tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään siis pitäis olla ovulaatio ja nyt ei viivaa näy enää lainkaan :/ ehkä testaan viä kuitenkin illalla. Mä tilasin nuo testit Raskauskeijulta (David). Tarviikin etsiä kaupasta noita testejä :)  En tullutkaan ajatelleeks, etten ovulois. Niimpä. ohan tuo jo koulussa opetettu, ettei nainen aina välttämättä ovuloi :D Jännä kun unohtaa, ku on itestä kyse.
Noh, yritys on silti kova! Saatiin heti aamusta peitto heilumaan. Harmi, että viiva oli häipyny :/
Mutta kiitos teille vastauksesta!

Miralle peukut pystyssä : ) varmaan tosi turhauttavaa kun ei tiedä missä mennään.

nyt kp 21/28..jotenkin täs pitäis pystyy viel viikko olemaan normaalisti :DD mies oli eilen illalla sitä mieltä, et mun nännipihat olis vähän tummentuneet. mut ite vaikee analysoida,ku en niitä pahemmin normaalisti tuijottele :D

kivaa maanantaita kaikille

_essi toi tummuminenhan on tosi hyvä juttu, esikoista odottaessani mieheni huomautti ihan samasta asiasta,ja eikä silloin vielä tiedetty raskaudesta, kuopuksen aikaan sitten osasin jo vähän ite katsoakkin :DD

Hahah :D Juu, ja mä siihe kiltisti ehin jo vastaan ennenku näin tän :D

Mut mulla tosiaan eilen illalla oli taas vahvempi tuo viiva. Tänään on ollu jos jonkinmoista mahan kipristelyä, mut en nyt sit osaa erottaa onko juuri oviskipuilua. Toisaalta samanlaista kun menkkojen aikaa, mut sit myös todella repivää kipua ihan alavattassa. Tarvii tänään viä testata, josko se ovis olis sit tosiaan vähä myöhässä. Oudosti jälleen eilen tuo yhdyntä teki kipeää, eli sekin siis saattaa olla merkki ovulaatiosta, koska tuo kipu ei oo kokoaikasta ja ei satu joka kerralla. Helppoo olla nainen!!! :D

sarah81 aika vahvoilta sun viivat kyl näytti :))
ON: laskurin mukaan ovis olis huomenna, mut kyllä se nyt ainakin on todistettu että se oli ja meni viikonloppuna, sen verta kuivalta tuntuu xDD ja testikin sen todisti. uskosin että ovis oli pe-la välisenä yönä tai la aamusta. nyt olis sit varmaan dpo 3..?? eilen oli alamaha tosi kipee ja jos olis ajankohtasta niin olisin voinu luulla että menkat alkaa, tänään päivällä ihan sama homma, nytkin tuntuu että alamaha olis niinku "tömistely" arka.. maha muutenki ihan kovalla mut ilmaa kyllä piisaa :DD
mira85 joo kandee viel testailla jos saisitkin sen viel pongattua :)

Jipii!! kyl se tänään on paljon tummempi se viiva, lähes yhtä tumma kun se toinenki :D Mä siis toimin :P Toissapäivänä oltiin vällyjen välissä kerran, eilen kaks kertaa. Pitäsköhän sitä nyt pitää jonkinmoinen välipäivä, ku jostaki luin, et siittiöt ois jotenkin parempi laatusia jos pitää päivän väliä. Vai onko sillä tässä mitään merkitystä vaikka harrastaiski joka päivä? oon vähä taukki näissä hommissa :D

hyvä,hyvä, mä vähän aavistelinki että että sun ovis vois olla myöhässä :)) mäkin luin tosta että joka toinen päivä olis hyvä niin kerkiäis se sperman määrä lisääntyä, muualta taas luin että jos joka päivä niin siittiöt olis aktiivisempia mut määrä olis pienempi. jos mira nyt olettais että sulla olis huomenna testi yhtätumma niin siitä se n.12-24h kun irtoo eli olisko se sit parempi että huomenna seksiä? ja kun teillä tota seksiä on nyt ollu niin tiuhaan :DD niin kyllä sulla siittiöitä ainakin vielä tallessa on jos ny sattuiskin esim. yöllä tai aamulla irrota. meillä mentiin oviksen aikaan näin: ke, to ja la iltana ja viimeyönä (ja se ovis oli v-loppuna) jos joka toinen päivä harrastelis niin sillonhan siel olis kokoajan simpat? ja noina viimeviikon senssien jälkeen olin viel jalat yläällä noin 30min. ja huomas kyllä ettei mällejä juurikaan tullu pihalle kun nous,normaalisti lasti holahaa heti pihalle :D nyt puhut meille pystyyn että tärppi kävis ja saatais vuoden vaihteessa ihastella pientä pömppö masua x)))

