tässä kuussa ovuloineet, jännitetäänkö yhdessä? :))

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja etk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sain haamuviivan 4 päivää sitten, nyt olen testannut joka päivä ja aina tulee haalea mutta selkeä viiva (mielestäni vahvistunut vähän joka päivä, mutta ei paljon). Kuukautiset on tänään 2 päivää myöhässä, mikä on erittäin harvinaista normaalisti. On ollut tosi outo olo monta päivää, maanantaina nousi lämpö illalla ja kova nälkä koko ajan. En vielä uskalla uskoa että olisin raskaana...  Pelkään, että testit ovat antaneet vääriä tuloksia.

Hassua, kun ensin ei halua mitään muuta kuin tulla raskaaksi monta kuukautta ja sitten kun testit ovat positiivisia ei uskalla luottaa niihin.

Onnea kaikille yritykseen, kyllä se plussa sieltä vielä tulee   :)

Täälläkin nyt aloteltu greippimehut menkkojen ekasta pvästä :) saas nähä tuottaako tulosta. Tosin sain vähän huonoja uutisia käydessäni lääkärissä kovien menkkakipujen takia. Lääkäri oli vahvasti sitä mieltä, että johtuu endometrioosista. :/ Jännästi vain tulee näin, kun on jo yksi lapsi. Nyt sit vaan täytyy toivoo, ettei ole esteenä lapsen saannille. Vähän tyhmästi lääkäri tokas, et "onneksi teillä on jo yksi lapsi". Tottahan tuo ja olen ikionnellinen ja kiitollinen lapsestani, mutta tuntuu jotenkin pahalta ettenkö sitten olis oikeutettu toiseen...Vuoden päästä kuitenkin vasta aletaan tekeen asioille jotain, jollei lasta kuulu. Kyllä odottavan aika on pitkä :/

Tsemppiä muille ja onnittelut nygr86 haamuplussasta :)

kurja juttu Mira85 :( onko sulla ollu noi kovat menkkakivut aina? minä oon ruvennu jo niin vainoharhaseksi omista tuntemuksista että epäilen itellä jo kaikki lapsettomuus "vaivat".. ja se ei helpota yhtään kun lueskelee kaikkia netin juttuja.. toivotaan että se lääkäri tarkoitti positiivisesti ton että onneksi teillä on jo yksi lapsi,eli ei ole pois suljettu ettettekö voisi lisää lapsia saada :) mulla on lasten syntymän jälkeen tullu oviskivut ihan järkyttäviksi, pillereitä syödessäni en sitä niin huomannu mutta kun ne jätin pois niin huomaa lähes joka kuukausi koska ovis tapahtuu.. toivotaan meille kaikille nyt sit tärpit,greippimehun ansiosta xDDD

Mira85 kirjoitti:
Vähän tyhmästi lääkäri tokas, et "onneksi teillä on jo yksi lapsi". 

Hölmösti kyllä tokaistu. Mutta saattoi tietysti tarkoittaa sitäkin, että siitä raskautumisesta on toivoa, koska on jo kerran onnistunut. emoticon  emoticon

Hihii :) eilen alko hieman kramppailemaan oikealta puolelta alavatsaa ja ihan mielenkiinnosta tänään aamulla sitten tein ovistestin..ja siihen pärähti niin selkee plussa ku vaan voi olla :D eikä menny ku ehkä 2 sekunttia. Tänään siis illalla peittojen heiluttelua (;

mullakin on tänään sillon tällön alamasua jomotellu ja tein sit alkuillasta testin mut tuli sellanen et testi viiva oli puolet kontrolliviivan väristä... eli negaa näytti mulla, minkä merkin testit sulla _essi on käytössä? toisaallta olis hyväkin ettei ihan just ole mulla kun tulis muuten liian lyhyt se limakalvojen kasvatus vaihde :D oliko se sun plussa yhtä tumma kuin kontrolliviiva? nyt vaan peitot heilumaan seuraavien päivien aikana x)

Onnea Nygr86 haamusta :) Onko jo varmistunut??

Ja teille muille onnea yritykseen :)

Itselläni loppuivat menkat tuossa loppuviikosta, joten nyt odotellaan oviksia sitten!

etk: joku tommonen merkki ku innovacon. tänään tuli jo vähän haaleempi viiva ku eilen..mut tänään kyllä se kontrolliviivakin oli haaleempi ku eilen :D

Ei ainakaan nyt voi olla yrityksen puuttesta kii jos ei nappaa :D mies varmaan toivookin ettei ihan heti tärppäis ni touhuttais huomattavasti useemmin ku ennen ;)

Heippa! Täällä yksi juuri liittynyt mukaan sivustolle. Vähän taustatietoa tässä: Oon 27v ja ensimmäistä yritetään. Yritystä nyt takana 7kk. Aluksi yritystä ihan tosissaan, mutta varmasti väärinä päivinä, sitten totesin, että tulee jos tulee. Sitten päätin tehdä kesällä ensimmäisen ovulaatiotestin ja ovis löytyikin ja se hyödynnettiin (mutta vain sinä päivänä, kun tuli hymynaama clearblue-testiin). Sitten taas tuumasin, että tulee, jos tulee. Sitten syksyllä sain järkyttävän stressin (ihan toisesta asiasta, kun tästä vauva-asiasta), jonka seurauksena viime menkat oli kolme viikkoa myöhässä!
Nyt pongasin oviksen 10.11 ja nyt kyllä uskon, että oli oikea ajoitus seksillä. Joten tää viikko on se viikko, kun menkat joko tulee, tai jättää tulematta. Jänskättää kyllä.

