia. siittiöthän elää jonkin aikaa naisen emättimessä joten hyvähän sielä olis olla oviksen aikaan kokoajan. joten minä niin ajattelin et joka toinen päivä olis hyvä. koska ei me ainakaan jaksettais 4 päivää kauempaa jokapäivä,noikin päivät tuntuis jo pakko seksiltä :DDD kalenteria katottuna meillä meni näin: ovis plussan sain 28.11 seksiä oli 24.11, 26-27.11 aamuyällä, ja ovis päivänä 28.11

Appu: eihän siitä jokapäiväisestä mitään haittaakaan ole.. ;) mut tosiaan silloin siittiöitä ilmeisesti hieman vähemmän, mut parempia uimareita.niinkuin etk sanoikin  :)

mun kierto ilmeisesti onkin sitten 30 päivää. Eilen oli meinaa perinteinen migreeni ennen kuukautisia..ja tänää aamulla taas testattu nega-nyt kyllä saa jäädä noi hiton testit hetkeks jonnekin unholaan ;o)
eli huomenna viimeistään pitäis tädin tulla. ovisplussan sain 20.11..mutta sehän on voinut olla sitten vasta 22.päiväkin.eli ajoitin siis pupuilut ihan väärin :'D
noh,uuttaa kiertoa odotellessa. ja nyt on vehnänalkioöljykin jääkaapissa xD en oo kyllä vielä maistanu.

Hei kaikille!

Toivottavasti mukaan mahtuu vielä yksi vauvakuumeilija? :)
Taustaa sen verran, että talosta löytyy jo yksi 3.5- vuotias lapsi, jolle nyt viimein alettiin toivomaan sisarusta. Ensimmäinen raskaus oli niin karmea, että jokunen vuosi piti vierähtää, jotta olin valmis edes harkitsemaan toista... 

Kierrosta mulla ei ole mitään havaintoa, 3- vuotta paikoillaan ollut mirena- kierukka poistettiin marraskuun puolessavälissä, sen jälkeen ei menkkoja ole ollut (eikä siis ollut koko aikana hormonikierukan kanssa). Luulen bonganneeni kuitenkin ovulaation 28.11. ja kyllä kaikki touhuilut osuivat kohdalleen (2 päivää ennen- ja ovulaatiopäivänä). Nyt sitten kauhea jännitys päällä, olisiko voinut jo tärpätä! O_o Tosin tänään alkaneet pms oireet vähän hillitsevät intoa... 

aina mahtuu mukaan uusia kuumeilijoita :) täälä kans on mahottomat jännäilyt päällä :)) mullakin kun oli toi ovis 28 pvä :) tänäänkin on tullut välillä menkka juilintaa ja alaselkää osittain juilii.. päivällä olin kaupassa ja yhtä`äkkiä tuli sellanen tunne että nyt on lähettävä okselle,se meni ohi kun aikani nieleskelin mut sitten rupes närästää :/ (aijempien raskauksien aikana vesikin närästi).. mutta tämä kaikki voi todellakin olla ihan muuta johon vaan reagoin niin suuresti mutta tietenkin sitä toivoo että johtuis salamatkustajasta x) joulun odotus voiton puolella kun sai hommattua loputkin lahjat :))

Onnea Gatusalle!! Minulla alkaa usko hiipua... Lämmöt ei nouse ja tuntuu kuin oireetkin vähenisivät/katoaisivat. Nouseeko lämmöt aina jos on raskaana? Voi olla että itsenäisyyspäivä alkaa testin teolla kun se kuitenkin niin tuolla kaapissa polttelee ;)

Minäkin liittyisin tänne seuraan, kun on pakko saada tätä jännitystä jakaa jonkun kanssa :) Ovulaatio oli ehkä loppukuusta. Olen yrittänyt olla stressaamatta asiasta, mutta silti käytin loput muutamat ovistikut pois, osa selkästi liian aikaisin, kierto on heitellyt. Mutta 28.11. sain hailakan viivan ovistestiin, siihen ne tikut sitten loppuivatkin. Enemmänkin siinä olisi voinut ovista hyödyntää, mutta toivottavasti silti olisi napannut.

