Tänään olen onnellinen siitä...

Tänään olen onnellinen siitä, että mulla on tosi ihana poika ja ihana aviomies <3

Mie oon vaa todennu taas tänään, että kyllä tuo miun poika on sit ihana ja reipas. Ei kyllä turhasta kitise tai natise. Juttelee niin ihanasti vuorotellen ja vastailee kovasti. Tänäänkin jutellu sitteristä miulle monta tuntia ja oonnsaanu tehä hommia samalla. Häätkin meni hienosti. Kirkossa miun sylissä hiljaa ja hereillä koko ajan. Rakastan <3

Poika käänty massulleen ihan itse, ilman pientäkään avustusta. Sitten niin tiitterästi katteli ympärilleen ja oli niin ylpeä itsestään ^^<3 äitikin on ylpeä pienestä!

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app

Pieni neiti eilen tasan 3kk, kääntyy selältä mahalleen kumpaakin kautta ja tasainen pulputus käy koko ajan kun juttelee mukavia:love7

Pakko hehkuttaa tota mun miestä vielä lisää.. eilen taas päästi mut lähteen kaverin kanssa kattoon yhtä bändiä. Itse kyllä nukutin pojan ennen kun lähdin. Saan olla siis onnellinen kun mieheni on niin hyvä isä pojalleen ja ei yhtään pelkää olla sen kanssa ja ottaa vastuuta. <3

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

Saatiin paikka vauvauinnista ja se myöhäisin ryhmä eli meillä 9.30 alkava ryhmä. Jeeeeeeeeeeeee!!!

Miehellä alkoi loma! Ens viikko ollaankin pois kotiympyröistä, maaseudulla miehen vanhempien luona. Kivaa <3

Pääsin vaunukävelylle ja nyt PikkuIhme nukkuu tyytyväisenä vaunuissa <3

Meillä alkaa normaali elämä ens viikolla kun mies lähtee koulunpenkille :) ihanaa kun ei tarvi olla 24/7 saman katon alla. Tulee kunnon rytmi kun pakko mennä ajoissa nukkumaan et jaksaa aamulla herätä. :)

Kävin kampaajalla ja ensimmäinen mitä sanoi kun hipelöi mun hiuksia oli, että "onpa sulla tosi hyvässä kunnossa hiukset!". Kerroin että kolme kuukautta oon laittanut hiukset suoraan märkänä nutturalle harjaamatta ja avannut vasta seuraavaan suihkuun. Enpäs arvannut että tämä on tie hyväkuntoisiin hiuksiin... ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä myös lähtöpainossa! :) mut vielä pari kiloa niin ois sama ku ennen esikoista.

Mulla ois tavoite päästä siihen mitä oon ollut neljä vuotta sitten, mutta antaa kyllä motivaatiota kun näkee ees jotain tulosta.
Pääsin tänää käymään ikeassa ja PikkuIhme oli tosi nätisti rintarepussa koko reissun kun sai kattella eteenpäin. :) Niin ja nyt se alko hienosti ite nukkuun omassa sängyssä <3

Ihana mies meni laittamaan yliväsynyttä pojua päikkäreille ja nukahti ite viereen :) ♡

Sent from my SM-C115 using Vau Foorumi mobile app

Poitsu nukahti jo 21.00 (ikinä oo näin aikasi yöunille menny) :)

Takaisin