noniin tervetuloa Appu mukaan keskusteluihin :)
ON: tänään ollu vähän kovempaa menkkajuilintaa kuin eilen,ovisviivakin oli hitusen tummempi kuin eilen. ajattelin viel illalla tehä. kattelin tossa just viimekierron merkintöjä niin kp22 päiväpissasta tehty oli lähes yhtä tumma kuin kontrolliviiva, ja sit iltapissasta tehtynä testiviiva oli tummempi kuin kontrolliviiva eli se voi muutamassa tunnissakin muuttua.. nyt se vaan on otettava kaikki vippaskonstit käyttöön myös sängyn puolella ;P meilläkin isäntä varmaan tykkäis että mentäis koko kierto samalla tyylillä :DD

Kiitos onnitteluista!! No kyllä se viiva vahvistuu päivä päivältä, mutta hiukan huolestuttaa kun ei se kuitenkaan ole yhtä vahva kuin kontrolliviiva, pitäisikö sen olla..? Ostin tänään ClearBluen digitaaltestin, huomenna katsotaan sitten mitä se sanoo! En vieläkään oikein usko että olisin raskaana..

Tsemppiä kaikille!!! emoticon

Mä täällä vastailen vähä jälkijunassa :D Mut nii, etk: Ei mulla oo aikasemmin ollut sen kivuliaammat menkat, joskus joutunu särkylääkkeen ottamaan, mut ihan elämään oon pystyny niitten kans. Syy siihen miks nyt hakeuduin lääkäriin oli se, et monesti yhdynnän aikana tunsin kipua, lisäks menkkojen aikaan ulostaminen on niin tuskallista, et huudan. Maha tuntuu muutenkin siltä, et se ois täynnä..jotain.. en osaa selittää. Täynnä jotain, mikä ei kuitenkaan tuu pihalle. Tää ihmeellinen kipu alkaa päivää ennen menkkoja ja kestää n.3päivää.
Ja ehkäpä se lääkäri saattokin tarkoittaa letkautuksellaan juuri sitä, et vois olla mahkuja saada, kun tuo yks jo on :D Ehkäpä sitä on vähän herkkänä näistä asioista ku on kyse ;)

Mulla loppu menkat toissapvänä ja peittojen heiluttelut alotettiin eilen :) Tänään jostai syystä on nipristellyt mahaa ihan kun menkat alkais, mut ei kai sentään :DDD Mut tuskin sentään oviskaan. Ehkä aamulla testaan varmuudeks jos kipuili jatkuu, ku on ihmeelliset nää mun kiertojen pituudet ollu.

nygr86 teitkö aamulla digin? mitä sano? ei ymmärtääkseni sillä oo merkitystä onko se tumman punanen vai vaaleanpunainen kunhan sen erottaa punaiseksi viivaksi,riippuu toki testistäkin..
tää odottaminen on sit jotain aivan järkyttävää,varsinki ku kierto on pitkä..toivotaan että tosta helokista olis apua tohon kiertoonki :) vaun:n laskurin mukaan ovikseen olis matkaa viel 8 päivåä joten taitaa olla työntäyteisiä päiviä seuraavat x)

nygr86: jos vaan erotat siinä toisen viivan niin olet raskaana : ) eli onnea <3

Tänään kalenterin mukaan olis ovis ja vatsa kyllä kramppailu oikeelta siihen malliin, et kyllä siellä jotain tapahtuu :DD sit vaan oottelee isäntää kotiin töistä.. ;)

Moikkka! Täältä yks kuumeilija ketjuun mukaan:) Nyt menossa kp 31/32, joten huomenna jännitetään ja urakalla. Yritystä takana 5kk ja kierrot ollut 31-32 pillereiden lopetuksen jälkeen :) Oviksia en ole tikuttanut vielä tähän mennessä, vaan luottanut ihan kalenteriin ja omiin vaistoihin. Tässä kuussa ovulaatio oli kalenterin mukaan 8.päivä ja peitto heilunut kp 10 asti joka toinen päivä! :)
Oireita tähän mennessä:
-lämpö koholla n. puoli astetta
-rinnat hieman arat
-itkua aivan turhistakin asioista
-automatkoilla tulee kuvotusta
-erittäin selkeä linea negra muodostunut navan alta häpyluuhun asti

En silti vielä uskalla uskoa mitään ennen kuin raskaustesti näyttää plussaa, sillä joka kierrossa ollut aina jotain "oireita" mutta silti tullut nega joka on aina yhtä pettymys. Mutta toivotaan parasta! Huomenna en aio vielä testata, vasta sitten jos menkat ovat pari päivää myöhässä....tuo linea negra silti ihmettyttää ja kovasti..ei voi olla nimittäin kuviteltu oire:)

etk: Tein digitestin aamulla: Raskaana 2-3 :) 

_essi: Joo, viivan erottaa selvästi, eli raskaana ollaan, ja digitesti vahvisti asian aamulla :) Kiitos onnitteluista!

Nyt hommiin kaikki, että tulee paljon kesävauvoja :)

tervetuloa mukaan elluu :) ootko malttanu olla tekemätää testiä? mullakin on noita oireita ollu vaikka ja mitä ja aina saanu pettyä :/ osaiskin olla ajattelematta koko asiaa,mut joka aamu sitä säntää koneelle lukemaan vauvajuttuja :D meilläkin tulee nyt 5kk yritystä, ja tossakun mietin niin ehkä olis ollu helpompi kun ei olis yrittämisestä kertonu kellekkään.. ( kaksi siskoani,äitini ja paras kaverini tietää) etenkin nyt kun toinen siskoistani ja paras kaverini kertoivat että niille tulee heinakuussa vauvat.. alaselkä on kyl aamun ollu niin jumissa ettei tiedä mitenkä päin istuis,huoh!

Takaisin