No kyllähän se eilenkin touhuiluks meni :D Tänään saattas olla jo vähä väkinäistä :P Kuitenkaan ei oo näin aktiivista ollu, paitti ku tavattiin! :) Mutta ei ainakaan voi sanoo, etteikö oltas yritetty ;) Mäkin mietin, et oisin heittäny eilen jalat kohti taivaita, mut en sit kuitenkaan jostai syystä. Se harmitti aamulla.  Valumiset tosin ei alkanu samantien, vaan vasta aamulla. :)

Jep, nyt kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että pullat ois uunissa mahdollisimman monessa uunissa :D 

En tosiaan enään sit testaillut koska ovistestit haaleni, oletamme sitten että ovis ois ollut perjantaina...tänään ois sitten dpo 5...saa nähdä tuleeko mitään tuntemuksia kun on viikko oviksesta...muistan viime raskaudessa oli selvät oireet jo siihen aikaan :) katsotaan miten käy nyt

täh täh ja täh!!! kylkikipu palas, ajattelin sitten että yksi ovistesti kaapissa että teen sen kun kerran vaunkin laskurin mukaan ovis olis tänään ja niin sieltä TAAS pärähti yhtä tummat ja saman paksuset viivat ja ne tuli kyllä het alle minuutissa, eli siis ovis onkin nyt.. mut en käsitä miksi sain ovisplussan v-loppuna?? samanlaiset tummat viivat oli, kylläkin aikaa meni noin 5min kunnes oli huipussaan..mikä sen sit tekee että ennen ovista ne noin nousee,hormoonihäiriö?? toissa kierrossa oli sama juttu.. arvatkaapas pelottaako nyt et mun ovuloinnissa on jotain häikkää, onneks on joulukuun puolessa välissä vanhemman pojan lääkärineukka niin saa asiaa tiedustella. nyt vaan on yritettävä hyödyntää tämäkin plussaus :)

Ohhoh, siellä vissii vaa luonto antaa mahdollisuuksia vähä enempi, ku vaan sen yhen kuussa :) ei vaa, kysy ihmeessä!!

Mä tein tänään aamulla vielä yhen lisää ja nyt pärähti hetkessä toinenki viiva yhtä punaseks ja nyt kyllä ei oo epäilystä siitäkään mitä oviskivut on. Voiko oikeesti olla tuon greippimehun ja foolihapon "syytä"? tai sit en oo vaan aikasemmin kiinnittäny huomioo.. vaikka ei kyllä näin pahoja kipuja oo ollu koskaan ilman menkkoja. Tänään kyl tarvii pitää välipäivä ja huomena taas yrittää. :)

Toivottavasti sarah81 tärppää! :)

Mikäs täällä on muilla tilanne?

Itsellä sen dpo 6 ja sanotaan että viikon päästä kiinnittyy. Moniko on joskus tuntenut kiinnittymisen?
Itse tunsin kuopuksesta 2006 ja voi kauhee kun se kävi kipeetä, yhteen kohtaan alamahassa pisti tietyin väliajoin parin tunnin ajan.

Kysyisin tuosta greippimehusta. Mitä vaikutusta sillä oikeestaan on? Itsehän myös sitä lipittelen (tässä vaiheessa on jo kaikki keinot otettu käyttöön), mutta en tiedä olenko huomannu kauheasti vaikutusta. Paremmat limatko se antaa? :). Toinen on punaviini. Eikös siitäkin ole sanottu, että sitä kannattais myös hieman nauttia? No mitäs muita tällaisia kikkoja on olemassa? Vitamiineja jo syön (foolihappoa). Tarviin nyt kaikki keinot, mitä kannattaa kokeilla. Jalat ylös seksin jälkeen - joo se on käytössä. Oon ehkä vähän liiankin taikauskoinen, että onko sitten oikeasti apua näistä pikku kikoista. Mutta noh, hauskaahan sitä on kokeilla kaikkea.