Ensimmäistä lasta siis yritellään, noin vuosi sitten alunperin aloitettiin tämä, mutta väliin on mahtunut yksi keskenmeno ja yksi tuulimunaraskaus ja lääkkeellinen tyhjennys. Niiden jälkeen oli molemmissa 1-2 kiertoa että ei yritetty ja menkkojen uudelleen alkaminenkin kesti jonkin aikaa, että varsinaisia yrityskiertoja ei ole kertynyt vielä vuotta.

Ens viikolla ehkä sitten pitäis alkaa menkat, jos ei oo napannut. Varmaan viikon päästä viikonloppuna pitää testailla, jos ei ole jotain tapahtunut sitä ennen. Oireita (kuvitteellisia?) oon ollut joitain huomaavinani. Valkovuoto on tuntunut runsaammalta kuin yleensä, jonkinlaisia repäisyn/venytyksen tyyppisiä kipuja on ollut alavatsassa ja jonkin verran palelua, joka voi kyllä johtua tästä kylmenneestä säästäkin ihan hyvin.

Peukkuja kaikille, niin ovista kuin testaamistakin odottaville! Toivottavasti ollaan kohta vauvaa odottavia!

Ensiksi: Hurjasti Onnea Gatusalle! :)

etk: mulla pitäs menkkojen alkaa 13.11.. mut tosiaan nyt 2kk vasta ollu normaalimpi kierto, muuten on heitelly. Ompas muuten hauska, ku on sama tuo ovispäivä :) kaksinverroin jännitettävää. Ainoo mikä harmittaa, on se, ettei me silloin ovispäivänä harrastettu vaan sitä edellisenä ja päivä sen jälkeen. :/
Mutta oireet on todella vahvat: rinnat on niin kipeet, että kun liivit ottaa illalla pois pitää toisella kädellä tukea, ettei ne sillai holtittomasti lävähdä, sit sattuu :D Valkovuoto on runsasta, menkkakipuja on, tosin aaltoilevasti. Toisaalta pelkään, että ne alkaa ihan just. Yökötystäkin on ollu havaittavissa... ;) toivottavasti ei oo vaan mun mielikuvitusta..
Ja niin tosta testauksesta: mä oon täällä ollu jo monta päivää tikut kädessä :D Mies vaan toppuuttelee. Nii ja ei kai se viä vois mitenkään sitä näyttääkään. Mä aattelin, et jos ei 14.päivä oo menkat alkanu, ni sit teen testin. Tai sit 15. ku se on mun synttäripäivä :) ois aikamoinen lahja!

Eleonoralle: Tervetuloa mukaan! :)

Mira: kuulostaa aika lupaavilta noi oireet! :)) plussatuulia sinne.

täällä alko aamulla kp 1 ja yk2. ihan positiivisin mielin silti.ainakin kroppa toimii :)

itsenäisyyspäivän iltaa :) mä en niin noista lämmöistä oo varma mut näin kuulin että jos ovulaatio on tapahtunut niin lämmöt nousee, ennen menkkoja sit laskee takas jos raskaus alkaa niin ne ei tipukkaan ja siis näin kävi mulla :)))) lämmöt kokoajan 36,9-37,2 ja aamulla plussattu <3 <3 <3 ja tiedän että aaaaiiiivan liian aikasin mutta en voinu vastustaa tuntemuksia :D ja testiä en olis tehny jos ei merkit olis ollu näin selvät x) viiva toki oli vielä hailakka mutta selvästi erotettavissa. ja mira85 sulla samat oireet kun mulla :) lisäksi mulla on tunne että ruoka jäis ylämahaan, eikä oikeen tiedä että röyhtäiskö vai meniskö oksentamaan.. siis nostan hattua greippimehulle ja jättihelokille tai sit tää oli mitä ihanin sattuma :))

Voi kun ihanaa etk!!! :) uskaltaisinkohan mäkin jo testata :D taidan mennä heti.... Kerron kohta :D

Takaisin