mira85 kyllä mä uskon että tolla foolihapolla on joku vaikutus ja siis greippihän sisältää jo itsessään hirmu paljon foolihappoa. ens kuussa ajattelinkin että en tikuta ovista ollenkaan kun on näin selvät merkit siitä ilman tiukkuakin, kipu on jotain käsittämätöntä ja limat on kyl erittäin runsaat :)) kovat oviskivut on normaalia uudelleen synnyttäjällä mutta myöskin normaalia on se ettei sitä huomaakkaan. mulla oli vielä aamullakin kylkikipeä,joutu töissäkin kumarassa kävelemään :D mutta loppukin sit yhtä`äkkiä.
 sarah81 se kiinnittymisen kestohan on ihan yksilöllistä 3-6 päivän välillä. lueskelin ettei sitä voi tuntea mutta toiset on kirjotellu että oli vihlasu/kramppi kipuja ja ne on saanu sekä plussaa että negaa. täälä kyl jännitetään kovasti sun puolesta x) elovauvat meille kaikille!!! :))
 appu eli greippi sisältää sitä foolihappoa paljon,enkä tiedä mikä taika siinä sit on että sitä juodaan kun saman voi ottaa tablettina. itsellä on viimenen purkki mehua menossa enkä oviksen jälkeen sitä nyt ajatellu enää juoda. foolihappo paksuunnuttaa limakalvoja joka sit tekee ovulaatiolimoista sellaista että siittiöiden on siinä helpompi liikkua ja ne eläisivät siinä kauemmin. punaviiniä pitäisi taas juoda oviksen jälkeen lasillinen päivässä muutaman päivän ajan koska kiihdyttää verenkiertoa (punkku on kohtuullisesti nautittuna terveellistä) se taas edesauttaa munasolua sekä siittiöitä liikkumaa. mullakin on noi kaikki käytössä :DD mehut ja tabletit aamuin illoin,kalat kattoon seksin jälkeen, ja punkkua lasilliset tänään ja huomenna. jättihelokkikapseleista olen kuullut että voisi auttaa,suositellaan myös epäsäännölliseen kiertoon ja on hyväksi limakalvoille. niitten syönnin alotin noin 3 viikkoa sitten. joku oli raskautunutkin siitä kierrosta kun oli ne alottanu, kaksi kapselia aamuin illoin :) mitenkäs appu se sun ovis pitäis olla?

Hei! Minun tarinani on seyraavanlainen: elokuussa lääkkeellinen tyhjennys keskeytyneen keskenmenon vuoksi. Nyt ensimmäinen kierto yritystä alkaa olla ohi. Tai tiedä sitten. Sunnuntaina sain ensimmäisen tumman viivan ovulaatiotestiin. Jatkoin kuitenkin testailua ja tummia viivoja on tullut sen jälkeen joka aamu. Myös kirkkaan liman päiviä on ollut useampia. Nyt pelkäänkin että ovista ei tapahtunut ollenkaan vaan on ollut jotenkin jumissa :( aamulämmöt nousivat kuitenkin tiistai aamuna. Hermoja raastavaa tämä odottaminen :) maanantaina tunsin myös kovan vihlaisun mahassani ja kuvittelin sen olevan ovulaatio mutta miksi testit jatkavat tummana?

toivottavast teil tärppää. :) 
täällä tilanne että menkkojen piti alkaa tänää aamulla jos alkaa mutta eipä näy eikä kuulu mitää, etoi koko aamun, kylmä, vatsa sekas useamma päivän, valkovuotoa löytyy ja kohdunsuu kii ja ylhääl. oiskoha sittenki tärpänny, katon viel ku mies ei tuonu mulle testiä.

Voi joo!! olis todella mahtavaa jos meille kaikille suotas elovauvat :)

etk saako noita helokkikapseleita iha luontaistuotekaupassa vai? oon noi isompien markettien ks hyllyt käyny läpi, mut niissä ei löydy.

Mulla eilen tosiaan oli se yhtä punanen viiva, ku se toinenkin...ja kivut lopulta aivan hirveet!  No mut se helpotti yön aikana ja oikeastaan vaan nautin ks kivusta  :) Nyt äsken testasin taas, mut nyt sit ei näkyny viivaa enää ollenkaan. Kysymys siis kuuluu: Onko mitään merkitystä enää tänään harrastaa seksiä? kivut kun oli niin isot, ni ilmeisesti ovulaatio oli kuitenkin eilen, vaikka testin mukaan 12-24h kuluttua. Niinkö se menee? :)

ps. lähden tästä punaviinikaupoille ;)

OMMK mun on vaikee vastata tohon tummumiseen kun oon itekkin ihan ulapalla kun mulla ne tummu jo ennakkoon mutta kivuista päättelin oviksen olevan eilen..
 Gatusalle plussia :))))
mun testipaketissa lukee että paras ajankohta tulla raskaaksi, on seksi päivää ennen ovista,plussaus päivänä ja oviksesta seuraava päivä. eli mira85 meidän on tänäänkin hypättävä sänkyyn :D  siksi varmaan joka paikassa lukeekin että naisella on ainoastaan kolmena päivänä kierrosta mahdollisuus tulla raskaaksi.

Takaisin